Recenze (5 780)
Drsný spasitel (2019)
Vizuálu není co vytknout, ale ten zvuk, to je tedy síla. Kecání do děje a vyprávění včetně. Z toho ta amatéřina přímo čiší. Nebýt toho, dostává to ode mne čtyřicet navíc. Celkově to nebylo nějak špatné, dokonce to mělo občas i grády. Triky dobré, takže, líbilo se. Ale ten zvuk...
Fando a Lis (1968)
Já jsem se dostal k panu Jorodovskému jen tak ze zvědavosti. A k tomuto filmu jen tak po jeho bombě „Svatá hora“. Takže mi bohužel tento snímeček přišel jen jako její hodně slabý odvar. Možná to bylo tím černobílým materiálem, možná něčím jiným, nevím. Faktem je to, že jsem se občas i nudil. Ovšem několik silných scén zde bezesporu je, to se filmu upřít nedá. Nu zatím za dvacet a určitě to chce vidět znovu v jiné náladě a z jiného úhlu.
Dva mezci pro slečnu Sáru (1970)
Svěží western s mým oblíbencem, ke kterému přidá pár hlášek i postava Sáry. Jen ten konec byl zbytečně komplikovaný, jako by jej chtěli uměle protahovat.
The Mole People (1956)
Proč to nebrat? S odstupem času? Masky i triky jsou dobové, story samozřejmě také včetně té love. V podstatě strašná blbina, ale když si odmyslíme několik hluchot, jde vcelku o dobrý film.
Akce Býčí oko (1976) (TV film)
Už po pár minutách filmu, jakmile pan Satoranský vytáhl papírek s čísly byl jsem doma. Kdysi jsem pravidelně kupoval románové novinky práce a tam jsem tento příběh četl. Bohužel nemohu srovnávat, protože je to přes 40 let. Ale vím že kniha byla velmi dobrá, jedna z nej co jsem tehdy četl. Tady v této inscenaci bohužel poznáte nepřítele ihned, a to podle hlasu. Tím je to z větší části pokažené. Ani jinak se mi podání nelíbilo. Takže dávám jen dvacet autorovi příběhu.
3022 (2019)
Vypadalo to slibně, ale zase to byla převážně jen snůška canců a kecání. Nejvíce se mi líbilo, že scénárista v polovině poznal, že ve dvou lidech zbytek filmu neutáhne, a tak tam nechal zničehonic objevit raketoplán. Pobavilo. Mistrný tah pro základní školy. Nu, poslední půlhodinka už konečně stojí za to. Takže jedině ta lze hodnotit zajímavě.
Dobrá rada pana Bartoše (1965) (TV film)
Já mám paní Bohdalovou celkem rád, ale skutečně na tom byla tak špatně, že musela brát kde jakou chujovinu? No s tou sovou to podělali na ultimo. Mele se to od ničeho k ničemu. Nemá děj a nikam to nespěje. takže nuda na druhou. Snad se dá dát jen desítečka za ty apartní plavky.
Tři muži se žralokem (1975) (TV film)
Další z černobílých perliček, kde excelují skvělí herci. Slovního humoru je zde plno, takže zábava je zaručena.
Úsměvy světa - Puding a la Chipolatta (1972) (epizoda)
Pan Dvořák je zde přímo excelentní. Tohle mu asi šili na tělo. Tu roli tedy myslím. Docela jsem se bavil.
Hop, děti, do života (1973) (TV film)
Tak za slovní humor si to tu čtyřicítku jednoznačně zaslouží. Dějově je to kapánek horší a z herců nemusím ani jednoho. Písničky se mi nelíbily a zbytečně zdržovaly. Ale zasmál jsem se.