Recenze (635)
Mamka a taťka (2017)
Tak už vím, odkud je ta scéna s tou fackou of doom lol. Film rozhodně vykreslil puberťáky v takovém světle, že už člověk se nemohl dočkat, až vypukne purge.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Myslím, že na konci to bylo až příliš meta, kdyby to zaonačili, že celou dobu točili právě ten film, bylo by to možná i trochu lepší, tak 3,7.
Inkvizitor (2005)
Nejlepší je asi na tom ten konec, přestřelka na hezkém ruském venkově s příchutí vodky.
Bez soucitu (2010)
Vypnout mozek a jedem, tohle je prostě tipický tříhvězdičkář.
9. rota (2005)
Až na ten trochu přehnanej fight na konci, solidní banger.
Rodina na baterky (2021)
Animace? Úžasná, opravdu kreativní dílko, to se musí nechat. Ovšem ten příběh a to provedení. Zeitgaist youtube byl tak 50/50 dobrej a zároveň cringe. Pár hodně dobrých vtipů, ale i momentů, kdy se člověk zastaví a je mu trošku trapně. Tak 3,5 bych řekl no.
Ostrov lebek (2023) (seriál)
No, jako Kong to klepe, to nedá popřít, ale jinak to hodně kulhá v celkové atmosféře = Did that rock just ate a man?"
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Jop, tady už jsem někdy byl, tak zatím.
Seveřan (2022)
Něco bylo super, něco bylo trochu moc, trojkáč.
Renfield (2023)
Tipickej Nicolas Cage film. co dodat.