Recenze (5 780)
Blázinec v prvním poschodí (1969) (TV film)
Velmi hezká věcička, která splnila mé nároky na odpočinkovou bláznivinu. Škoda, že jsem se v tom trochu zamotal, ale to se nedá nic dělat. V každém případě mohu ku odpočinku duše vřele doporučit.
Arabesky (1987) (TV film)
Pohodička pohoda, ovšem až na to zbytečné tancování. Přesto jde o svěží filmík, leč pouze v průměru. Podruhé není nutno. **A PŮL
Červený kamínek (1997) (TV film)
Hezká pohádka, ale od poloviny drobátko nudná. Od děje se nedá už nic očekávat, takže závěr ani nepřináší překvapení nebo komplikace. Škoda.
Klíčová dírka pro zvědavou princeznu (1970) (TV film)
Další z jednoduchých pohádek pro nejmenší. Bohužel, podle mého to asi děti moc nezaujalo. Mne také ne, takže dávám jen dvacet právě za tu jednoduchost a řekl bych amatérské herce.
O hradu Zásadce a turecké vojně (1970) (TV film)
Hezká ústřední písnička si zasloužila dvacítku spolu s naprostou jednoduchostí. Se divím, že tam paní Jordánová nenechala jen třeba krabice od bot s nápisem dům, stan a tak podobně hihihi. Mně se pohádka líbila.
Střecha pod vodou (1981) (TV film)
Skoro polovinu snímku se tu furt někdo s někým hádá. Ani jinak to nestojí za zlámanou grešli, přemýšlím, zda dát jen tu dvacítku nebo nedat vůbec nic. 20210622 5237/5242 */2 szi
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Jen jedno slovo. Zklamání. Další slova by již byla o naprosto otřesném Chrisi Rockovi, kterého jsem viděl poprvé a doufám, že také naposledy. Psát o tom, že je ve filmu málo pastí a vražd je již zcela zbytečné. Ale hlavě, že jsme se neustále vraceli do minulosti. I když připouštím, že to byl o k ději.
Nezvaný host (2020)
A mi je fakt úplně fuk že je to B, já jsem se královsky bavil a dávám 70%. Uznávám, že tam byly nesmysly, uznávám, že se herci flákali. Ale pro mne zábava až na střechu. Bruce Vilice velice střílel a sem tam házel hlášky, takže co. Já jsem jednoduchý člověk, mám rád přímý tah na branku, potažmo tedy na divákovo nervstvo, takže svobodně prohlašuji, více takových blbinek.
Dobrodružství kriminalistiky - Duplikát (1992) (epizoda)
Jednoznačně nejpitomější díl z těch co jsem zatím viděl.
Bláznova kronika (1964)
Nebudu se rozepisovat. Klasika v díle pana Zemana. Vhodné pro celou rodinu. Snad i povinnost vidět. Nebo ne?