Nastala chyba při přehrávání videa.
  • honajz2
    odpad!

    Proboha, režisérka že vystudovala FAMU? Nechce se mi tomu věřit. Tohle je totiž amatérština jako sviňa, ba co, některé amatérské filmy jsou i o dost lepší. Jako vážně, co se Eva Toulová na FAMU naučila? Otřesný zvuk, otřesná kamera, záběr kazí jeden za druhým, dějová linka pitomoučká, nakonec to vlastně bylo o něčem jiném, než o čem se tvářilo že to bude (začne to jako příběh o tom, že cesta za úspěšnou kariérou herečky záleží na tom, s kolika režiséry se vyspíte a končí to jako rodinná drama). Navíc většina herců je naprosto nepřesvědčivá. Hrozné to je i v příběhu, jelikož je tam tolik zbytečností... A navíc, ten film ani není komedie, já jsem seriózně čekal na to, že si ta Šťastná na konci filmu hodí provaz, jelikož jediné, o co jí celou dobu šlo je, aby zapůsobila na svoji matku, která se spíš zajímá o její postiženou (?) sestru a jí to štve. Třeba ta scéna, jak chce tu svoji sestru na vozíku z kopce shodit pod koleje na vlak... Nejen, že je to špatně natočené, ono to je i úplně pitomé.Asi posledních 5 minut trochu jako film vypadá, ovšem i přesto to je těžká amatérština, která se nikdy neměla dostat do kin- Na Youtube jako amatérský film, prosím, ale takhle fakt ne... Už se těším na moření revizorů, jestli to bude ještě blbější než tohle tak potěš pánbůh. Odpad(16.11.2018)

  • xxmartinxx
    odpad!

    Když přijdete do kina a zaplatíte paušálně něco přes sto korun, očekáváte, že vám na podobně paušální úrovni zaručují určitou „objektivní“ technickou kvalitu. A když jdete na film, jehož štáb tvoří většinou studenti FAMU, tušíte, že sice nemůžete očekávat Hanekeho preciznost, nicméně si můžete být jistí, že na základní úrovni ovládají řemeslo. Jenže svět je kruté místo a podobné předpoklady v něm neplatí. Čeká nás v první řadě nepochopitelně špatně vyvedená produkce, v níž kamera mnohdy nedokáže udržet postavu v obraze a některé záběry vypadají jako pořízené levnou imitací iPhonu. A zvuk je zachycen tak špatně, že části dialogů není rozumět. Když se navíc podíváme na nepochopitelný vývoj postav (z dobráka v mrchu během jedné věty) a směšné dialogy (některé úseky, třeba rozebírání improvizací na schodišti, si hmatatelným vzduchoprázdnem v ničem nezadají s The Room), máme tu úplnou enigmu. Na hranice ještě větší absurdity posunují Šťastnou pseudoumělecké prvky, kdy je například příběh přerušován a hrdinka předříkává texty z Romea a Julie. Aniž by ovšem děj na jakékoliv úrovni parafrázoval nebo navazoval na tuto hru. Nahlas už jsme se smáli u náhodných záběrů na pražská panoramata zakončovaných vždy zatmívačkou, které působily roztomile bezradně a samoúčelně. Doprovázené jsou pro jistotu cameo rolemi Sámera Issy a Ilony Csákové, kteří asi měli zrovna čas, a vedlejšími rolemi dalších známých českých tváří, díky nimž působí výsledek místy jako nepovedená estráda.(18.12.2014)

  • Cimr
    *

    Mizerné, odporné. Jeden z nejhorších českých filmů za poslední léta. Možná jsem až moc příkrý. Tento film mi ale přišel nejen velmi špatný, ale dokonce k naštvání. Měl na mě podobné účinky, jako když si čtu fake news: ,,Na inauguraci Donalda Trumpa bylo nejvíc diváků ze všech inaugurací amerických prezidentů!" Ne! To prostě NENÍ PRAVDA. Vždyť to je jasně vidět na fotkách. Tak proč mi to předkládáte jako fakt? DAMU jsem pět let studoval, takže můžu na svou duši prohlásit, že to tam ani v nejmenším nechodí jako ve filmu Šťastná. Není to nějaká akademie ála High School Musical, kde se studenti líbají na chodbách, jako vedlejšák natáčejí porno, a neustále řeší, jakou intrikou se proslavit. Nepřijmou vás na základě toho, že na přijímačkách točíte talířem. Nikdy jsem neslyšel o žádném damákovi, co by chodil na večírky s Martinem Maxou a Sámerem Issou. Herecká výuka neprobíhá tak, že se postavíte před třídu a recitujete básničku jak ve školce. Režiséři jsou vaši spolužáci a kamarádi a opravdu není potřeba s nimi spát, aby vás obsadili. Realita studentů DAMU je taková, že v osm ráno začínáte tréninkem, pak máte jevištní pohyb, šerm, step, jevištní mluvu, dějiny divadla, dějiny hudby, akrobacii, zpěv, práci s textem, hereckou... A o půlnoci radši jdete spát, abyste přežili další den. A pak, když to celé zvládnete a máte štěstí, dostanete angažmá v Chebu za 16 tisíc hrubého. Takhle nějak to tedy ve skutečnosti chodí, nikoli drinky a focení s Ilonou Csákovou. Tvůrci, sami studenti uměleckých škol (Eva Toulová má FAMU, Andrea Daňková DAMU), to vědí. Proč tedy diváky upevňují ve stereotypech? Proč publiku tak bezostyšně lžou?(26.7.2018)

  • troufalka
    **

    Mladé debuty mě zajímají a ty od mladých režisérek dvonásob. Všímám si v nich mnohem víc potenciálu než konečného výsledku. Eva Toulová zvolila dívčí téma, vybrala příběh z dneška. Až posud by to bylo v pořádku. Hlavní slabinou je právě způsob vyprávění - jakoby si autorka potřebovala vyřešit svoje pocity a nezajímalo jí, pro koho příběh vypráví. Nezvládnutou kameru ponechám stranou. Dřív se vyžadovalo, aby byl režisér sečtělý, měl přehled ve vážné hudbě, v divadle a mal zvládnuté všechny žánry. Mladý režisér točil napřed jako pomocný režisér se zkušeným režisérem a učil se od něj. Točil podle kvalitního scénáře od zkušeného scénáristy se zkušenými kameramany, stihači, zvukaři, herci a učil se od nich. Dnes točí nezkušený režisér se svými spolužáky podle vlastního scénáře a podle toho to vypadá. Když pominu výsledek, ten potenciál mi tam bohužel chyběl. Moc ráda bych se mýlila!(9.2.2016)

  • tsatsiki
    *

    Film je po technické stránce dobrý. Herecké výkony dobré,ale filmu chybí koncept a celé to vypadá jak studentský film. Někdy to bylo dobrý,většinu času to však byla nuda. Za zmínku,ale stojí Aneta Krejčíková,kterou nemusím,tak tento film oživuje a táhne. Stejně David Kraus a Hrušinský ve filmu vynikají. Andrea Daňková sice dobrá,ale občas byla bez drajfu a po chvíli už nudí. Jako inscenace by to bylo dobrý,ale na celocečerák je to málo. Režisérka místo celovečeráku, který čistého času má 63min.(bez titulek), tak se měla zaměřit na studentské filmy a tohle točit až řemeslo bude ovlàdat.(8.2.2016)