Recenze (813)
Bitva u Midway (2019)
(6/10). Průměrný válečný film zato s velkolepým rozměrem akce. Vadilo mi, že film byl dost roztříštěn na malé kousky a člověk si je pak jen těžko spojí když nikdy nenahlédl za oponu této bitvy. Byla radost sledovat odvahu a nasazení těch statečných pilotů. Ohromný seznam velkých hereckých jmen, kteří přispěli k zobrazení statečnosti těchto hrdinů.
Last Christmas (2019)
(7/10). Čekal jsem klasickou romantiku, ale dostal jsem něco o dost lepšího. Film který má SRDCE, který má i hloubku a který vykouzlí úsměv na tváři i když nejsou Vánoce. No a ta Emilia je vždycky prostě hrozně rozkošná.
Vyproštění (2020)
(8.5/10). Přesně takhle si představuju kvalitní akční nářez. Ale tohle nebyl obyčejný výplach mozku. Tady bylo něco navíc. Špetka Chrise, dochucené to bylo skvělou hudbou Henryho Jackmana a podával to Joe Russo. No panečku.. Byla to dobrota.
Nedotknutelní (2011)
(10/10). Film, který má srdce a dokáže vás za to vaše chytit. Dokáže vás rozesmát až se vám hrnou slzy z očí. Naprostý klenot ve francouzské kinematografii a Francouzi mohou na něj být patřičně hrdí.
Hanebný pancharti (2009)
(9/10). Tak konečně Židé dostali co si zaslouží. Pravou a nefalšovanou pomstu. A že to bylo se vší parádou. Dle mého jde o druhý nejlepší film Quentina. Naprosto geniální je zde Landa v podání Christopha Waltze. Ta jeho mimika a smích... O parník nejlepší postava snímku. Za ním je v těsném závěsu Bradův Aldo, který nás naučil jak se správně vyslovuje jeho jméno italsky. Je to historicky nepřesné, je to krvavé a je to plné skvělý postav s ještě lepšími dialogy. Je to prostě Tarantino a já tenhle film žeru.
Honey Boy (2019)
(5/10). Film, který je hlavně pro lidi, kteří ví kdo je Shia LaBeouf, chtějí nahlédnout do jeho dětství a trochu i pochopit jeho závislost na alkoholu. Snímek to je velmi osobní plný silných a nepříjemných momentů. Mě osobně to moc nechytlo, ale za odvahu Shiy a za nápaditý soundtrack dávám průměr.
Pokání (2007)
(8.5/10). Čekal jsem málo a dostal jsem víc. Film, který bych přirovnal kvalitou a zasazením ke Cold Mountain. Herecké výkony jsou zde výborné a co teprve hudba.. Naprosto skvělá práce a výborné použití psacích stroje. Nejlepším na tom filmu je ale úplný závěr filmu, který vás chytí za srdce a navíc vám toho ještě hodně předá.
Frčíme (2020)
(8/10). 5. Z nejočekávanějších filmů roku 2020. Mám moc rád filmy, ve kterých se hrdinové vydávají na dobrodružnou výpravu. Onward je fakt dalším skvělým animákem od borců z Pixaru. Nepatří mezi tu naprostou špici, ale i tak se jedná o skvělou jízdu. Tempo frčí celou dobu a ústřední dvojice je skvělá. Magie je tady už jen takovou bonusovou modrou tečkou na závěr.
Souboj s rodinou (2019)
(6/10). Je to opět jeden z těch feel good filmů, který ukáže mnoho wrestlingových legend a dokáže i inspirovat. Nezáleží jak vypadáš. Hlavně, že to máš v sobě.
My (2019)
(7/10). Velmi originální počin. První hodina filmu vás naprosto odpálí a vy jen s údivem sledujete děsivé kreace herců a jejich herecké výkony. Do toho ještě ta děsivě dokonalá hudba. Moment překvapení a hrůzy zde funguje vážně výborně. Bohužel jako u všech horrorů, tak i zde si na strach zvyknete a napětí už také polevuje. Ovšem závěrečný přesah, to opět vynáší nad pomyslnou hranici průměru.