Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Pythonator
    **

    Chudák Ethan Hawke. Asi se urputně snažil tvářit velmi vážně a věřil tomu, že mistrovsky zahraje pana Teslu v trhákovém filmu opěvovaném kritiky a možná přijde i nějaká ta cena. Anebo od počátku věděl, že hraje v hrozné sračce, a proto se tvářil celou dobu, jako by měl svrab na řiti? Jediným kladem filmu je půvabná Evča Hewson, která jím provází za pomocí notebooku a Googlu. Tedy ne, že by byl zrovna ten notebook, stejně jako jiné moderní prvky jako hnusná hudba, kladem filmu. Kladem je její půvab a všechno ostatní jsou jen pičoviny snažící se tvářit artově. A jaký by se dal natočit o takovém záhadném velikánovi strhující a mysteriózní velkofilm... škoda mluvit.(30.11.2020)

  • Lukoboss
    **

    Nikola Tesla - velikán mezi nadčasovýma objevama, génius, fyzik, kterýmu dneska vděčíme za kde co. A my dostaneme pseudo dokument / film, kterej z něho dělá spíš zoufalce, chudáka a neschopnýho člověka. Takhle to pro mě vyznělo, rozhodně to nebyla nějaká "oslava" jeho vynálezů. A i když se v závěru svýho života dostal do dluhů a stáhl se do ústraní, nechci zrovna tohle vidět jako stěžejní linku filmu. Navíc forma vyprávění, kdy nám "strašně chytrá" mladá dáma hledá na notebooku v dobových šatech (ano, čtete to správně) informace a něco nám k tomu vykládá, plus zrovna ona je jediná, která má pro jeho myšlenkový pochody pochopení, to byla pro mě zbytečnost, kde vynecháním tohoto obsahu bych radši upřednostnil to, co vymyslel, postavila vybudoval. Škoda přeškoda, téma je to výborný, ale tady se to nepotkalo.(24.9.2020)

  • Vanchovi
    *

    Tesla bol macher, škoda, že nemal trochu viac chochmesu na podnikanie. Očakávania boli veľké, podobne ako pri Radioactive a dopadlo to rovnako zle. Totálne nezáživné, navyše Tesla je v Hawkovom podaní nesympatický asociálny čurák, ktorému by sa každý normálny človek vyhýbal. Klinec do rakvy bolo to karaoke číslo na konci, nechápem, čo to malo znamenať. Veľké sklamanie.(8.11.2020)

  • fabecc1222
    **

    První jsem chtěl dát 3*, ale jakmile v závěru nastoupil zpívající Tesla u mikrofonu, jak někde na castingu v Superstar, tak jsem musel jít o hvězdu dolu. Dost divná byla také Teslova manželka v jednu dobu sedící normálně vedle něj, aby z ní v dalším okamžiku byla vypravěčka sedící u notebook a zadávala do googlu počet odkazů na Teslu. Škoda dobrého hereckého obsazení, které se úplně ztratí v někdy extrémně viditelně laciném provedení a podivných tvůrčích rozhodnutí.(29.11.2020)

  • jokino
    *

    Film bol pre mňa hrozne nezáživný a uťahaný, nezaujímavý.. Mal som pocit, akoby som sledoval nejaký hraný fakto-grafický dokument, ktorý ale nevie vôbec ničím upútať, chrlí len viac-menej fakty a ešte preskakuje do dnešnej roviny reality, kde sa herečka, ako v normálnom dokumente snaží predostrieť opäť čisto len fakty. To už len napr. "Prima ZOOM", či "Discovery" a pod., dokážu podstatne lepšie spracovať formu, obsah a podanie takého dokumentu. A toto, keď bol ešte k tomu aj hraný film s celkom hviezdnym obsadením.. Za mňa teda ozaj škoda času..(6.12.2020)

  • - Ve 34. minutě můžeme vidět obraz „Bonaparte Before the Sphinx“ (1886) autora Jean-Leona Geromeho (1824–1904). V 60. minutě zahlédneme obraz „Death of Cleopatra“ (1658) autora Guido Cagnacciho (1601–1663), (Kunsthistoriches Museum in Vienna). V 60. minutě dále spatříme obraz „The Battle of Cascina“ (c. 1542) autora Bastiano da SANGALLO (1481–1551). V 74. minutě si můžeme všimnout vylepených plakátů Alfonse Muchy (1860–1939) na představení herečky Sarah Bernhardt (1844–1923). V 86. minutě spatříme obraz „Portrait of Georgiana, Duchess of Devonshire“ (1785–1787) autora Thomase Gainsborougha (1727–1788), (Chatsworth House). V 86. minutě dále také spatříme obraz „A Lady Writing“ (c. 1665) autora Johannese Vermeera (1632–1675), (Rijksmuseum). (Petsuchos)