Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Lopezka1982
    ***

    Děj je o sedmi párech, které se vzájemně prolínají, ale na mě ty přesuny z páru na pár byly docela matoucí... Někdy jsou příběhy vyprávěný i pozpátku, tak musíte celý film a děj bedlivě sledovat, jinak se v tom zcela ztratíte. Nejvíce se mi líbil pár s T.Klusem, který byl plný vtipných komentářů.... Hodně mi to připomínalo styl filmu Láska Nebeská.... Ve filmu se objeví hodně známých českých herců a hereček, někteří z nich příjemně překvapili a někteří zklamali. Ale líbila se mi velká účast štábu a herců na slavnostní předpremiéře v Hostivaři, to si cením :) Jinak celkový dojem dobrý :o)(10.10.2014)

  • Kosmik
    **

    Bohužel opět další český počin, který se snaží o něco, čím nedokáže být. Děj je sestaven prolínáním příběhů sedmi párů v různých stádiích jejich vztahů od počátečního vzplanutí citů až po velkou partnerskou krizi. O určitou originalitu se tvůrci pokusili ve stylu vyprávění, kdy občas jsou některé příběhy vyprávěny i pozpátku proti proudu času a divák je nucen k určitému soustředění na příběh. Bohužel ale ve druhé polovině režisér se scénáristou opustí pokusy o originalitu a nasadí šablony pozitivně vnímané diváky (nemohu více rozebrat, abych nespoileroval), které se osvědčily z jejich předchozí filmografie a hlavně televizní seriálové tvorby. Stručně řečeno, český pokus o Lásku nebeskou se nevyvedl. Dvě hvězdy dávám za výborného Jaroslava Plesla, který si zde možná zadělal na nominaci na Českého lva za mužský herecký výkon ve vedlejší roli.(9.10.2014)

  • paddy35
    *

    Bohužel, tohle se hrubě nepovedlo. Film, který se snaží divákům sdělit poselství o lásce, sklouznul k utopickému a naivnímu vývoji postav, který byl spíš k smíchu a vůbec nekorespondoval s obvyklými reakcemi lidí v daných situacích. Pominu otřesné a samoúčelné dialogy, o nich bych tu mohl psát do večera a stejně by to nestačilo. Stejně tak je vážně otravné přehrávání herců, kteří podávají bezkrevný výkon. Pokusy o psychologii a vztahy pak vyznívají do prázdna, protože si divák nedokáže představit, že by se v reálu mohli takhle vyvinout, spíše si je autor přikresluje tak, jak je potřebuje mít a naprosto ignoruje, že ve skutečnosti vypadají úplně jinak, což podporují i samotní herci svou nechutí předvést alespoň nějaký výkon.. Spíše bych to nazval pohádkou, než filmem, který se snaží o emocionální poselství. Co se týče děje, tak ten vyloženě přešlapuje na místě a za hodinu a třičvrtě se ani jedna z postav nikam neposune, chybí jakákoliv zápletka, jakékoliv napětí a vlastně se jedná jen o příšerně napsané dialogy bezejmených lidí, které nevyčnívají ničím, kvůli čemu by si je divák měl uchovat v paměti. Rušivým prvkem pro mě bylo rovněž to, že autor vůbec nedodržuje schéma města Zlína, ve kterém já sám žiju, a proto mě udivuje, že se postava v jednu chvíli pohybuje v jedné části, aby v následném střihu vykoukla z úplně opačné strany města, která na ni nijak nenavazuje. A poslední věc, dva fanoušci Bohemky vsázící se ve Zlíně (!!!) o permici na fotbal...to jako really?? To nemáte alespoň natolik snahy sehnat dresy zlínského mančaftu, aby to korespondovalo s místem natáčení? Jednu hvězdu však musím dát za občasné vtipné hlášky a charismatického Tomáše Kluse.(28.7.2018)

  • jezurka42
    ****

    Buď budeš spokojenej s tím, co máš, nebo můžeš bejt šťastnej s tím, co můžeš mít. Toho dne potkala jsem jen několik málo párů lidí, kteří jsou stejní jako my - vášniví, smutní, zklamaní a milující (se). (Ne)dokonalí. Jsou živými obrazy naší doby, našeho sobectví a naší sebestřednosti. Ne každý ten pár je sympatický. Není ale právě toto důkazem toho, že jsme skuteční, stejný vzduch dýchající tvorové? Chyby našich hrdinů, minulé, přítomné i budoucí, mísí se dohromady jako intimity dvou lidi po tmě hledající horká ústa toho druhého. Fascinace jeden druhým se nakonec přenese i na nás, a my poté jen hledáme a toužíme. Beznadějně. Zcela a napořád.(4.5.2019)

  • ForGump
    **

    Takže, ústředním místem filmu je bar, kde se objevují postupně téměř všechny postavy. Plesl hraje psychoožralu - fotografa, který si myslí, že geniální je vyfotit bílou cihlu v bílý zdi a také pokud se to nedaří, tak do té zdi rovnou po hlavě narazit. Stránský sedí na onom baru a pouští chytré citáty, hraje básníka na dně. Vetchý s Ježkovou jako milenci sedí v tom samém baru a povídají si o tom, jak si užívali sexu v bazénu někde (a dost explicitně), chtějí se rozejít a potom je už nevidíme až pak uslyšíme ji, že bude mámou. Další dvojicí je nějaká facebookařka a její obdivovatel, což je divné samo o sobě, ale ještě tam za nimi chvíli pobíhá nějaký chlápek a společně kradou brambory nebo skáčí šipky do bazénu, do něhož se nějak v noci dostanou. Další dvojici tvoří Klus s Leichtovou reprezentující pár celebrit, hádají se o manželské smlouvě a kolik budou mít dětiček, další dvojice je Štěpánek a Adamovská, šéf - tvrdý rocker, co vezme uklízečku na výlet. Další dvojicí je (asi) lesbický pár prostitutek... Myslím, že stačí. Nejhorší je, že všechny tyto příběhy přeskakují jak ohrané LP, přičemž každý kousek příběhu začne v prostředku nebo na konci. No prostě guláš k tomu nepříliš dobře napsaný a zahrané na půl plynu (snad opravdu kromě Plesla). Dovedu si představit, že by to dostali do ruky režijně a scénaristicky zručnější lidé, třeba Tarantino, haha a myslím, že by se z toho dalo vytřískat víc. Takhle je to slabota. 30%(29.9.2016)