poster

Antti Pesonen

Kamera:

Pini Hellstedt

Hrají:

Jarkko Niemi, Riku Nieminen, Tomi Alatalo, Alina Tomnikov, Pirkka-Pekka Petelius, Kari Hietalahti, Veera W. Vilo, Enni Ojutkangas, Roope Olenius, Joni Ollikainen, Jukka-Pekka Palo, Peetu Kaan, Kim Leppänen, Marko 'Beltzer' Pesonen, Joonas Kuokkanen, Elina Keinonen, Iikka Forss, Juha Uutela, Henri Välikangas, Mikko Laine, Robin Svartström, Taneli Läykki, Jon Jon Geitel, Suvi-Pilvi Inkeroinen, John McGregor, Mikki Noroila, Tuukka Muukkonen, Miika Karvanen, Natalil Lintala, JP Linna, Jarkko Toivanen, Sampo Sundström, Maija Junno, Ville Herrala, Jarno Mahlberg, Iivari Suosalo, Taneli Mäkelä, Joonas Mikkilä, Akipekka Alanko, Filip Ohls, Niilo Syväoja, Pyry Nikkilä, Ylermi Rajamaa, Emil Luukkonen, Lauri Schreck, Erno Lahdenperä, Tero Palo, Mikko Pöyhönen, Joonas Suominen, Kaisa Hela, Heikki Hela, Teemu Aromaa, Jyri Sariola, Tommi Vainikainen, Oliver Kollberg, Sami Järvinen, Alvari Stenbäck, Leo Nardone, Mimmu Korvenpää, Erik Suutari, Joni Leiponen, Emilia Harjukangas, Ilja Mäkelä, Katariina Havukainen, Kaisa Leppänen, Aleksandra Kral-Leszczynski, Aura Pasila, Veera Nenonen, Silja Toiviainen, Paavo Jokela, Tomi Saikkonen, Antti Kivimäki, Jari Kokkinen, Valtteri Bruun, Juhani Grönroos, Mauro Gargano, Pauli Korjus, Harri Kentala, Väinö Wallenius, Heikki Laine, Arttu Saarela, Antti Koivula, Leo Stillman, Nea Tarkiainen, Fidel Castro (a.z.), Mick Jagger (a.z.), Heikki Kahila (a.z.), Urho Kekkonen (a.z.), Nikita Sergejevič Chruščov (a.z.)
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.