Režie:
Augustine FrizzellKamera:
George SteelHudba:
Daniel HartHrají:
Shailene Woodley, Felicity Jones, Emma Appleton, Callum Turner, Joe Alwyn, Christian Brassington, Ben Cross, Ncuti Gatwa, Vilhelm Blomgren, Diana Kent (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Novinářka objeví truhlu s milostnými dopisy ze 60. let a rozhodne se přijít na kloub záhadám kolem románku, o kterém vyprávějí. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (65)
2 romantické příběhy a oba mi sedly. Dlouho se mi nestalo, že bych postavám tak přál. Ten z minulosti mě nechával přece jen trochu chladnějším, ale Felicity Jones jsem si zamiloval po prvních scénách. K úplný spokojenosti mi tu chybí jen větší prostor právě pro tu současnost a možná ten jeden schod k nějaké zapamatovatelnější scéně. Ale dnes mi to prostě sedlo a rád jsem se nechal unášet celým příběhem. ()
Bohužel jsem zklamaná. Knížní předlohu jsem četla kdysi, a rozhodla jsem se jí přečíst znovu, než jsem šla do kina. Možná to byla chyba. Film by se mi asi líbil více, kdybych si bývala nepamatovala tu knihu. Úplně změnili charaktery postav (i vizáž), úplně zabili jeden zvrat, který v knížce fungoval výborně a kvůli vynechání jistých událostí z knihy působily některé postavy dost hloupě. Škoda škoda. Raději sáhněte po knize. 3* ()
Téma korespondence se objevilo třeba v Dopisech pro Julii nebo v Zápisníku jedné lásky. V tomto melodramatickém snímku jde o adaptaci románu Jojo Moyesové. Od žánru romance nelze moc čekat. Hodně může zachránit upřímnost. V příběhu se střídají dvě časové roviny. Obě hrdinky si povahově nejsou moc podobné. Sympatičtější je bezprostřední Jonesová v roli Ellie. Chvílemi jsou dialogy laciné, chvílemi pěkné postřehy ze života. Chemie mezi hrdiny moc nefunguje, z čehož viním Brita Calluma Turnera. Je doháněna tklivou hudbou. ()
Krásný příběh, skvělá doba až na šílené oblečení, herečky dobře vybrané a herci taky. I když je opět škoda hudby tak se na to skvěle koukalo i když mě až konec přesvědčil o plném hodnocení. Myslím si že se tady dalo mnohem víc pohrát s průběhem celého filmu, má totiž pár drobností ke zlepšení. Není to topovka což je tady největší škoda. Jemný nádech bolesti, trocha štěstí a dobrého konce. ()
Taková ta variace na Romeo a Julia zasazená do šedesátek a objevovaná o třicet let později. Poučení by tu bylo: Nikdy nechoď pozdě, jinak je po lásce. Felicity Jones se mi líbila ve filmu Holka s prknem, tady vypadala jako veverka, která si myslí, že muži jsou opice na jednu noc... hm. Konecem to sice začala zachraňovat, ale bylo to během filmu nepříjemné dívat se na takovou feministku. Opačně románek se táhl a táhl a táhl a táhl .. málem jsem usnul a nejhorší bylo, že pár mi nebyl sympatický a jejich osud mě byl šuma fuk. Prostě jsem té naservírované lásce neuvěřil. Shailene Woodley má za rok 2023 mnohem více lepších filmů a mě se líbili i Roboti. Tady mě neoslovila. Dobová hudba OK, kamera OK, deštivý Londýn podmanivý, život v něm jako v detektivkách Dicka Francise (dnes tento Londýn neexistuje), to vše body pro film, ale u mě jen 55% a na jedno kouknutí stačí. ()
Reklama