Recenze (350)
Moon Knight - Bohové a monstra (2022) (epizoda)
Ještěže tam dali tu mezititulkovou scénu, jinak by to bylo na přesdržku. Finále jinak adekvátní. Nic extra, ale ani neurazilo.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Zoufalej Renč točí zoufalý filmy.
Jak si opatřit hodné dítě (1965)
Skvělý satirický kraťas se sci-fi vyústěním. Dost jsem se nasmál, snad i díky výraznému hlasovému projevu Ivana Vyskočila.
Moon Knight - Hrobka (2022) (epizoda)
První půlka epizody má skvělý hororový vibe, konec nám zase ukazuje něco stylově úplně odlišného, než co jsme v seriálu zatím viděli. Asi dosud nejlepší epizoda. Maximálně bych vytknul, jak se na chvíli děj zasekl kolem těch keců, jestli Marc zabil Layle otce nebo ne... To pardon nedává moc smysl řešit, když vám jde o kejhák. Jinak ale super díl.
Westworld - Zapomenout (2016) (epizoda)
Pěkně se nám to postupně spojuje. Jen ta linka s dvěma řezníkama a bordelmamou je fakt stupidní. Proč se ti dva blbci furt nechávají od ní ochcávat??
Westworld - Optický klam (2016) (epizoda)
Hello Mr. Lecter! Jo a Tessa Thompson mě taky baví.
Westworld - Sabotér (2016) (epizoda)
Tak konečně už víme, o co jde. Teď to bude snad ta správná zábava.
Westworld - Contrapasso (2016) (epizoda)
Furt mi to připadá jako logicky nekohorentní Red Dead Redemption s pohledem do zákulisí... Ale možná jen čekám moc? Hopkins je očividně jediná postava, která má vše pod kontrolou, takže ten nám musí prozradit vocode.
Westworld - Disonanční teorie (2016) (epizoda)
Jako takové mě to baví, ale pořád nějak tápu, o co v tom ději vlastně jde? Co je v sázce? Jakože je jasný, že prostě vidíme, že se "hosts" postupně úplně vzbouřej, ale tak to je jasné. O co jde dál? Fakt by mě bavilo, kdyby se z Hopkinse vyklubal Hannibal... Ale zatím mám problém se tam čehokoliv chytit. Mno, uvidíme dál.
Loki - Lamentis (2021) (epizoda)
Loki aka Doctor Who?