Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Terapie pro „eroticky závislé“ svede dohromady naprosto nesourodou pětici. Sympatický a nesmělý učitel Cyril (Jiří Mádl) se obává svých lechtivých představ o studentkách. Neomalený erotoman a notorický záletník Eda (Milan Šteindler) si stále dokazuje svoji mužnost. Mladý ajťák Martin (Martin Leták) se prezentuje jako velký milovník, ale jeho vystupování budí spíše rozpaky. Postarší scenárista Přemek (Bolek Polívka) by se rád ubránil svodům své dlouholeté múzy, zatímco vyhořelý rocker Gigi (Zdeněk Žák) už má to nejlepší očividně dávno za sebou… Nebo ne? Sezení výstředních účastníků probíhají pod taktovkou atraktivní, ale nepříliš zkušené psycholožky Lindy (Kristýna Hrušínská), které se terapie brzy vymkne z rukou. Otěže přebírají samotní „klienti“, setkání nabírají nečekaný spád a rozjíždí se svižná mozaika neuvěřitelných příběhů. Komedie o lásce a jejích podobách a o tom, že nikdy není pozdě pokusit se něco napravit. (Magic Box)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (117)

hrumsrt 

všechny recenze uživatele

S divadelními převedeními na filmové plátno je to docela složité, protože i přes funkční námět na jevišti jde v případě adaptace filmové o zcela jiný vztah s divákem. Může úspešné představení mít i svůj kvalitní film? To jistě ano, ale tohle určitě není ten případ. Nevím, jak vypadá Pánský klub na jevišti, ale vzhledem k podobné paletě herců se to nakonec nebude tolik lišit. Herecké obsazení bylo trošku vyšperkováno a patřičně nahrazeno o větší česká jména. Nejvýraznější změnou je Jirka Mádl, který tyhle šišlaly hraje s již pravidelně. Vedle něj upoutá i Kristýna Hrušínská, ze které tvůrci díky hot outfitu a evokující kameře vytáhli maximum, tedy dobře se na ni dívá, ale stejně nic nepředvede. Tedy spojit dvě nejzajímavější figurky příběhu se sice postará o vyhnutí se kvalitativní kulce, ale pořád jde jen o procházku filmových romantických klišé. Tak a tady chvála končí... Film je sám o sobě naprostá tragédie, jehož zhlédnutí nemůže potěšit téměr nikoho. Nevtipná komedie plná tolika vyloženě trapných situací a jako celek kompletně odtžen od reality. Má to naštěstí jen střízlivou stopáž, na jejímž konci dostáváme hořkosladký konec postav a příběhu na nichž mi absolutně nezáleží. Děs! 20% ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Kristýna Hrušínská zdědila herecký talent po tatínkovi a ne, to není kompliment. Být to chirurgové, nenechal bych si na sebe od nich sáhnout, ale na divadle se to asi snese. Pro sichr je ale stejně lepší, pořídit si na tohle deklamování svoje vlastní. Do filmu by ale tohle neumětelství pronikat nemuselo. Pak se vedle vás postaví Bolek, Mádl, Vágnerová, nebo Žák a působí to přinejmenším rozpačitě. A to tahle minela ještě zdaleka není tou největší, co se Pánského klubu týče. Tím je všechna ta demence, kterou je to od A do Z komplet protkaný. Je to hezky barevný, lidi tady na sobě mají hezký hadry, ale je to blbý, až to bolí. Nebo že už by na tom dneska nezáleželo..? P.S.: Producent Punk film?! V tom případě is punk really dead. ()

Reklama

Djoker 

všechny recenze uživatele

Pánský klub svým perverzním laděním určitě neosloví intelektuály, ale může se pochlubit hromadu bizarních postaviček, jejichž životní přešlapy je zábavné sledovat, což většina konkurence tvrdit nemůže. Mádl i Polívka jsou osvědčená esa, Šteindler po letech dostal pořádnou roli, ve které se mohl vyřádit a Hrušínská je možná špatná herečka, ale na svůj věk a hlavně na české poměry raketa. Hodně to však kazí mdlý závěr. ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Divadlo je divadlo a film je film. To co funguje na prknech, jež znamenají svět nemusí fungovat na plátně kin. Až na výjimky se přitom sešla stejná sestava. Možná, že i to je problém. Boleslav Polívka má kupříkladu nevýraznou roli, Jiří Mádl dostal roli asi pro svůj slavný obličej. Otázkou je, proč byli právě ti dva jediní vyměněni. Navíc Matěj Balcar nemá s filmy zkušenost, je to jeho první. A aby toho nebylo málo, ze snímku se stal rodinný podnik. Pár věcí ve filmu nedává smysl. Právě terapie, která byla ústředním motivem divadelní hry je spíše upozaděna. Najdou se dobré věci a scény, ale je jich zoufale málo. ()

Big Bear odpad!

všechny recenze uživatele

A dost. Končím s hájením mladých českých řežisérů u nových českých ,,komedií''...  Tohle byl bizár a jestli nevíte co to znamená, tak než se na to kouknete se podívejte co to slovo znamená. Hrušínská je sice pohledná čtyřicítka, ale její projev byl afektovaný až běda... Pitvořící se Šteindler, Žák v naprosto hrůzné roli, šišlající Mádl a šišlající ovšem z jiného důvodu Jan Hrušínský... Jediný kdo tak nějak držel lajnu normálnosti byl Bolek Polívka. Scénář katastrofa. Neumím si to představit jako divadlo, ale jako film to bylo strašný. Evidentně ne vše co vejde do jedné cimry, kde stojí je stůl a pár židlí (a funguje to), funguje stejně na plátně. - ODPAD ()

Galerie (19)

Zajímavosti (8)

  • Pánský klub se stal celovečerním filmovým debutem nejen pro režiséra, scenáristu a koproducenta filmu Matěje Balcara, ale zároveň i pro celý jeho hlavní tvůrčí tým. Šlo o kameramana Aleše Svobodu, střihače Jana Vondráška, vedoucího produkce Ondřeje Prášila, scénografa Jana Balcara ml. a skladatele Jana Kučeru. Zároveň celá realizace připomínala takový rodinný podnik, protože Matěj Balcar údajně do filmu zapojil přesně 16 svých příbuzných, pokud počítáme Balcary i Hrušínské. Na place prý dokonce vznikla panákovací hra, že za každého Balcara na plátně si musíte dát drink. Dokoukat závěrečné titulky je tak pro hráče prý poměrně náročné. (Nerdik)

Reklama

Reklama