• Skuby47
    ****

    Tato pamětnická komedie představuje z mého pohledu lepší průměr tehdejší filmové tvorby. Třiatřicetiletý Hugo Haas v roli ostýchavého, rozmazleného Lojzíčka byl naivně roztomilý, maminka malá a starostlivá, Adina krásná a elegantní a ostatní jim taky dobře přihrávali. V tomto docela originálním snímku se najdou komické scény i vtipné dialogy, ale současný divák by se měl vyzbrojit určitou dávkou tolerance a shovívavosti.(30.11.2011)

  • belldandy
    ***

    ***** za scénu: "Ále, co budu zpívat." (!!!). Frič tu odhaluje filmvové postupy, jimiž režiséři tvoří přechody mezi hranou částí filmu a jeho zpívanou vložkou. Mám podezření, že sem chtěl původně Frič opravdu píseň vložit a pak z toho na poslední chvíli z nějakého důvodu sešlo. Homur této scény mi totiž sedne tak do naší postmoderní doby, ale připadá mi neuvěřitelný ve 30.letech.(9.6.2004)

  • Jeanne
    *****

    Druhá Haasova veselohra z éry 1933 - 1937, kde Adina Mandlová hraje úspěšnou, moderní, jako obvykle "Haasovsky" ironickou dívku z vyšších společenských kruhů, jíž si získá oproti všem předpokladům ten, do kterého by to nikdo neřekl... nesmělý vězeňský knihovník, který žije v maličkém bytě s ještě menší maminkou. Hugo Haas tu skvěle ztělesňuje všechny ty nespecifické vlastnosti, které však jsou snad všem knihovníkům společné...:) Je tak krásně nesvůj, když ho jedné noci probudí telefon a na jeho konci se ozve Marcella a dohodnou si setkání... Takhle kouzelně nesmělý umí být snad už jen Colin Firth a nebo Hugh Grant... :-))(21.11.2003)

  • dr.fish
    ***

    Komiku Hugo Haase jsem si postupem času oblíbil, i když se v mnoha filmech Haas celkem nenápaditě opakuje. V tomhle filmu zatím Hugo jen chytá formu, blýská se na časy, ale ty pravé pecky mají teprve přijít. První půlka Mazlíčka je ve znamení očekávání....druhá naštěstí není ve znamení zklamání, a děj chytá druhý dech. Z hlubokého průměru se nám závěr zvedá až na dost dobrou veselohru, přesto nevyrovnanost nelze pominout. Adina s Hugem ovšem fungují skvěle. Hláška filmu:" Pane doktore, ten sedminásobnej vrah si jde pro knížku!!!"....70%(29.12.2011)

  • tomtomtoma
    ***

    Příjemná nenáročná komedie, kterak se ušláplý dobrák změnil v průbojnou osobnost naleznoucí svůj kousek štěstí v podobě lásky. Vězeňský knihovník dr. Alois Pech (Hugo Haas) je díky zamilovanosti nucen nabírat sebevědomí a z uťápnutého stydlivky se stává ozdobou společnosti. Jeho vyvolená Marcela Johnová (Adina Mandlová) je naštěstí hned od počátku zaujatou jeho vnitřními kvalitami, takže má Lojza slušnou šanci na získání její ruky. Z dalších rolí: Lojzíkova dobrácká a starostlivá maminka (Ema Pechová), rozjařený pijan (Bedřich Veverka), spouštěč všech událostí, sedminásobný brutální vrah (Ferdinand Hart), a tichý zlodějíček (Stanislav Neumann). Příjemně zábavné, plné optimismu a radosti.(17.4.2011)

  • - Brněnská divadelní herečka Ema Pechová, ve filmu maminka Hugo Haase (dr. Pech), byla ve skutečnosti matkou herce Ladislava Peška. Zároveň to byla její jediná filmová role. (Karlos80)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace