Recenze (350)
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 7: Ve jménu cti (2022) (epizoda)
Tohle že je finále série? Pf. Doufám, že tím tenhle seriál skončil, protože fakt mě nebavilo koukat, jak z jedné z nejvíc badass postav celého Star Wars loru udělají malou děvku, která vždycky dostane na prdel nebo je udupaná argumenty jiných. Už to zaznělo hodněkrát, ale řeknu to ještě jednou - jediné dobré epizody byly ty, kde se ta malá senilní děvka nevyskytovala. Celá série byla úplně debilně postavená, doteď vlastně nechápu, proč nás nutili sledovat zápletku o tom, že malá děvka Boba nemá respekt u ostatních dětiček na pískovišti. Kde jsou nějaký stakes? U Mandaloriana víme, co je v sázce, když to s malým Yodou pojebe a celou dobu trneme, jak to dopadne. U Boby je maximálně v sázce infarkt, pokud si dá tučnější jídlo a další random bad guy mu naplácá na holou. Už od první epizody je to blbě postavené a pěkný vizuál a fan service motivy z toho dobrou show neudělají. Pryč s tím. Doufám, že Kenobi nebude podobná sračka.
Euforie - Bez hnutí jako kolibřík (2022) (epizoda)
Už od začátku a přímo do živého. Fantastický herecký výkony, zatím asi nejsilnější epizoda celé sezóny, a to předešlé byly taky vynikající.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Z celého toho trilionu popkulturních odkazů nejvíc cením pársekundové cameo Serenity, vesmírné lodi z Firefly.
Euforie - Drink před válkou (2022) (epizoda)
Emocionální jízda, která nás nejspíš v dalších dílech vezme do slzavýho údolí. Ale Cal je beztak frajer.
Život Adèle (2013)
Velmi intenzivní film, nicméně ke konci už se to začalo hrozně opakovat a přišla nuda. Vyhodit pryč poslední půl hodinu a byl by to topový film. I tak ale zážitek, to bez pochyb.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 5: Návrat Mandaloriana (2022) (epizoda)
This is the way. Tak to mělo vypadat celou dobu. Na druhou stranu člověku vlastně dojde, jak ho oproti této epizodě vůbec nezajímal děj těch předchozích.
Čerpací stanice (2009) (studentský film)
Každý nějak začínal. Tomáš Pavlíček třeba začal velmi dobře.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 4: Bouře se blíží (2022) (epizoda)
Tak snad už jsme se zbavili těch retrospektivních pasáží, které furt dokola ukazovaly to, co už víme. Návrat do současnosti v poslední čtvrtině dílu fajn a hudební motiv z konce epizody zavdává naději, že se příště potkáme s jedním starým známým. A na to se těším.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Dobrý film, ale i tak mám pocit, že se z toho dalo vytěžit mnohem víc. První akt je hodně zkratkovitý, pravděpodobně se muselo ve scénáři nebo ve střihu škrtat, aby film neměl přehnanou stopáž, a nebo si jen scenáristé neporadili s výrazně objemnější předlohou. A druhá věc, co mi vadila, je infantilnost celého filmu. Zde je hodně vidět, jak Rodriguezovu tvůrčí práci poškodily komerční rodinné srágory Spy Kids a podobné, jejichž vliv je na filmu hrozně znát. Kdyby tomu nasadil drsnější narativ (nebo jen neudělal hlavní hrdinku absurdně naivní a dětskou), byl by to fantastický film. Protože tohle fakt není film pro děti, tak proč to tam cpát. My chceme temnotu!
Vřískot (2022)
Velmi meta. Hodně chytré. Bavilo!