• roswelll
    *****

    Úsměvný příběh zamilovaného kluka, který by pro svou maminku a svou tajnou lásku udělal cokoliv, ale nějak mu to stále nevychází. Prochází tak životem kluka, který stojí na prahu dospělosti, ale zatím se mu ho překročit nějak nechce, i když srdce má na pravém místě. Chválím vynikající výkon pana Starého a jeho obětavé a milé maminky paní Dany Medřické, pro kterou to byla vlastně jedna z posledních rolí v jejích herecky naplněném životě.(31.8.2016)

  • gombarix
    ****

    Na poslední dialog "lůzra" Fandyho a "femme-fatale" Járy si častokrát vzpomenu. - - - Představitelka Járy Stanislava Coufalová má ve dvou scénách brýle na dálku v ukázkových socialisticko-dělnických obroučkách. - (tak za tyhle dvě "přidané hodnoty" ty 4*...)(2.11.2007)

  • Omnibus
    ***

    Už tenkrát jsem z toho příběhu ze života byl spíš smutný. A jestli bych se u toho dnes spíš smál, to se mi raději ani nechce zkoušet. Ale přece jen si pamatuju něco, co mě hodně pobavilo. Nezbytná sexuální pomůcka - velký hrnec s velkýma ušima! Kdo film viděl, ví... To budu muset taky někdy zkusit (s nějakou žirafou :-).(14.7.2013)

  • Big Bear
    **

    Naďa Urbánková sice zpívala Fandy ó Fandy, pružný jsi jak kšandy, chytrý jsi jak Gándhi... Já však souhlasím asi jen s tím prvním. Fandy tedy moc chytrosti nepobral, hrdina filmu je něco čemu se dnes říká looser a za řadu jeho lapálií skutečně nemohl osud, ale jeho vlastní blbost... Fandy je takový hloupý dobrák. Na osmnáct hloupý skoro dost. Ale jak přesně napsal Malarkey, tehdejší doba přímo nutila člověka splynout s davem. Nevyčnívat, nevybočovat, nějak si své udělat a prostě nějak být. Hlavně v tom kompostu socialismu nedělat moc průvan. Jednak na sebe člověk upozorní a jednak soudruzi jsou radši když něco funguje ale blbě, než to měnit. A tak mne jeho životní lapálie až tak nezaujaly. Co zaujalo byly kulisy zahnívajícícho Husákova půlnočního království. Člověk si dnes nad tím prostředím a nad tou dobou opravdu musí s chutí odplivnout. Od komedie čekám více, třeba to , že se budu smát. To se mi u této nestalo. Co jsem ale obdivoval byly až artistické výkony hlavního hrdiny, které by se daly dokonce nazvat raným street parkourem. Vrcholem byl žebřík z popelnic!!! :-). 2 rajčata.* *(18.5.2017)

  • Ygnor
    ***

    Pan Kachyňa asi pojedl nějakých hub, protože některé scény, zejména blbiny, v podnikové rýsovně nelze snad pochopit jinak. … a už asi vím, kde Tomáš Vorel v Kouři už trošku „opisoval“. No holt asi ty „fabriky“ vypadaly všude stejně. Ještě štěstí, že jsem v té době prožil jen období školy. Druhá rovina je čistota (naivita), pořád ještě dětské duše, docela uvěřitelného a neokoukaného hlavního hrdiny. Na místě je určitě paralela s Kleinovými básníky, které pojí stejný rok vzniku, kde však divy byly komerčně snesitelnější a chlapci více estetičtější. Tudíž jeden film zapadl a další se rozvrstvil do poměrné eponymní ságy. Holt život lékaře není život elektrikáře. Dále Fandu doslova potopila hudební složka, zejména v titulní skladbě, ať již ve výrazu obrýlené a tehdy populární zpěvačky, stupidního textu tak i velmi slabé ba až příšerné melodie. Ale nechám to na kontroverzní trojce, byť takové „menzelovsky“ vachrlaté.(7.7.2014)

  • - Poslední společné filmování Dany Medřické se synem, Václavem Vydrou nejml. (M.B)

  • - Filmovalo se v Praze, obci Skryje, na jezu Nezabudický mlýn, na Čertově skále u Hracholusk. [Zdroj: Filmovamista.cz] (M.B)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace