Recenze (1 749)
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Blbost. Ale neskutečná. Postavy ujeté, příběh teda alespoň po dvou dílech vycucanej z prstu a ty dramatické promluvy? To jako vážně? Trapas, nic jsem od toho nečekal ale tohle je už i na Marvel trochu moc, ne? Věřím, že poslední díly a propojení se třetím Kapitánem může být zajimavé, ale já se bez toho milerád obejdu. Nedík.
Památkáři (2014)
// Georgi, proč? Lepší obsazení už jsis snad nemohl ani přát, kvalitní předloha, zkušenosti za kamerou už máš taky, tak co se stalo? Řekni, čím to, že jsi mě tak zoufale nebavil, hm? Až na to někdo příjde, napište mi prosím - díky.
Jack Ryan: V utajení (2014)
// Tak nějak si představuju, že všechny ty akce probíhající v reálu musí být hrozně nudné, pomalé a přesné - v tomhle případě by ten film odpovídal realitě. Problém je, že já radši tu zábavu. Nebo alespoň šanci, se v příběhu orientovat. Jenže to mi Ryan prostě nenabízí, Chris Pine (ačkoliv ho mám velmi rád) tu prostě pobíhá a hraje si na amerického Bonda, kterému chybí důvtip, jistota a plán. Zde se hraje na náhodu a nelogické posouvání příběhu dál a to mě zkrátka nebaví. Pár elementů ujde, proto hodnotím průměrně, lepších filmů by jste ale se stejným tématem našli imho daleko více, proč ztrácet čas tímto?
Pompeje (2014)
// Tři dokonalé hvězdičky za .. vlastě jenom jednu dokonalou Emily Browning. Fajn, ten uřvaný Sutherland taky nebyl špatnej (aneb přehrávání je taky výkon) a slušnou destrukci. Teď mám chuť vidět toho Noeho.
Ulička hanby (2014)
// Trapnost. Ale jak tak plyne čas, je to čím dál tím menší trapnost. A tak to jde dál a dál a dál, až to nakonec skončí neoriginálním klišé - jednohubka pro ty, co nevědí kudy z nudy. Vedlejší role tu pobaví asi nejvíc.
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
// "Teď ne, maminka vyhrožuje tátovi." Čtyři praštěné ženské v hodně ujetém sousedství, jedna záhadná sebevražda a spousty vtipných podzápletek... vůbec se nestydím, že to začínám sledovat. Za osm řad naviděnou.
LEGO® příběh (2014)
// Everything was awesome, everything was cool!
(Ne)zadaní (2013)
// That went... okay, actually. Hlavní pánské trio a hlavní dámské duo sbíralo sympatie celou stopáž, hláškovalo se, blblo se, dělala se rómantyka a klasicky došlo i na to standartní drama, takže check na všech frontách a spokojenej pocit na konci - 4*
Hanebný pancharti (2009)
// S každým shlédnutím lepší a lepší, čili Tarantino at his best - no co víc si přát? Au revoir, Shosanna.
V nitru Llewyna Davise (2013)
// Film, který nestačí pouze vidět... tenhle se prostě musí slyšet. A já poslouchal 5* :)