Recenze (1 160)
Zasvěcení (2016)
Zajímavé téma, bez zajímavého zpracování a jakékoliv pointy. A kdo proboha vymýšlel ten název?!
Trezor (2017)
Místy příjemně děsivé ale horor to rozhodně není, a dobrý už vůbec ne. Mizerný scénář a nelogické chování postav, sráží film do nezajímavého podprůměru.
Zpívej (2016)
Stokrát viděný koncept, který by šel uchopit a zpracovat mnohem lépe. Sing si však na nic nehraje, a ani se příliš nepáře s logikou, ale dokáže oslnit známými songy v nápaditém a chytlavém aranžmá, líbivou animací a překvapivě se nezalekne i nějakých emocí.
Spojenci (2016)
Výtečná režie a pěkná práce s kamerou, poctivé budování atmosféry a skvělé i herecky. A musím souhlasit, konec je opravdu silný. Zemeckis stále dokazuje, že patří mezi absolutní špičku, a po jeho předchozím parádním The Walk, servíruje další filmovou "lahůdku".
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
Trochu slabší začátek a písničky mě moc nebavili, ale postupně si mě to získalo. Opravdu fajn animák.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Těžko uvěřit, ale tohle bylo poprvé co jsem to viděl celé, jen se mě neptejte proč :). Velká paráda, a na to, že film vzniknul ještě předtím, než jsem přišel na svět tu jsou neuvěřitelné triky, skvělá kamera, smysluplný příběh, skvělé obsazení a samozřejmě legendární Williamsova hudba. PS: Carrie Fisher rules!
Dunkerk (2017)
Poprvé mě překvapilo, že se příběh neodvíjí chronologicky, ale přeskakuje mezi jednotlivými časovými úseky. Po druhém shlédnutí mi to už ale došlo, a přišlo mi to jako geniální řešení. Každopádně, Nolan natočil válečný "epos", netradičně pojetý, temný a velkolepý, který se může hrdě řadit mezi nejlepší válečné snímky všech dob. Že jde o mimořádnou filmovou poctu/pomník všem, kteří tam přišli o život, ani není třeba zmiňovat.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
No páni! Téměř všechno, co jsem kritizoval na předchozích filmech je tady naprosto v pořádku. Scénář konečně dává smysl, dialogy skvěle napsané, příběh je poutavý a smysluplný, akce naprosto parádní a úroveň triků o třídu výš než minule a soundtrack fantastický. SPOILER --> Mám k tomu v podstatě jen několik menších výtek,největší z nich je pro mě nedostatečně uvěřitelný přechod Anakina na temnou stranu, resp. jeho odhodlání vraždit nevinné pro záchranu Padmé.
500 dní se Summer (2009)
Bezpochyby jeden z nejlepších romantických filmů. Je to netradiční, svěží, zábavné a okouzlující.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Asi o malinko lepší než první epizoda. Jar-Jar se tu objeví jen velmi krátce, což s povděkem oceňuji, má to spád, akční pasáže jsou fajn (dnes už však příliš neohromí), jenom ten scénář mi zas moc nevoní, protože po nás znovu hází nelogických zvratů, a příběh díky tomu okrádá o poutavost a uvěřitelnost.