Recenze (1 377)
Perfektní den (2015)
Vojna je hnus či z jednej alebo druhej strany a opatrnosť je spôsob prežitia. Je tu všetko čo konflikt poskytuje hlavne utrpenie civilného obyvateľstva ktoré hyenizuje svoje okolie. K tomu na odľahčenie jednoduchá zápletka s trochou čierneho humoru hlavne od bielozubého Robbinsa a vzťahových problémov dobre zahrané del Torom. Bol by to priemer, ale nakoľko ma presvedčilo aj filmárske umenie tak pridávam.
Planeta Krull (1983)
Rozprávka so sci-fi prvkami a s peknými kulisami a spracovaním. Čo trochu pokrivkáva je príbeh a herecké výkony.
Tajemství N.I.M.H. (1982)
Krásne stvárnený nie moc komplikovaný príbeh s prímesou rozprávky a star wars sily. N.I.H.M je National Institute of Mental Health
Fantastická cesta (1966)
Fantasy film v reálnom svete. Ako dieťa som film hltal a bol fascinovaný kulisami a dramatizáciou.
Barbie (2023)
Príbeh okolo zhmotnenej bábiky vo svojom svete a jeho záchrane nie je nič čo by ma vystrelilo zo stoličky. Je to rozprávka pre barbie nostalgikov. Dalo sa to pozrieť, ale ničím ma to neprekvapilo. Očakával som ale viac komédiu a dostal som existencialistickú fantasy s obľúbeným produktom konca minulého storočia.
Bláznivá dovolená (1983)
Die schrillen Vier auf Achse. Odštartovanie Griswoldovcov s priehrštím čierneho, fekálneho a politicky nekorektného humoru. Najlepšia scénka: "Miláčik poď si pozrieť aspoň Grand Canyon. Hm,Hm,Hm pekné poďme."
Policejní dohled (1987)
Die Nacht hat viele Augen. Dobre natočená aj zahratá krimi komédia s nie stereotypnými postavami. Nie je to žiadne zjavenie, ale príjemne sa na to pozerá a aj som sa zabavil.
Rošťáci (1985)
Pre deti asi to pravé orechové dobrodružstvo, mechanické pasce a priateľstvo. Celkom dobre natočené s klasickými lákadlami Spielbergovej fantázie a Hollywoodu.
Neskutečná cesta Billa a Teda (1991)
Pokračovanie vypatlaniny na odreagovanie.
Skvělé dobrodružství Billa a Teda (1989)
Taká vypatlanina pre USA pubertiakov, ale na odreagovanie presne to pravé.