Reklama

Reklama

Padělatel Ray Cutter spolupracoval s gangsterem Tommym Keeganem. Keegan si z něj udělal obětního beránka, a Ray se dostal na pět let do vězení. Když mu zbývá do konce trestu deset měsíců, dozví se, že jeho patnáctiletý syn Will má neoperovatelný maligní nádor na mozku. Will žije s Josephem, otcem Raye, který byl v minulosti známým kasařem. Ray žádá o propuštění, ale je zamítnuto. Obrátí se na Keegana, který uplatí soudce, a Ray je volný. Jako protislužbu chce Keegan, aby Ray ukradl obraz Claudea Moneta Dáma se slunečníkem, který bude v Bostonu vystavován, a nahradil ho falzifikátem. Keegan má na originál kupce, šéfa latinskoamerického kartelu Raoula Carlose, který vlastní největší sbírku umění na kontinentu. Ray má rovněž sehnat pro Carlose odhadce. Po Carlosovi a Keeganovi jde již nějakou dobu také policie. Proto agentka Kathryn Paisleyová s kolegou začnou sledovat i Raye. Rayovi chvíli trvá, než si získá Willovu důvěru. Otec Raye varuje, aby si s Keeganem nic nezačínal. Ray chce Willovi splnit tři přání. Jako první chce Will poznat svou matku, na kterou se nepamatuje. Kim je nevyléčitelná narkomanka. Ray ji však přemluví, aby se dala do pořádku a setkala se s nimi na oběd. Setkání díky Kiminu předstírání dopadne dobře, ale Will tuší, jak na tom ve skutečnosti jeho matka je. Druhým Willovým přáním je zažít sex. Ray ho vezme k doporučené dívce v nevěstinci. K ničemu však nedojde, protože musejí utíkat před policií. Willovi se vzrušující únik líbí, a jeho třetím přáním je pomoct otci při krádeži obrazu... (TV Prima)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (35)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Šestkrát porušil podmínku a teď vede nezletilce do bordelu." Ray je zkrátka drzej, mazanej a má plán na loupež století. Takže tohle měla být loupež století? Možný to je. Třeba v 17. století by nevolníci v kinech napětím ani nedýchali, když Ray mazaně vyhodil pojistky. Jenže v současnosti ta loupež působí trošku trapným dojmem, rodinný utrpení taky za moc nestojí a tak to celý stojí na klucích Cutterových. Z nich se vyznamenal zejména praktickej děda, kterej tu nudu dost oživil. Jen bych to spíš než jako film viděl na 365. díl nějakýho krimi seriálu. ()

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Film o ničem. Už podle obsahu jsem tušil, že to nebude nic pro mě, ale dal jsem tomu šanci. Travolta nejdřív vyleze z krimu, nasadí trpitelskej výraz a první půlhodinu se sbližuje z umírajícím synem, přitom maluje geniální falešnej obraz a dokonce se dostane i do pouliční bitky kde bejsbolkou sejme tři maníky. Bohužel daná bitka je zabrána asi z 50 metrů, takže není bohužel vidět kdo mlátí koho. Já vím o tomhle to není je to kurva silnej a dojímavej rodinej příběh co si místy hraje na rádoby kriminálku. Obětavej fotr udělá první a poslední, synáček pláče, že se bojí smrti a všechno moudře glosuje starej dědek jehož každý třetí slovo je fuck. Ano dojímavé velmi... Na druhou stranu Travolta je docela borec ví, že synek půjde brzo pod zem, tak mu dopřává, nechává ho chlastat pivko, hulit doutníky dokonce ho vodí i za ženskými a na konci dokonce pojedou i k moři! No ty vole pozorujete jak mi po tváři teče slza? No nic jak by to řekl Mel při pohledu na bezcenný obraz : Je to sračka.20% ()

Reklama

farfalla 

všechny recenze uživatele

´The Forger´ mi připadá, jako špatně oříznutá fotka. Všechny vztahy jsou jenom v náznacích a vlastně jenom rychle proběhneme příběhem. John Travolta (Raymond J. Cutter) nemá charisma, ani energii a snad ani zájem vyvolat hlubší ampatii s jeho situací. Po zhlédnutí filmu jsem měla dojem, že mi byl jenom představený námět na zajímavý film. ()

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Má to hlavu a patu, ale je to ohavně nudné. lůza s nemocným synkem, kterému chce dopřát ještě to nejlepší, přečůrá lůzu na vyšší noze a vyšším postavení. Možná by to nemuslo být až tak těžce dýchatelné, kdyby v hlavní roli netrčel jak prkno z podlahy Travolta. Kam tyhle hvězdy dob minulých dokázaly spadnout je skoro až smutné. Direct-to-DVD věc, odsouzená k věčnému zapomenutí. ()

bearmeedek 

všechny recenze uživatele

Název „Loupež století“ je vzhledem k obsahu filmu blbý. Chápu ale, že název „Tři přání“ by vyvolal zmatek a směřoval k jiným filmům. „Padělatel“ je film o něčem jiném. Na pozadí nutné loupeže je odlehčeně podáno drama mužské části rodiny – děda, otec, syn. Vyhaslý Travolta zde vůbec nebyl špatný a film bych neodsuzoval kvůli tomu, že špatný otec chce dohnat pár zbývajících hodin a být tím lepším otcem. Jo, je to takové jednoduché, ale dobře se na to dívalo. 69%. ()

Galerie (79)

Reklama

Reklama