Reklama

Reklama

Prisoners of the Ghostland

  • Slovensko Väzni v krajine duchov (festivalový název) (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

V pohraničnom meste je z väzenia prepustený bankový lupič (Nicolas Cage) na popud Guvernéra (Bill Moseley), ktorému uniesli adoptovanú vnučku Bernice. (Sofia Boutella) Guvernér ponúka väzňovi slobodu za jej získanie späť. Bandita je spútaný v koženom obleku a na splnenie úlohy má len tri dni, nakoľko je spútaný v koženom obleku, ktorý sa po 72 hodinách sám zničí. (Arsenal83)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (62)

JohnMiller 

všechny recenze uživatele

Šion Sono, ty darebák jeden. Nebudem zavádzať, som jeho veľkým fanúšikom ale tiež sa pasujem za obeť ktorá do toho išla s nadšením ako" nový bláznivý film Nicolasa Cagea na spôsob Mandy" a  zostal som príjemne šokovaný. To, že ide o film tohto japonského blázna som sa dozvedel až v záverečných titulkoch. Počas filmu som mal pocit, že miestami je to také Sonoidné ale nenapadlo ma, že by to mohlo byť naozaj. Snímka nemá veľmi lucidný dej. Ide o surrealizmus ktorý v sebe síce ukrýva jednoduchú zápletku ale je utopený v takom šialenom balaste, že drvivá väčšina tých ktorí si to pustili a možno dopozerali len nechápavo krútia hlavou... Preto je hodnotenie na csfd tak nízke. ()

maddy odpad!

všechny recenze uživatele

Kristova noho ... mal som ísť radšej umyť riad, aj u toho by som sa viac bavil. Kto preboha povedal Sion Sonovi nech si ide natočiť film do USA? Už v japonskej tvorbe točí veľmi bizarné snímky a je to s ním ako na hojdačke. Niekedy sa trafí (Suicide Club), inokedy vôbec (Why Don't You Play in Hell). Každopádne tá bizarnosť k japonskej tvorbe akosi patrí a nepôsobí tak nepatrične ako keď sa o ňu pokúšate v amerických kulisách a k tomu s Nicholasom Cageom v hlavnej úlohe, ktorého výkon sám o sebe je jeden veľký bizár. Na druhej strane, pokiaľ niekto túži vidieť Kejdža poskakovať po tom čo mu vybuchne rozkrok a s ním jedno vajce, nech sa páči, ale ja som vás varoval. Len sa preboha nenechajte zmiasť tým štýlovým plagátom, ten film tak nevyzerá, je to lacné C-éčko až D-éčko! A už vôbec nie zaradením do žánru akčný alebo horor. Toto nie je žiadne zámerná B-éčková akčná hororová jazda akých už Cage pár natočil. Je to iba sled bizarností (ktoré však nie sú natoľko bizarné, aby bolo aspoň vtipné, sú jednoducho len debilné), až absolútne WTF scénok a akčné scény sú tu asi dve, aj to doslovne pár sekundové a hororom to je označené snáď len kvôli tomu post-apo prostrediu v ktorom sa celý film odohráva. Inak tu nie je jediná scéna ktorá by mala akokoľvek budiť strach, znepokojovať ... vlastne áno, je ním celý film, už len jeho existencia je sama o sebe hororom. CELKOVO: 1/10 ()

Reklama

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Takový ten film, který nemáte šanci pochopit ani na pořádné dávce LSD. Naprosto psychopatická šílenost, jejíž natočení nemá absolutně žádný smysl. Nedivím se, že během natáčení dostal Čeho Čhómo infarkt. Já při sledování dostal dvě mrtvice. Cage je prostě magor kterýmu definitivně mrdlo. Na druhou stránku se aspoň pořád snaží něčím totálně dementním šokovat a nebere prachy za 9 filmů ve kterých řekne 9 replik jako ten pičus Willis. 1* za Sofii Nutellu, která je prostě divně sexy a za Cageovu kreaci, když mu vybuchne varle. Tvl 🤦. ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Sonovi jsem zatím mj. dva filmy vyčtvrtil a tři dokonce vypětil, ale tentokrát jsme se minuli. Hysterický, fantasmagorický a opulentně výpravný bizár, odehrávající se v extrémně fantasmagorické realitě (kříženec Divokého Západu, samurajského Japonska a současnosti), proti kterému jsou i ty nejfantasmagoričtější a nejbizarnější scény ve filmech Terryho Gilliama (na kterého jsem si při sledování občas vzpomněl) krotké a suchopárné. Absence u Sona obvyklého (a zvráceného) erotična je tu zčásti nahrazena pološílenými hereckými kreacemi radioaktivního Nica Cage, který v průběhu děje přijde nejenom o varle a o ruku, ale málem i o zdravý rozum. Oceňuju sice nápaditou výpravu a také onu výjimečnou režisérovu šíleneckou fantazii, na které je přece jenom cosi pozoruhodného, ale na druhou stranu scénář i děj jsou natolik praštěné, že stěží udrží pozornost drtivé většiny diváků a vzbudí jejich hlubší zájem. ()

