Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Petule3
    ****

    Rozhodovala jsem se, jestli dám tři nebo čtyři hvězdičky, protože jsem to viděla tak na 3 a půl. Nakonec teda ale za čtyři, protože jak se mi to rozleželo v hlavě, přijde mi, že film má hloubku a je v něm skryto spoustu pravd. Oceňuju, že to nebyla klasická romantická "američovina", ale vtipno-smutná, dobře obsazená komedie, která si nehraje na nic většího, než na co má. A tentokrát, nikdy bych neřekla, že já si tohle pomyslím, byla nejslabší Jennifer. První role, kde nebyla nejkrásnější, nejúžasnější a nejsympatičtější...taky už nám holka stárne. I přesto, moc fajn film a na konci scénky z natáčení, to já miluju :).(2.6.2016)

  • Morholt
    ****

    Přehlídka klišé. Tak třeba matka se dvěma syny a otec se dvěma dcerami, kteří se vyrovnávají se ztrátou partnera, dvě ségry, přičemž jedna svým texaským rodičům tají tmavšího partnera a druhá to, že je lesba anebo holka, co po letech najde svojí pravou matku. Ale přesto, že je to nenápadité a předvídatelné, se to Marshallovi podařilo seskládat do víc než přijatelného celku. Ne že bych se nějak nasmál, ale bylo mi u toho fajn. Zásluhu a tom má i výborné obsazení s nestárnoucí Jennifer Aniston na čele. 70%(20.4.2018)

  • kingik
    *

    V Americe je blaze, tudíž vše pro blaho mamin a jejich dětí. A Svátek scenáristů k tomu. Vypadá to totiž, že by jej scenáristický kvartet potřeboval. Jsou totiž naprosto vyždímaní. Sice jsem očekával přehlídku hysterčení, afektovaných výlevů, slzopudných i močopudných scén, a skutečně se mně toho dostalo měrou vrchovatou, ovšem záhadou je, proč ten scenáristický utrejch musel trvat trýznivé dvě hodiny. Garry Marshall, budiž mu země lehká, dělal vždy nekomplikované sračky, ovšem tohle je ultrasračka. A moc jí nepomáhá ani hvězdné obsazení, nemá totiž jak přijít s něčím, co by nezvládl i herec z telenovely. K mání jsou rozvedené, zadané i bohaté paničky a navrch jeden vdovec. Zpočátku to má vypadat, že mezi postavami není žádná provázanost, ovšem není tomu tak. Osudy postav se postupem času protnou. Ty, co se na začátku neměly rády, se začnou mít rády, ty, co se neznaly, se poznají a tak pořád, až se scenáristický kruh spojí v jeden dokonalý kruh, v němž se rasové a homofobní předsudky hází do koše a lidičky jsou mocinky šťastní, mocinky tolerantní a už je nikdy záchvat hysterie a depresivní stavy nepotkají. A nějak to celé souvisí s blížícím se Svátkem matek. Zdárně jsem nepochopil, proč se film tak jmenuje, když většina děje se odehrává před svátkem a v podstatě s ním ani extra nesouvisí. Film neobsahuje žádný vtip, tedy to, co by se za definici vtipu dalo pokládat. Když se nelze u filmu zabavit, zbývá jen vysoce korektní a naivně vystavěná senilní blbost, kterou neomlouvá ani účast Jennifer Aniston, Julie Roberts a Kate Hudson, ani to, že se jedná o poslední film Garryho Marshalla. Na tomhle počinu vážně není nic zajímavého a zábavného. 2/10(25.4.2017)

  • Kokska
    ***

    Den matek je poměrně slušná ne úplně pitomá romantická komedie, která je ale velmi staromódní, držící se těch nejkonzervativnějších žánrových klišé a příběhových schémat. Otázkou samozřejmě je, zda to považujete za zápor, či nikoliv. Co se týká postav, tak ty jsou podle očekávání naprosto odříznuté od reality. Bydlí v luxusních domech, jezdí ve velkých autech a jediné starosti, které řeší jsou vztahy. Kdo se s kým rozešel, nebo naopak sešel, proč si postava xy nemůže nikoho najít, atd. Do práce samozřejmě nikdo nechodí a když už někdo má nějakou profesi, tak jsou to snobské statusové nálepky, jako bytová designerka nebo spisovatelka. Oblast, ve které film působí nechtěně komicky, je používání moderních technologií. Je tu Twitter, Skype, Instagram, Snapchat a tuším i Facebook. Problém je v tom, že postavy o těchto sociálních sítích mluví tak, jak to žádný normální člověk nedělá. V duchu toho, což zřejmě odráží obzor i samotných tvůrců, “moc to neznáme, nevíme přesně jak se to používá, ale mladí dnes u toho sedí hodiny, tak to tam dáme”. Sledujeme tak jen jakousi představu o životě, jistě líbivou a efektní, ale pořád je to něco, co patří do oblasti snů, nemaje s reálným životem společného nic ani v náznaku. U takového filmu pak už jen záleží na tom, jestli mu to prominete, nebo ne.(2.3.2018)

  • silentname
    **

    Nečakal som od filmu moc, ale musím povedať, že to skutočne nepatrí medzi dobré filmy tohto roku. Ako filmovú katastrofu to nevidím, ale problémom filmu je, že podobne ako to už tohto roku skúšali tvorcovia vo filme Anesthesia, nemáme tu jeden, ale hneď niekoľko príbehov, ktoré sa vyvíjajú paralelne a miestami sa jeden s druhým prepoja, alebo niektoré postavy sa poznajú a podobne. Narozdiel však od vyššie spomenutého filmu, tu chýba akákoľvek súdržnosť a hlavne ani jeden z tých príbehov nie je veľmi zaujímavý. Všetko človeku príde ako klišé, ktoré už boli použité v iných filmoch a len sa rozhodli ich niekoľko skombinovať dokopy, aby mali svoj vlastný film. A musím povedať, že to skutočne nefunguje. Sú tu aj dobré scénky a väčšina z nich má v role Jasona Sudeikisa alebo Jacka Whitehalla, ale je to málo na to, aby človek ten film pochválil. Je to miestami až deprimujúce, že tu máme toľko talentovaných a vtipných ľudí, a veľmi málo dobrých momentov, ktoré by stáli za to, alebo by preukázali ich talent. A tak tu máme zbytočne využitých ľudí ako Jennifer Aniston, Juliu Roberts a rovnako aj Britt Robertson. Ak chcete film s veľkým množstvom príbehov, tak si pozrite niečo zaujímavejšie. Ako napríklad vyššie spomenutý film "Anesthesia" alebo pokojne aj rovno Love Actually, ktorý doteraz asi koncept viacerých príbehov zvládol najlepšie. Toto podľa mňa až tak veľmi nemá čím zaujať. A je to škoda. Hodnotenie: C-(20.7.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace