Recenze (866)
Predátoři (2010)
ale jo, povedlo se! A uťáplík Brody se taky ukázal v jinčím světle..
Kozure Ôkami: Jigoku e ikuzo! Daigoro (1974)
poslední díl série vsází na hororovou atmosféru, naopak podle mě lehce ztrácí v bojových scénách, které jsou většinou dost nepřehledné. A jaktože ten hlavní parchant na konci zase utekl, kruci!
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Druhá řada bombastická, zvedám na pět! Tahle partička zevláků se superschopnostma je prostě luxusní, totálně neamerická a krásně špinavá. Jinak zombie roztleskávačky a brutální zvrat na konci trojky taky libovka. Jsem zvědavej, s čím přijdou ve čtyřce...
Expendables: Postradatelní (2010)
s takovouhle sestavou jsem čekal ještě trošku větší masakr, ale i tak to byla bomba, supr akce, spousta suchých hlášek a vtipná scénka s obtloustlým Arnoldem. Jen to prostě mohlo být ještě krvavější a divočejší, občas možná i přehlednější.
Piráti na vlnách (2009)
povedená pocta pirátským rádiům plná zajímavých, nekonvenčních postaviček, sexu a rock'n'rollu..
Hlídač č. 47 (2008)
výborný Roden a nemastné-neslané zpracování Filipa Renče..
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
skrz na srz zábavná podívaná s neskutečně zabijáckými hláškami!
Dívka na přání (2009)
na tento film jsem se díval hlavně kvůli krásné Sashe Grey (kdy jindy se mi jí poštěstí vidět oblečenou:), ale obsahově by se dal snímek bez kapky nudy shrnout do deseti minut, i těch slabých osmdesát je na něj zbytečně moc..
Fur TV (2008) (seriál)
masakr, to nejlepší z nevkusného humoru!
Bolt - pes pro každý případ (2008)
předvídatelná, ale velice zábavná animovaná podívaná.