Recenze (3 477)
Padesát odstínů svobody (2018)
Špatně zpracované, leč zajímavé téma. Celá trilogie svými názvy slibovala nějakou zajímavou nevšední podívanou, odkrytí obávaných tabu, ale nakonec se konala jen příliš sladké limonáda se šťastným koncem.
Šumař na střeše (1971)
Ač nejsem fanda na muzikály, čas od času mě některý dostane. Šumař na střeše byl zemitý vtipný i drsný. Povedla se výprava i herecké obsazení.
Můj pes Killer (2013)
Môj pes Killer je asi jediný film Miry Fornay, který mi dává smysl.
Žáby bez jazyka (2020)
Je několik typů režisérů. Nikdo se soustředí na výdělek a diváckou oblíbenost, jiní zase objíždějí filmové festivaly a názor diváků je zas tak moc nezajímá. S Mirou Fornay jsem se potkala na besedě její prvotiny Lištičky. Už tehdy jsem měla dojem, že je příliš pohlcena svou prací, než aby jí zajímalo, jak jí vnímá divák. Přesto, že se pohybujeme na rozdílných vlnách, zajímá mě, kam se za těch pár let posunula. Žáby bez jazyka začaly docela slibně, i přes jistou roztříštěnost až psychedeličnost jsem objevila pár zajímavých momentů. Třeba mě napadlo, že i když dobří herci hrají jako o život, nemusí jít ještě o skvělý film.
Složka 64 (2018)
\Tenhle film už jsem před pár lety viděla, ale z nějakého důvodu mi tu chybí hodnocení i komentář.
Bábovky (2020)
Možná zkusím knihu.
Vesnice roku (2011) (studentský film)
Fandím studentům a studentským filmům, ale neumím být nekritická. Když zavřu obě oči, tak zbyde jen zvuk a ne příliš nápadité dialogy. A s otevřenýma je to pořád zbytečný film bez nápadu.
Kandidát (2013)
Film, který mě bavil i napotřetí. Netuším kam se mi zatoulal komentář. Ideální dvojice Dlouhý/Kubovčík.
Skutečné vraždy: Ztracená lebka (2015) (TV film)
Nevím, co bylo horší - scénář, provedení nebo ta příšená hudba, co se absolutně nehodila k ději? Řekla bych, že bylo všechno dost hrozné, ale nejhorší byl vůbec záměr natočit tuhle podprůměrnou detektivku.
29. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2021 (2022) (pořad)
Předávání českých lv půoznamenané vpádem ruských ozbrojených sil na Ukrajinu proběhl důstojně. Trochu jsem se obávala, aby se příliš netlačilo na pilu. Netlačilo. Zaznělo spousta osobních výpovědí i trefných náznaků, asi nejvíc mě dolala Elizaveta Maximová.