Režie:
Merlin DervisevicScénář:
Merlin DervisevicKamera:
Adam SliwinskiHudba:
Mark KorvenHrají:
David Richmond-Peck, Bernadette Saquibal, Michelle Harrison, Michael Eklund, Richard Harmon, Andy Thompson, Jared Ager-Foster, Kyle Cassie (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Psychologický thriller o muži, který stále dokola prožívá zločin a nevěří, že jej kdy spáchal. Svůj poslední tragický den zažívá znovu a znovu. Ve snaze vymanit se ze začarovaného kruhu potřebuje najít skutečnou pravdu o smrti vlastní ženy. Manželé zemřou jeden druhému v náručí. Edgar, muž ze zesnulého páru, skončí na zvláštním místě v pekle, kde je obviněn z manželčiny vraždy. To on však důrazně odmítá. Vyměřený trest je krutý – svůj poslední tragický den bude prožívat stále dokola. Aby unikl ze začarovaného kruhu, dá společně se spoluvězněm dohromady plán. Opakem nevinnosti není vždy vina, někdy postačí jen zodpovědné chování. (Cinemax)
(více)Videa (1)
Recenze (59)
Trochu jsem se bála tohoto psychologického dramatu, ale nakonec nebyl tak nesmyslně postaven, jak se na začátku jevil. Je to začarovaný kruh, který se vám neustále vrací, a vrací a postupně se něco nového otevře. Velké plus k ukončení filmu, protože momentální trend k neukončování snímku mě pěkně vytáčí. ()
Zaujímavý psycho-thriller o vine a treste. Žeby takto naozaj fungovalo peklo? Teda nemyslím na princípe skupinovej terapie v nejakej budove plnej kancelárií, ktoré mi skôr pripomínali scény ako vystrihnuté z knihy resp. filmu 1984. Ale ten princíp trestu v podobe neustáleho prežívania dňa s najhorším životným skutkom, tak to mi prišlo vcelku zaujímavé. Obzvlášť, keď "odsúdzenci" boli v tej časovej slučke bezmocní a udalosť bola napokon nemenná. Teda až na záverečnú "vzburu" a prebratie osudu do vlastných rúk. Tá koncová úvaha bola naozaj fantastická a celý temný príbeh korunovala napokon úžasnou pointou s morálnym posolstvom o obetavosti a nesebeckosti. ()
Na takový výsledek inspirace svým nejznámějším románem by byl Fjodor Michajlovič nepochybně hrdý. Novátorské, hloubavé pojetí rozpitvává následky zločinu. Geneze vztahu k vlastním činům je výborně načrtnuta i díky Dervisevicově mimořádné schopnosti zkratky, u níž by zřejmě uznale pokýval hlavou i Hitchcock. ()
Pýtam sa sám seba, ako je to možné, že ma snímok s tak dokonalým nápadom, uspal po 40 minútach. Á, počkať, už viem. Bolo to tou neskutočne príšernou kamerou (alebo verziou?), a neskutočne nesympatickým hlavným hrdinom, ktorému by som jeho neustále opakujúce sa šialenstvo neuveril, ani keby ho krájali a solili zaživa priamo predo mnou. Ruku na srdce. Nikomu z Vás nepripomínal "Johna", vlastníka svetoznámeho, cynického kocúra - Garfielda? Mne neskutočne. ()
Scénáristicky i režijně propracované do nejmenších detailů, něco (kamera ?) z toho ale dělalo televizní film. Tenhle pocit je asi taky nejspíš důvodem, proč tomu dávám "jen" čtyři hvězdičky. Věřím, že až si Edgara střihne Kevin Spacey a do režisérského křesla se posadí třeba Christopher Nolan, tak to budu muset chtě nechtě ocenit jasnou pětibábou. Ano, tohle byl podle mě film, který si říká o hollywoodský remake. ()
Reklama