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Předem svýho komentáře musím upozornit , že Šion Sono patří do mé Top desítky mých oblíbených režisérů a Bill Moseley patří do mé Top desítky oblíbených herců. A kdyby mi někdo před léty řekl, že tihle dva jednou spojí síly nevěřil bych, ale určitě bych se na takovou možnost těšil. Jenže v tomhle případě tohle spojení dvou mistrů ve svým oboru ve mě vyvolávalo spíš znepokojení a strach. Proč ? Protože spojení Šion Sono a Hollywood mi prostě nejde k sobě. Ještě větší strach ve mě vyvolal fakt, že hlavním hrdinou ve filmu by měl být (né až tak oblíbený herec) Nicolac Cage. A co si budeme nalhávat. Ikdyž měl Cage v kariéře pár dobrých zářezů, tak jeho nejlepší léta už jsou nenávratně v prdeli. Navíc si stejně myslím, že to nikdy nebyl nějakej extra herec. Jeho mimika ksichtu je prostě tragikomická. Mé tušení, že Prisoners of the Ghostland bude fakt průser jenom utvrdilo celosvětově nízký hodnocení. A po přečtení pár zdejších komentářů jsem byl na vážkách jestli do filmu vůbec jít nebo ho prostě ignorovat. V tomhle směru jsem ale nepoučitelnej.  Prostě zvítězila zvědavost. Samotnej film má celkem slušnej rozjezd, ale ve 13 minutě přichází první WTF scéna(aneb dokud se zpívá ještě se neumřelo). Kolem dvacátý minuty přichází další WTF scéna s kolem. Nevěděl jsem jestli se mám smát nebo brečet. A podobných WTF scén má tenhle kousek bezpočet. Už samotnej oblek ve kterým se Cage promenáduje postrádá logiku. Rozepnout to nemohl. Takže po těch dnech který v tom obleku strávil by musel být zechcanej, zesranej a ještě zapařenej jako jetel. No hnus. Co se týče vizuálu tak ten je ve většině filmu fakt povedenej a tady Šion Sona poznávám. Obsahově(dějově) jsem něco tak prázdnýho od Šion Sona ještě neviděl(a to už jsem viděl 12 jeho filmů. Tenhle je třináctej). Proč tomu tak je ? Odpověď nemůže být jednodušší. Šion Sono si ke svým filmům píše scénáře sám. Tady tomu tak nebylo. Navíc jak pro A. Hendryho tak pro R. S. Safaiho je to prvotina co se týče scénáře. A je to vidět, protože to co vymysleli je čistý zoufalství. A já se jenom divím, že Šion Sono na takovou zoufalost kývnul. Možná si to časem sám uvědomil, že je to nezfilmovatelný, ale už nebylo cesty zpět. Možná i proto dostal infarkt(ale to už jsou fakt spekulace :). Na druhou stranu z toho hovna co ti dva zoufalci vymysleli se toho ani víc vytěžit nedalo. Takže i tentokrát musím před Šion Sonem smeknout, že z toho nakonec nevylezl úplnej odpad, ale záležitost, která je jakž takž koukatelná, jakkoliv je děj dementní. Co se týče herců. Tak N. Cage byl podle předpokladů marnej a popravdě jsem mu tu ustřelenou kouli přál. K jeho hereckým kvalitám už se vyjadřovat nebudu. K mé nelibosti nedostal Bill Moseley ve filmu moc prostoru. Ale odehrál co měl. Další postavou která stojí za zmínku byl Jasudžiro(Tak Sakaguči) kterej se paradoxně ve filmu postará o nejvíc akce. Scéna kdy si Cage a Jasudžiro vzájemně nakopou koule mě fakt pobavila. Sofia Boutella tady hrála jen něco jako "ztracený cestovní zavazadlo" který musí Cage dostat zpátky domů. Ostatní herci už nemají většího významu a poslouží spíš jako křoví téhle nudné story. Závěrem jen dodám, že doufám, že se z toho přešlapu Šion Sono poučil a na pozlátko Hollywoodu pro příště z vysoka sere. Ikdž je film (dějově) průjem tak si Šion Sona pořád velice cením, protože z toho dementního scénáře vytřískal maximum. () (méně) (více)

Galerie (17)

Zajímavosti (3)

  • Film byl, navzdory původnímu záměru natočit jej v Mexiku, natočen v režisérově rodné zemi, tedy v Japonsku. (WernerDMZ)

Reklama

Reklama