Reklama

Reklama

Krátce po sametové revoluci se z kdekoho stává podnikatel. Obory podnikání se různí. Ať už jsou to legální formy, nebo naopak organizovaný zločin. Mladá studentka Nancy přijíždí do Prahy na stáž. Má české kořeny, a proto si zvolila Prahu. Společně s novinářem Egonem a bývalým policistou, nyní soukromým detektivem Poldou, pátrají po unesené šestnáctileté dívce. Její otec je zoufalý, ani policie mu nedokáže pomoci. Jejich pátrání je zavede k romskému gangu obchodníků s prostitucí a pornografií, kteří se neštítí ničeho. Pokud dívka dobrovolně nespolupracuje, přinutí ji násilím. Naše trojice se vydala do velmi nebezpečného prostředí, kde mnohdy ani policie netrvá na striktním dodržování zákonů. Ať již ze strachu, nebo kvůli tomu, že se nechala uplatit. Egon s Poldou sami mnoho nezmohou, a tak požádají o pomoc neonacisty. Cílem bylo, aby neonacisté odlákali pozornost Romů a oni mohli pátrat po zmizelé dívce. Dochází však doslova k pouličnímu boji mezi Romy a neonacisty, kteří ač původně požádáni pouze o vyvolání zmatku, využijí této příležitosti k tomu, aby vyvolali přímou konfrontaci s Romy. Je jasné, že takto dívku nenajdou. Je tedy potřeba zvolit jiný způsob. Polda díky své minulosti policisty zná některé osoby z podsvětí a pomocí informací, jež získají, se dostanou až k bossům, kteří obchodují s pornografií a jsou v kontaktu s romským gangem. Nemohou se však stále dostat ke zmizelé dívce, a tak vyvolají konflikt mezi Romy a českými obchodníky s pornografií. Když dojde k přestřelce, využijí příležitosti k tomu, aby dívku zachránili. Ona však nemá zájem. Hodlá odcestovat do Německa s jedním ze svých zákazníků. Boj mezi gangy má mnoho obětí. Polda zachrání alespoň malou romskou dívenku... Nancy odlétá zpět do Ameriky, ale slibuje, že se brzy vrátí. (TV Prima)

(více)

Recenze (336)

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

U tohoto filmu mi ještě chybí v závorce uvedená komedie. Páč celý film tak vypadal, přestože mělo jít o vážnou věc. Klíma a hlavně Olmer to však moc nezvládli, přestože samotné téma nebylo vůbec špatné. V dnešní době by byli označení za hnusné rasisty a chudáci cikáni by se s nimi soudili. Jak si mohli dovolit ukázat o nich pravdu a ještě tam vykřikovat, že jsou zloději a černé svině…Za tohle dávám tvůrcům palec nahoru, ale co se týká akční stránky filmu, tak do byla jedna velká špatná parodie (otřesná „bojová“ choreografie a to jak při pěstních soubojích, tak hlavně ta přestřelka na konci), no a herecké výkony taky žádná sláva. Hlavně mladá Třísková a ten její přízvuk – to byl hnus. Ivana Velichová naopak potěšila, no a šoustal výfuků pobavil. Jinak ale žádná sláva. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Luki Vaculda, Jirka Krampol, Jonák, Jirka Pomeje a USA kočka herečka Kája Třísková. Otce obličejem nezapře a její šišlavá czech s americkým přízvukem mne opravdu iritovala. Prostě kvalitka a sranda ve stylu Playgirls. Vzhledem k dosti protirómské notě se tento film už asi nikdy nedostane do TV. Na Šluknovsku a možná i v Rudné by mohlo dojít k povstání. Tohle se prostě mohlo natočit jen v roce 1993... Je dokonce možné, že se snímek stane raritou spolu s Mužem na radnici, či Okresem na severu a bude velmi ceněný mezi sběrateli filmového neumění. Každopádně, kdo se rád sebepoškozuje ať už tělesně či intelektuálně rozhodně by neměl váhat! Hvězdička za tu srandu, jinak by to byl stoprocentní ODPAD. Nemluvě o soundtracku, kde ústředním motivem je píseň Van, Tůůů, Trýýýýýý.... (O kalibru tohtoto díla hovoří jasně nedávná historka, kdy za projekci tohoto filmu z DVD na jedné akci mne kamarád za puštění tohoto zvěrstva navrhl na vyškrtnutí z uživatelů CSFD :-). Dávám jednu Aranku. * ()

Reklama

Radyo 

všechny recenze uživatele

Měl to být hit roku, ale skutečnost nakonec měla blíže ke "shitu" roku. Jiří Krampol jako akční hrdina mohl zaujmout snad v roce 1983, ale o 10 let později už je spíše k smíchu. Navíc jej většina diváků zná spíše z komediálních rolí (anebo z dabingu), takže tady jeho výkon působí poněkud nepřesvědčivě. Lukáš Vaculík už měl v době natáčení svůj zenit za sebou a Kája Třísková ukázala, že v jejím případě spadlo jablko od stromu pěkně daleko. Děj je rádoby šokující, ale myslím, že na většinu diváků to mělo spíše opačný efekt. Nejvíce mě ovšem "pobavil" ten výfukový úchyl, hlavně jeho zálibný pohled na zadní část startujícího letadla. Co je moc, to je moc, ale tohle už je příliš. ()

anais 

všechny recenze uživatele

V hodnocení jsem se nemohl rozhodnout mezi plným počtem a nulou. Opravdu těžko říct, kde je pravda. Pokud se podíváme na starší Olmerovi snímky Jako jed a Co je vám, doktore, nelze si nepovšimnout určité formální podobnosti s Nahotou na prodej. Olmer má tendenci vše dovádět do absurdních zkratek, hlasitá hudba mu neslouží ke gradaci ale k propojování jednotlivých scén a v jakýsi ztřeštěný slepenec, který vypovídá o době a atmosféře víc, než o samotných postavách příběhu. A to není nutně špatně. Film je tak jakousi koláží, která drží pohromadě jednotným stylem. Zatímco ale Svěrákovské film jsou v první řadě hořké komedie a podobný styl snesou celkem snadno, u "akční drsné krimi" to jde hůř. Pokud by to bylo celé míněno vážně, pak se to hrubě nepovedlo. Ale nemohu se zbavit dojmu (s přihlédnutím k Olmerově minulosti, a odvrácením se od jeho režijní budoucnosti), že ta absurdita a jakási nepovedenost je do velké míry záměr. Už jen ta scéna, ve které Krampol sleduje v televizi drsnou kriminálku je skoro jako z Muže z Acapulca! Všichni ve filmu si na něco hrají - čeští gauneři z Václaváku po revoluci přitvrdili a koukají se po západních trzích, média jsou na povrchu svobodná a nezávislá a přitom je ovládají ti samí gauneři, Krampol je nejtvrdší policista a kouká na kriminálky v televizi...a samotná Nahota na prodej se tváří jako akční film a přitom jím evidentně být ani nechce. Nastavuje zrcadlo nevkusu svou vlastní formou a obsahem. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Film, který dobře zachycuje dobu, o níž vypovídá. Jenomže z filmařského hlediska je to tragédie. Ani by mi nevadil nezvládnutý kompars bitky skinů s cikánama, jako spíš herecké výkony všech ve filmu, Čechoameričanka Kája s přízvukem, Jirka zabiják a HLAVNĚ, hlavně ta příšerná hudba. Martina Adamcová jako prostitutka Veverka ukáže hodně :) ()

Galerie (4)

Zajímavosti (15)

  • Martina Adamcová využila pro "live show" dublerku, resp. záznam skutečného live show z tehdejšího nočního podniku. (hippyman)
  • Inšpiráciou pre natočenie filmu sa stala dobová reportáž Josefa Klímu v týždenníku Reflex, v ktorom vyšiel článok o prostitútkach a ich pasákoch. (Jello Biafra)

Reklama

Reklama