• ondrula
    *

    Jako pořad o víně je to dost bída. Ve dvacetiminutové stopáži zaberou polovinu halekačky s cimbálovkou, který se musí buď přetrpět nebo přeskočit a ve zbytku pak něco koktají hosté typu Antonín Panenka nebo Bob Klepl, kteří vědí o vínu hovno a útrpně tam něco drmolí. Asi tak půl minuty dostane prostor skutečný vinař, který nestihne nic říct a zbytek pořadu si ukradne Jožka Šmukař, kterej roztlemeně žvaní.(2.3.2015)

  • Filatov
    ***

    Příjemný pořad z příjemného prostředí vinného sklépku s příjemnou lidovou (mírně neslušnou a lechtivou) muzikou. Trochu postrádám bližší představení jednotlivých druhů vína. Hosté a moderátor bruslí jen tak po povrchu a sdělují víceméně známá fakta. Kdyby šli trochu hlouběji, šel bych s hodnocením určitě výš. Trošku nevyužitý potenciál, který tento pořad určitě má.(20.9.2011)

  • axis774
    **

    Mám rád víno. Rád se o něm dozvím nové věci. Pořad sleduju pravidelně od začátku, ale neustále mi přišlo, že mi tam něco nesedí. Teprve dnešního dílu "Z Dobřic u Znojma" jsem přišel na to, co to je. Pozvat si do pořadu o víně odborníky na fotbal, zpěváky nebo herce co rozumí vínu jako koza petrželí je ten kámen úrazu. Pořad by snesl mnohem více odborníků, co by o tom řekli více. Co by přiblížili více lidem tu práci, ten vztah mezi tím co dělají a tím výsledkem a tradicí co se dědí v rodině.(19.11.2011)

  • GeusX
    **

    Chcete se dozvědět něco zajímavého o víně a jeho odrůdách? Tak ačkoli název pořadu k tomu vybízí, zde se dozvíte pramálo. Je tu jen pár písniček, cimbálová muzika a pár hostů, kteří mají jakoby bavit. A kuchař se tu celou dobu hraje s nějakým pokrmem, který nakonec ani nikdo (před kamerou) neochutná. Je-li tu nějaký vinař, tak mnohdy slovo ani nedostane a tak je prakticky jedno o které odrůdě se má diskutovat neboť se nedozvíme takřka nic. Škoda...(16.4.2014)

  • Tommassi3
    *

    Od okamžiku, kdy Evropská unie povolila tuzemským televizním stanicím používat product placement v rámci jejich pořadů, jsem byl opravdu velmi zvědav, jakým způsobem se k dané situaci postaví Česká televize, u níž se jako u veřejnoprávního hráče daly očekávat mnohem přísnější pravidla, přičemž musím uznat, že na Kavčích horách dodrželi slovo, když tvrdili, že nechtějí product placementem odradit diváky, a nejprve si tedy připraví vnitřní směrnici stanovující přesná pravidla jeho používání, nicméně fatální pokles sledovanosti logicky vedoucí k nižším výnosům z prodeje reklamních časů přímo volal jako skvělá kompenzace po prodeji jiné formy reklamních formátů, ačkoliv na obhajobu České televize je třeba objasnit nepříliš známou skutečnost, že totiž veškeré zisky z prodeje reklamních časů nejdou přímo na účet České televize, ale do zvláštního fondu, z něhož se financuje mimo jiné Státní fond na podporu kinematografie či digitalizace archivu České televize, když navíc způsob využití těchto peněz schvaluje vláda !! Nakonec jsem se tedy dočkal dvou písmenek PP, která předem upozorňují diváka, na co by se měl v rámci sledovaného pořadu připravit, a to prostřednictvím rádoby hudebního pořadu Vínečko, který mě svým konceptuálním pojetím dokázal znechutit jako už dlouho nic !! Samozřejmě chápu, jaké cíle si pravděpodobně Česká televize ruku v ruce s Vinařským fondem stanovila, a jako milovníka a znalce vína mě právě snaha o prezentaci především velmi kvalitních moravských vín nesmírně těší, na druhou stranu se mi prostě podobné hokus pokusy na obrazovku veřejnoprávní televize vůbec nehodí, ono to šlo totiž celé udělat mnohem lépe, kvalitněji, zábavněji a snad i důstojněji, divák se totiž během té krátké stopáže, ale zaplať pánbůh za ni, nedozví vůbec nic zajímavého, protože k tomu odborníci z daných vinařství nedostanou žádný prostor, ten si totiž krade sám pro sebe Jožka Šmukař, ty vole, ten zestárl, to mě napadlo jako první, který sice obstojí jako muzikant, zato v roli baviče či moderátora vyznívá naprosto tragicky a jeho nezřídka prázdné tlachání s tu více tu méně zajímavými hosty mě prostě uráží !! Navíc podivně obsahově roztříštěné Vínečko nabídne dvě až tři hudební čísla, rozhodně s cimbálovkou nemám nejmenší problém, a tak se mi i žánrové zařazení mezi hudební pořady zdá naprosto zcestné !! Tady znovu Česká televize selhala, když vlastně nedokáže naplnit ani jeden ze tří základních načrtnutých cílů projektu, protože Šmukařův rodinný podnik nikoho nepobaví, hudební složka pouze jakoby z povinnosti rámuje celý pořad a že bych dostal po jeho skončení chuť na dobré víno, to se jistě taky zrovna říct nedá, naopak mi na patře zůstává ještě dlouho bizarní palčivá pachuť krabičáku !! Vínečko jistě nabízelo obrovský potenciál, ten však zůstal nenaplněn, tenhle product placement mě jako diváka nejen odradil, ale i krajně znechutil, tak ať si tohle Kavky se vší úctou i se Šmukařem strčí do prdele !!(20.3.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace