Reklama

Reklama

Pomsta vlkodlaka

  • Itálie Nella stretta morsa del ragno (více)

Anglie 19. století. Americký reportér Alan Foster se vsadí s lordem Blackwoodem, že stráví noc v jeho neobydleném zámku, odkud se zatím žádný z odvážlivců nevrátil. Zanedlouho po příchodu zjistí, že dům není tak liduprázdný, jak si myslel. (Chřástal)

Recenze (11)

Mariin 

všechny recenze uživatele

Démonický hnusák Klaus Kinski jako Edgar Allan Poe, naštěstí se objeví pouze na začátku a konci, mezitím se odvíjí příběh v klasickém hororovém prostředí 19. století. Nebojácný americký novinář Foster se rozhodne přečkat noc na Draculově zámku a není to samozřejmě žádná selanka. Samotný Dracula tu ovšem vůbec nefiguruje, tajemnou hrůzu zde vyvolávají osoby již zemřelé, které prý v určité "třetí" dimenzi dle učence dr. Carmuse žijí dále. Jako nezbytná krasavice Elisabeth Blackwoodová v podání zmalované "Angeliky" - Michele Merciere, která rozhodně nenudí. Český název filmu je nesprávný, jde víceméně o Margheritiho vlastní remake neméně zdaiřilého gotického hororu "Danza macabra" a italský název "Nella stretta morsa del ragno" či anglický Web of the spider" znamenají něco jako "Pavoučí síť", snad i proto je v záběrech tolik pavučin... ()

Campbell 

všechny recenze uživatele

Tak nakonec celkem zklamání, čekal jsem gotický horor s parádní atmosférou. A dostal jsem podivné bloudění po hradu s parádní atmosférou. Nicméně to chození po hradě bylo postupem času celkem umorné a k tomu je film poměrně silně zdlouhavej. A i když je atmosféra fakt úžasná tak to z průměru nevytáhne. A Českej název je hodně zavádějící. ()

Reklama

corpsy 

všechny recenze uživatele

Ak by ma gotický horor nelákal, ak by som nebol fanúšikom Kinského ozdravujúceho hereckého výkonu, ak by mi neboli európske mystery fláky tak sexy, ak by v 53ťom nebol vynájdený Cinemascope, ak by sa nenechala Michèle Mercier nahovoriť na ďalší strašidelný opus ( pred tým BLACK SABBATH ) a ak by to točil taký Jesus Franco, zrejme by to bolo za menej. ()

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Už úvodní pasáž, kdy Klaus Kinski sestupuje do zatuchlé hrobky za doprovodu burácející hudby, nenechá nikoho na pochybách, v jakých hororových vodách se tu pohybujeme. Následně se přesuneme do velkého opuštěného sídla, kde se hlavní hrdina rozhodne přečkat jedinou noc, aby vyvrátil mýty o zdejších bubácích. O tom, že bude na tom něco pravdy, se velmi brzy přesvědčíme, a nutno dodat, že fanoušek oldschool strašidelných příběhů si skutečně přijde na své. Hrdina prozkoumává temný dům se svícnem v rukou, naráží na podivné obrazy, náhodně odbíjející hodiny a spoustu znepokojujících zvuků a hlasů. Lekací momenty fungují na jedničku a díky postavě ducha minulosti zjistíme něco o minulosti tohoto prachem zanešeného, pavučinami omotaného domu. Zkrátka gothika ve své nejšpinavější podobě. Vlkodlaky ale nečekejte, to si z vás český distributor jenom dělá prdel. ()

Chřástal 

všechny recenze uživatele

Na tomhle filmu je možná nejatraktivnější postava (a představitel) spisovatele E. A. Poea, která se objeví hned na začátku, ale vzhledem k ději moc prostoru dostat nemůže. Poe v kombinaci s názvem Pomsta vlkodlaka nebo anglickým Dracula in the Castle of Blood zní sice jako chutné béčko, ale je to bohužel mystifikace - ve filmu se neobjevuje Dracula, vlkodlak, ani žádná pomsta. Jedná se o klasické schéma noci v pustém a strašidelném domě, kdy „to“ hlavnímu hrdinovi pořád nedochází. Nejde o lekačky ani o bavení diváka efekty a maskami, ale o identitu postav a závan záhrobí, jenomže hrdina je nedovtipný až moc a historie domu a jeho obyvatel příliš telenovelózně melodramatická a nepříliš strašidelná. K tomu trocha pseudovědeckého vysvětlování a pěkné herečky (Michele Merciérová a Karin Fieldová). ________ Klaus Kinski má sice ty správné kruhy pod očima, ale Poe bez knírku? A takhle je to víceméně s celým filmem. ** a půl ()

Galerie (17)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno