Reklama

Reklama

Hrom do toho!

  • Francie Le Tonnerre de Dieu (více)

Stárnoucí bonviván a dívka, která zvolila špatnou profesi... Léandre Brassac, veterinář na odpočinku se oddává svým vášním, dobrému vínu, chovu koní a péči o zatoulané psy. Na takovou zdánlivě bezradnou opuštěnou bytost narazí při jedné ze svých pitek. Ochranitelsky se jí ujme a přivede na svou nádhernou starobylou usedlost blízko Nantes. Jeho žena Marie zná a respektuje svého manžela, a i ona přijme Simone za svou. A pak je tu Marcel, pasák, který se rozhodně nechce smířit s tím, že by se snad Simone chystala změnit svůj život. Léandre a Marcel stojí proti sobě a divák se baví, protože trojúhelník ve filmu Hrom do toho tvoří Jean Gabin, Robert Hossein a Michele Mercierová. (Česká televize)

(více)

Recenze (28)

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Zcela neprávem zapomenutá perlička. Filmový pár Jean Gabin a Lilli Palmer je v mých očích jedním z nejúžasnějších, co jsem kdy viděla. On je naprosto nevypočitatelný zpiťar, s proříznutou pusou a jazykem ostrým jako břitva, ona s ledovým klidem a noblesním nadhledem přijímá, ať už s chutí nebo nechutí, jeho eskapády. Bezdětné manželství se jednoho dne rozroste o půvabnou Michèle Mercier, kterou si koupil na noc a přivedl si ji domů... Krásná věcička s nádhernou hudbou. ()

Flego 

všechny recenze uživatele

Sarkastický opilec a veľký milovník psov a koní Brassac ( Jean Gabin ) žije na statku v zámočku a pri jednej zo svojich opileckých záťahov vezme domov mladučkú prostitútku ( pôvabná Michèle Mercier ). Tá je náramne prekvapená, keď ho doma čaká manželka... Razom však pochopí Brassacovu motiváciu, s manželkou totiž nemajú deti a mladej žene ponúkne domov. Lenže jej pasákovi ( Robert Hossein ) sa to nepáči... Dve tretiny filmu sa sa striedajú dramatické chvílky s komediálnymi a je na čo sa pozerať. Hlavne opilecké výstupy Brassaca plné filozofovania a uštipačnosti sú zábavné. V závere snímku dochádza dych, kúzlo sa vytráca a už to nie je taká zábava. V každom prípade treba vyzdvihnúť impozantnú symfonickú hudbu Georgesa Garvarentza, ktorá skôr pripomína klasiku ako filmovú hudbu. Zaujímavosťou je účinkovanie dua Mercier-Hossein, ktorý si odbehli od série filmov o Angelike. A že Michèle seknú viac tmavé vlasy, o tom takisto niet pochýb... Prvý komentár. ()

Reklama

argenson 

všechny recenze uživatele

Mě to nedává smysl, kdekoliv měla Michèle Mercier bejt za dámu, tak měla punc kurvy, zatímco tady, když konečně hraje prostitutku, tak vypadá spíš jako venkovská pipka, která má permanentně otevřenou pusinku v údivu nad tím, co se kolem ní děje. Využití dobově populární dvojice Mercier-Hossein se mi líbilo víc v o něco mladším filmu Une corde, un colt. Tady se celkem nic neděje, čemuž ještě napomáhá Jean Gabin svým hereckým projevem ve stylu není kam spěchat. Ale má to velmi dobrou hudbu, sympatickou kameru a poetiku francouzských šedesátek. ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Angelika a Joffrey de Peyrac bez krajek Ludvíkova dvora? Jako prostitutka a pasák? Proč ne? Chlastem nasáklý Gabin tuhle dvojku rázně roztrhne, když se tak trochu polovičatě rozhodně udělat ze šlapky řádnou ženu. Hossein si mě získal jako drsně se tvářící pasák, který se však chová ustrašeně jako malý kluk, když mu Gabin šije ránu, kterou mu sám způsobil. Michele Mercier byla divukrásná, i když nevěřím ani v pravost těch druhých řas, které měla pod těmi falešnými. Scéna s divočícími koňmi, která přešla do vášnivého sexu byla.... vášnivá a sexy. ------- Mohli ale Michele vybrat trochu pohlednějšího partnera. Snímek po francouzsku odbývá emoce a staví se k nim na můj vkus drsně racionálně: byla jsi šlapka a co? už na to nemysli! nemůžeš mít děti, ty Rakušanko! no, tak jsem se opil a něco plácl, přejdi to! SHRNUTÍ: Když si přitáhneš domů mladou hezkou šlapku a nevíš, jestli se k ní máš chovat jako k poskytovatelce sexuálních služeb nebo jako k dceři, neřeš to. Život to vyřeší za tebe. ()

joehot 

všechny recenze uživatele

Hodně milá podívaná. Cynický opilec s nádherně praktickou manželkou se ujmou prostitutky a ubytují ji u sebe doma, na statkozámečku v Bretani. Krásné dialogy s větami, které bych chtěl napsat sám ("Pil takhle vždy, co se znáte?" - "Ne, poznali jsme se už před válkou."), Gabin moc fajn, ale Lili Palmer nejvíc. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (1)

  • Německá herečka Lilli Palmer (Marie Brassac) nebyla dabována, což bylo pro francouzské filmy tohoto období docela neobvyklé. (sator)

Reklama

Reklama