Recenze (1 160)
Kouzelná romance (2007)
Amy Adams je báječná, písničky jsou povedené a v jejím podání ještě lepší, ale čím víc přichází o svou naivitu, tím víc je to předvídatelnější a rutinní. Finále je už jen taková zbytečná haluz. Nakombinovat tyhle dva světy byl docela dobrý nápad, škoda jen že toho nevyužili víc.
Popelka (2015)
A já blázen čekal jsem trochu modernější pojetí, tohle je příliš konzervativní, upjaté a zkratkovité, až se mi zdráhá uvěřit, že to opravdu natočil Branagh. Nelíbila se mi ani kamera, ani střih ba ani masky (úděsné zamaskování Carter a hororový ještěrčí muž) a občasné pokusy o humor se u mě minuly účinkem. Lily James je krásná holka s schopná herečka, ale do téhle role mi prostě neseděla... stejně tak jako většina filmu. Mezi dvěma až třemi hvězdami.
Na špatné straně (2018)
Tak takhle přikovaný k sedačce jsem už dlouho nebyl. Skvěle napsané, zrežírované a zahrané. Výborná práce s postavami, které nám Zahler poctivě představuje, i přesto že se na plátně moc "neohřejí", byť jsou to postavy pro příběh důležité. To dává tomu celému nekompromisnímu a nepředvídatelnému dění další rozměr. A stejně jako v Bone Tomahawk se i tady s nikým a ničím nemazlí. Skvělé!
X-Men: Dark Phoenix (2019)
No tak tohle se nepovedlo. Problém ale nevidím ani tolik v nevýrazné a špatně obsazené Sophie Turner, jako spíš v mdlém a nenápaditém scénáři a v generické, příliš tmavé a nepřehledné akci. Ba ani Zimmerova hudba ničím neoslnila.
Outsider (2020) (seriál)
Trochu jsem od toho chtěl první sezónu True Detective, a víceméně jsem to od toho i dostal, i když příběh už zasahuje do jiným žánrů. Má to nádherně temnou atmosféru a skvělé herce, závěrečný díl to trochu sráží nelogickou přestřelkou a slabším vyvrcholením. Nic co by se ale nedalo překousnout. Mě bavili především postavy Ralpha a Holly.
McMilióny (2020) (seriál)
Trošku natahovaný, ale jinak zajímavá a velmi dobře rozpracovaná dokumentární krimi minisérie. Tvůrci dali dohromady téměř všechny zúčastněné, a měli k dispozici i důležité audio a videozáznamy, a postupně chronologicky nám odkrývají detaily celého podvodu. A dělají to navíc velmi zábavně, hlavně díky agentu FBI Dougu Matthewsovi, jedním z vyšetřujících který se evidentně minul povoláním :)
Aladin (2019)
Bez toho zpěvu by to bylo koukatelnější, protože kromě snad jediné písně to za moc nestojí. Bavila mě dobře obsazená ústřední dvojce a chemie mezi nimi. Jinak je to ale ničím nezajímavý, a zbytečně dlouhá průměrná Disneyovka. Slabší tři.
Rocketman (2019)
Celovečerní značně depresivní zpověď Eltona Johna, rámovaná jeho slavnými melodiemi v nenápaditém aranžmá, doprovázená úctyhodným, byť nedostatečně strhujícím zpěvem Egertona. Nudil jsem se. Slabé tři.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Potterova sága mě přestala bavit po prvním díle, a ačkoliv některé filmy byly alespoň zajímavě či nápaditě zpracované, bylo pro mě tohle univerzum těžko uchopitelné, nezajímavé, často dětinské ale především nudné. Ono udělat z pohádky pro děti temnou fantasy, a tvářit se přitom naprosto vážně, prostě nejde. Druhá část relikvie o něco lepší než ta první, nicméně se u mě minula účinkem úplně stejně.
Heavy Trip (2018)
Tak tohle nemá chybu! Komedie o metalu, která si z něho dokáže utahovat stejně dobře, jako ho glorifikovat. Neskutečně zábavně napsané, kdy pokaždé když někdo promluví, vypadne z toho nějaká fantastická hláška nebo gag. Pecka.