poster

1001 gramů

  • německý

    1001 Gramm

  • francouzský

    1001 grammes

  • norský

    1001 gram

  • slovenský

    1001 gramov

  • anglický

    1001 Grams

Drama

Norsko / Německo / Francie, 2014, 91 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Aljak
    *

    Nórsko-nemecko-francúzska koprodukcia, a v hlavnej úlohe žena, ktorá pôsobí na prvý pohľad veľmi vyrovnaným dojmom, no vnútorne prežíva akúsi neurčitú citovú dilemu. Vo svojej podstate celkom fajn námet, ale inak ma táto chladná severská dráma ničím neoslovila. Keď už je dejová línia taká nezaujímavá, tak to zvyknú zachrániť aspoň dialógy, či iné špecifiká. Ale tu nebolo proste nič, čím by tento film nejako vynikol. Nebola to jednoznačná nuda, ale od pozoruhodnosti to malo teda dosť ďaleko. Také to bolo... suché.(27.12.2016)

  • Deschain
    ***

    Prvá polovica bola taká pomalá, že ma skoro uspala. Ale osamelosť hlavnej postavy bola skoro hmatateľná. Potom môjmu zážitku pomohlo, že sa začali objavovať postavy, alebo skôr jedna, s ktorými konečne dochádzalo k nejakej interakcii. A úplne chcem elektromobil. (Art Film Fest - Trenčianske Teplice, kino Prameň - 19.6.2015)(21.6.2015)

  • blondboss
    ***

    Niekedy je ťažko nejaký film ohodnotiť a mám pocit, že by možno bola lepšia aj trošku širšia stupnica. V tomto prípade mám rozporuplné pocity. Na jednej strane celkom slušná sociálna sonda do života jednej vedkyne, avšak na strane druhej spracovaná strašne nudným a ponurým spôsobom viac artovo razeným, čo mňa až tak nebaví. Preto u mňa je to len priemerný snímok, ktorý nesklame, ale ani nijako neohúri, pretože nemá v zásade čím. 50 %(24.2.2017)

  • kaylin
    ***

    Celkem příjemný příběh o tom, jak může vypadat vyrovnanost, respektive, jak je možné ji najít. Vědecké prostředí je celkem umně spojeno s prostředím emotivním, kdy se jedna žena snaží o to, aby sama našla nějaký smysl svého života, který je spojen hlavně se samotou a nemocným otcem. Trochu dramatičtější romance, která celkem funguje.(7.6.2016)

  • Marigold
    **

    Z kdysi pronikavého a nezaměnitelného ironika, který uměl bez patosu vystihnout bizarní krásu existence a nepravděpodobného sblížení se zřejmě definitivně stal konvenční kýčař. Prvních deset minut je skvělých, pak film upadává do doslovné a dojivé rozbředlosti, v níž už není ani památka po sžíravosti geniálních Vajec a málomluvné vřelosti Povídek z kuchyně. A za ten vybarvičkovaný závěr by Hamer zasloužil kilem po hlavě.(27.4.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace