Nastala chyba při přehrávání videa.
  • MMR
    **

    Autor má obě ruce levé. Takže když vyloví rukavice z batohu, a obě budou na levou ruku, tak si je může v klidu nasadit. On by to i udělal, protože hlavu musí mít také prázdnou. Tohle přece nemůže nikdo normální nikdy natočit!(2.5.2016)

  • fila_B
    odpad!

    Chci vrátit vstupné tohle není film do kina !!!(18.12.2014)

  • rytir1
    odpad!

    Za tuhle stovku do kina si raděj někde koupit psaníčko, za kilo nebude asi kvalitní, ale výsledek bude totožný, sjedete se stejně.(15.1.2015)

  • tsatsiki
    **

    Film je po technické stránce dobrý. Herecké výkony dobré,ale filmu chybí koncept a celé to vypadá jak studentský film. Někdy to bylo dobrý,většinu času to však byla nuda. Za zmínku,ale stojí Aneta Krejčíková,kterou nemusím,tak tento film oživuje a táhne. Stejně David Kraus a Hrušinský ve filmu vynikají. Andrea Daňková sice dobrá,ale občas byla bez drajfu a po chvíli už nudí. Jako inscenace by to bylo dobrý,ale na celocečerák je to málo. Režisérka místo celovečeráku, který čistého času má 63min.(bez titulek), tak se měla zaměřit na studentské filmy a tohle točit až řemeslo bude ovlàdat.(8.2.2016)

  • xxmartinxx
    odpad!

    Když přijdete do kina a zaplatíte paušálně něco přes sto korun, očekáváte, že vám na podobně paušální úrovni zaručují určitou „objektivní“ technickou kvalitu. A když jdete na film, jehož štáb tvoří většinou studenti FAMU, tušíte, že sice nemůžete očekávat Hanekeho preciznost, nicméně si můžete být jistí, že na základní úrovni ovládají řemeslo. Jenže svět je kruté místo a podobné předpoklady v něm neplatí. Čeká nás v první řadě nepochopitelně špatně vyvedená produkce, v níž kamera mnohdy nedokáže udržet postavu v obraze a některé záběry vypadají jako pořízené levnou imitací iPhonu. A zvuk je zachycen tak špatně, že části dialogů není rozumět. Když se navíc podíváme na nepochopitelný vývoj postav (z dobráka v mrchu během jedné věty) a směšné dialogy (některé úseky, třeba rozebírání improvizací na schodišti, si hmatatelným vzduchoprázdnem v ničem nezadají s The Room), máme tu úplnou enigmu. Na hranice ještě větší absurdity posunují Šťastnou pseudoumělecké prvky, kdy je například příběh přerušován a hrdinka předříkává texty z Romea a Julie. Aniž by ovšem děj na jakékoliv úrovni parafrázoval nebo navazoval na tuto hru. Nahlas už jsme se smáli u náhodných záběrů na pražská panoramata zakončovaných vždy zatmívačkou, které působily roztomile bezradně a samoúčelně. Doprovázené jsou pro jistotu cameo rolemi Sámera Issy a Ilony Csákové, kteří asi měli zrovna čas, a vedlejšími rolemi dalších známých českých tváří, díky nimž působí výsledek místy jako nepovedená estráda.(18.12.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace