Recenze (752)
Predátor 2 (1990)
Vizuálně dobře natočené,dějově dost dobře udělané,ateliéry mrakodrapů a bojová technika jako z budoucnosti,dobře sedící hudba,hrozivá a děsu nahánějící tvář Predátora. A zápas ve vesmírné lodi a početný houf Predátotů je dobře natočený. Myslím,že je přeci o něco lepší než jednička,ale někdy horší. A ty hlášky. "Do prdele s kouzlem woodo,né?!" A ještě něco. "Život je svině."
Msta přichází z močálu (1982)
Geniální snímek plný akčních scén,takovej zelenej mutant Rambo,kterej v džungli sejme pár vojáků,nechybí ani finálový boj dvou příšer. Film obsahuje lásku,tajemnost,nějaké to napětí a skvělou brakovost.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Jackson rozhodně měl točit horory,než se stal vycpaným rejžou,kterej točí za velký prachy jen slátaniny. Černýho nechutnýho humoru je tu dost stejně jako krvavých scén. Bez jakýhokoliv omezení vyplítval stovky litrů krve,masky jsou výtečný stejně jako nápady. Škoda,že se nechal tak zkurvit těm oscarovejm filmů,kterejm se věnuje. Takový filmy se nikdy nenatočí. No,určitě příjde ještě nějaká spása,která překoná i tuhle krvekravinu.
Karate tiger 5: Nejlepší z nejlepších (1989)
Dost zvláštní akční film směřující místy až do dramatickýho příběhu o karatistů. Je tu sice nějaká ta pomsta a zajimavý tréninky. Jako film Nejlepší z nejlepších patří k těm lepším co těžkej béčkař,kdy natočil. Prát se sice umí,ale pochybuju,že by se,kdy dostal an nějakýho to mistrovství. Konec je sice vyjímečný a dojemný,ale těžko uvěřitelný.
Karate tiger 4: Král kickboxerů (1990)
Rozhodně nejbrutálnější díl z celé série. Billy Blanks vždy dokázal zahrát svinské záporaky stejně tak i charismatické klaďasy. Billy předvadí stejně jako Loren výborný kopačky a pěsti. Typický americký akčňák neberoucí si servítky s nikým a s ničím. Závěrečný souboj je to nejlepší na celém filmu.
Karate tiger 2: Zuřící blesk (1987)
Společné je jen distribuční název Interzonicu,takže to beru jako samostatný film. Bojové scény jsou průměrné,protivníci ke konci padaj jako mouchy a tak to mám rád. Hues,již při své první filmové roli dokázal,že umí hrát záporáky a svojí výškou budí respekt. Závěrečná bitka a ničení obrazu Lennina o Huesovu hlavu jsou jedním z pamatujících bodů tohle filmu,stejně jako zabalení do ruské vlajky a její pošpinění. Karete je dobré a takové filmy jsou lepší než ty dnešní kraviny ,které si nechávají říkat akční filmy. A,když se vezmu,že Mathias stál poprvé před kamerou,zvládl svojí roli jako pak další svoji roli na jedničku.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Napodobitel Bruce Leeho mu není moc podobný,ale to se ještě dá přehlídnout. Film si buduje skvělou atmosféru,trénik v osamoceném domě,boje jsou tam,kde mají být a to nejlepší zůstává na konci. Skvělé tréninkové metody,Van Damme dokáže hrát záporáky stejně jako Arnold Terminátora,přesvědčivě. Van Damme je lhostejný,nemilosrdný k ostatním bojovníkům,drzý a arogantní. Mohl se ještě blesjknout uprostřed filmu při nějakém tréninku nebo,když na ukázku rozdrtí nějakého soupeře v ringu.
Batman a Robin (1997)
Tohle snad ani nepotřebuje moc velký komentář. Arnold jako záporák funguje dobře,Clooney coby Batman,už hůř. Měli skončit u trojky a nebo nechat ještě Kilmera.
Likvidátor (1996)
Technika,kterou používají zločinci na Arnolda je vysoce špičková,speciální pušky,akční zábava bez jakéhokoliv smyslu.
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Tahle komedie z Arnoldovy tvorby je pro mě rozhodně ta nejlepší. Je to udělaný jak na horský dráze,jednou se smějete a jednou je to trochu vážný. Arnold se chová chvílemi jako pravý šílenec a má skvělého spolu.protihráče snad ještě bláznivějšího pošťáka. Je tu solidní pohled na zbytečné bláznění kolem Vánoc,humoru je tu dost stejně jako akce.