Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dolores se připojí k Williamovi a Loganovi při hledání pokladu v nehostinné krajině. Muž v černém najde s pomocí Lawrence klíčovou stopu v bludišti slepých uliček. Dr. Ford a Theresa debatují o budoucnosti parku. Maeve sužují opakující se vize. (HBO Europe)

Recenze (26)

Eleanor05 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Je to stále nezajímavé a zdlouhavé, což je na pováženou vzhledem k tomu, že série je už skoro v polovině. Divák si nevytvoří k postavám žádný vztah, pořád mám pocit, že v tom seriálu vlastně tak nějak o nic nejde. Ano, je tam zábavní park a roboti, kteří vykazují chyby. I můj počítač vykazuje chyby a netočím o něm seriál. ()

Sany33 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Príbeh: Dolores sa dostáva ďaleko svojej linky a už jej začína dopínať že tu niečo nehrá. Maeve je veľmi blízko rozuzlenia záhady parku. Muž v čiernom ponúka zďaleka nezaujímavejšiu príbehovú linku. V reálnom svete Ford ukazuje, že nie je zďaleka taký senilný ako sa na prví pohľad môže zdať. Prevedenie: Viac času sa venovalo parku ako realite čo v tomto prípad nebolo na škodu nakoľko sa tam dialo oveľa viac ako v realite. Stále viac ma začínajú zaujímať okolnosti Arnoldovej smrti, ktorá je opriahnutá rúškou tajomstva. Pocity: Som čím ďalej tým viac napätý. Muž v čiernom ma začína nenormálne zaujímať lebo evidentne vie viac ako dáva najavo. Na druhej strane Dolores mi trocha začína vadiť. Ale je to asi iba v interakcií s Willom a Loganom. No teším sa na ďalšiu časť. 84% ()

Reklama

Wysch 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Nemůžu si pomoct, ale díl od dílu mi přijde Westworld dospělejší ve svém vyprávění a příběhové lince, kterou si Jon Nolan se svou ženou zvolili jako tu ústřední. Na tu nabalují další a další vrstvy, a od ní odvozují další a další linky, které se nakonec znovu (bez debaty) protnou pravděpodobně v závěrečné epizodě. Přitom je nakonec docela dobře možný, že se seriál odehrává v jedné či dvou časových rovinách - v minulosti mladý William cestuje s Dolores a s Loganem za El Lazem, v budoucnosti pak týž William jako Muž v černém hledá Bludiště, the Maze, the final level of this game. Anebo se to celé odehrává v jedné časové linii a Dolores se s Edem Harrisem a Maeve (úžasná Thandie Newton) potkají v bludišti, kde by mohli být "set free". K tomu divák, pokud není citový a rozumový poleno, musí co epizodu dostávat aspoň jednu odpověď na předešlou otázku (zde je to třeba odpověď na to, zda Hopkinsův charakter víc, co se we Westworldu vůbec děje, a odpověď je, že ví všechno, co se děje i v jeho zákulisí, což samozřejmě vznáší otázku, že když ví o vztahu Bernarda s Theresou, ví i o seancích Bernarda s Dolores? Nebo jsou seance Bernarda s Dolores jinou časovou linií a je Bernard vůbec člověk?), a hned dostávat otázky nové tím, že se nabalují nové a nové vrstvy příběhu (například v téhle epizodě jako nejsilnější na mě zapůsobila otázka, kdo je vlastně Muž v Černém v reálu - přistoupil k němu jiný z hráčů ve Westworldu a poděkoval mu za záchranu své sestry. Znamená to tedy, že Muž v Černém se v podstatě snaží o záchranu hostitelů, byť k tomu používá hodně munice a prolévá hodně krve, když vlastně ví, že se hostitel druhý den ráno objeví ve své smyčce znovu?). A kde se schovává Arnold? Je skutečně mrtvý, nebo je jeho vědomí v Bludišti? Odkud se vzala víra těch domorodců, kteří vyznávájí "the Shades", kteří se pohybují mezi světy a jejichž podobiznu Maeve nakreslila, aby v zápětí zjistila, že jich má nakreslených hned tucet? A jakto, že Rodrigo Santoro o Shades ví? Kde se vzala tahle příběhová vrstva, která pro zábavní účel Westworldu nemá žádný důvod? Nebo má? Příští týden budeme v půlce, a tak jedinou odpovědí pro dnešek je, že název téhle epizody je klíčový, stejně jako celá scéna Forda s Theresou (Hopkins + Knudsen). Výtečný storytelling. Snad to Nolan se ženou nezabili a všechny ty linky se správně protnou. Snad se tu příliš nepočítá s pěti sériemi, a pokud jo, snad se jich skutečně dočkáme. Westworld mě epizodu od epizody baví víc svojí výstavbou, dnes o to víc, že se k otázce vědomí androidů přidala i otázka svědomí živých hráčů. Vzkaz pro Lacike: Je fajn, že dáváš najevo, jaký jsi poleno, nejen citový ^_^ Ty zahraniční výrazy jsou anglikanismy, a jsou tam proto, že pro ně nemám českej ekvivalent. Nemáme v češtině jednoslovný storytelling. Ve slovenštině také ne. (Použij google, ať víš, co to storytelling je.) Seriál je postmoderní a má tolik vrstev, že je až neskutečně smutné vidět, jak průměrné IQ je schopné vnímat jen tu jednu, a ještě se přiznáváš k tomu, že nedáváš při sledování pozor. Kappa, git gud boi. Upřímně lituju toho, jak omezenou fantazii musíš mít. () (méně) (více)

SimcaJB 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Čím mně ten­to díl zau­jal? Dozvěděli jsme se něko­lik nových infor­ma­cí do sklá­dač­ky, kte­rá nám zapad­ne a v posled­ních dílech. Hodně důle­ži­tých věcí se udá­lo, přes­to­že to byl tro­cha vypl­ňo­va­cí díl, kde se nic moc zásad­ní­ho neu­dá­lo. Žádné mrt­vo­ly, žád­ná pře­kva­pe­ní, spí­še postup kou­sek po kous­ku v pří­bě­hu.80 % ()

TomasRichtr 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Jako takové mě to baví, ale pořád nějak tápu, o co v tom ději vlastně jde? Co je v sázce? Jakože je jasný, že prostě vidíme, že se "hosts" postupně úplně vzbouřej, ale tak to je jasné. O co jde dál? Fakt by mě bavilo, kdyby se z Hopkinse vyklubal Hannibal... Ale zatím mám problém se tam čehokoliv chytit. Mno, uvidíme dál. ()

Galerie (8)

Zajímavosti (2)

  • První epizoda seriálu, ve které některá z postav zmíní Delos, tedy společnost provozující zábavní park. (HellFire)
  • V této epizodě zazní v úvodu intro skladby „A Forest“ od kapely The Cure. (Epistemolog)

Reklama

Reklama