Nastala chyba při přehrávání videa.
  • corpsy
    ***

    Na začiatku to vyzeralo dosť nebezpečne. Myslím ten štýl humoru. Jerry Lewis bol inšpiráciou pre mnohých ( Jim Carrey určite ), lenže spoliehal sa na humor, ktorý hral hlavnú úlohu v nemých groteskách a do zvukového obdobia akosi nepatrili ( jedine spomenutý Jim Carrey to dokázal zladiť ). Lenže, v nasledujúcich minútach sa tie gagy začali ukazovať ako inteligentne vipointované a vtipné. Komédia, ktorá zrejme ohúrila iba americké, menej náročné publikum.(1.5.2017)

  • Flego
    ***

    Za jednoduchou komédiou v štýle Jerryho Lewisa sa však skrýva hlbšia myšlienka a tou je určitým spôsobom skleníková izolácia nádejných umelkýň, ako v tomto prípade život v poschodovom dome. Lewis - režisér si vydobil v ateliéroch postavenie kulisy prierezu domu s izbami a halami, aby mohla kamera plynule prechádzať miestnosťami. Všetko je naaranžované, kamera pracuje so sýtymi pastelovými farbami, napokon príde aj na hudobné a tanečné čísla.(30.9.2009)

  • Damiel
    ***

    Poloha totálního hlupáka s tváří mentálně postiženého jedince mohla klidně být Lewisovou ochrannou známkou a hojně jí pochopitelně využívá i v této komedii. Jako tradičně ve většině jeho filmů je i v případě Miláčka žen příběh vedlejší a je obětován herecké exhibici hlavního představitele. Hrát Herberta někdo jiný, snímek by ztěží patřil do průměru. Btw, česky Miláček žen...(11.11.2005)

  • LeoH
    *

    Nutty Professor ještě jakž takž ušel, ale s humorem Miláčka žen jsem se minul úplně. Během jedenapůlhodinového sledování vřeštícího, kňourajícího, pitvořícího se, vrávorajícího a věci rozbíjejícího Lewise jsem se přesně dvakrát lehce pousmál (pískání na motýly a rozmazaný obraz). Žádný timing, žádný náznak něčeho aspoň trochu „normálního“, od čeho by se mohly gagy odpíchnout, jen vršení jedné hysterické, o smích leda trapně žadonící křeče na druhou. Přitom zinscenovat některé scény muselo dát neuvěřitelné moře práce… V domnění, že mi musí něco unikat, jsem si zkusil pustit režisérský komentář – vypnul jsem ho po čtvrthodině sestávající z hihňání, opakování replik po postavách a asi dvou souvislých vět typu „tohle jsme točili v Paramountu“. Důvod, proč je tento pán prohlašován za krále komedie, génia zatracovaného průměrným americkým divákem a pochopeného teprve intelektuální Evropou, mi asi zůstane utajen navždy. Hvězdička putuje architektovi a trumpetě Maynarda Fergussona.(17.1.2019)

  • Oskar
    ***

    Čerstvý maturant prožije milostné zklamání a zanevře na ženy. Neprozřetelně ale přijme práci v domě, který se ukáže být internátem mladých umělkyň. Jako vždycky, Jerry Lewis nechal stranou příběh a natočil grotesku. Její scény by se daly i libovolně přeházet a nebyl by v tom velký rozdíl. Miláčka žen je nezvykle nutné pochválit za práci architekta. Obrovská hlavní dekorace je vybudovaná jako průřez domem bez čtvrté stěny. Díky tomu vidíme do více místností současně a tu a tam to umožní i nějaký neotřelý obrazový gag. Jak už jsem napsal jinde, můj problém s Jerrym Lewisem je, že mě baví jako tvůrce, ale ne jako komik. Mám dojem, že své vlastní výborné nápady si kazí pitvornou interpretací. Každý záchvěv emoce přežene tak, že sice nejste na pochybách o jeho stavu, ale sranda je tím oslabena. Snad proto je tak populární ve Francii a Itálii, kde je expresivní komika běžná. Pokud ale máte rádi třeba Normana Wisdoma nebo Jima Carreyho, kterým se v tom podobá, tak vůbec neváhejte. 60%(17.1.2010)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace