• sud
    *****

    Brilantní thriller se sugestivní atmosférou (navozenou pomocí minimálních prostředků), napětím a hořkým závěrem. Vynikající herecké výkony bratrů Dlouhých a Aloise Švehlíka. 95%. P.S.: Opět se mi potvrzuje domněnka, že za posledních 20 let vzniklo víc kvalitních filmů pro televizi než pro kina.(30.8.2013)

  • arachneuss
    ****

    Tenhle film má jen jednu chybu. Nedostal se do kin, což v porovnání s posledními výkvěty našich krajanů velmi zamrzí. Konečná pointa o tom, že vlastně věřit se nedá vůbec nikomu je dokonale napsaná, Vladimír Dlouhý má skvělý comeback do nejlepší sorty českých herců a Jaromír Polišenský dokazuje, že pokud dostane dobrý scénář, tak dokáže natočil velmi emotivní a realistický film. Škoda, škoda že se to na plátna nedostalo.(16.12.2008)

  • kingik
    ****

    Působivý snímek, který stojí za shlédnutí.(8.6.2010)

  • LiVentura
    ***

    Něco do sebe to mělo..(25.5.2010)

  • dopitak
    ****

    Smutná připomínka hereckého mistrovství Vladimíra Dlouhého. Ne snad že bych takhle přehnaně vykonstruovaný příběh zbaštil i s navijákem, jen mám filmy, ve kterých se jde ilegálně přes hranice, a časově je lze přiřadit spíš k polovině 20. století než k současnosti, rád. Působení Ingrid Timkové možná připomene někdejší seriál Konec velkých prázdnin.(3.9.2010)

  • - Filmovalo se v Kytíně a Praze. (M.B)

  • - Když Pavel (Vladimír Dlouhý) diktuje Jiřímu (Alois Švehlík) tóny písně "In the Mood" a hraje při tom na klavír, zapomíná, že klarinet je nástroj laděný in B. Místo "C-E-G-C..." by měl říkat "D-Fis-A-D...", protože klarinet zní o tón níže než klavír. Stejně tak Jiřího zdůvodnění, proč nechal hry na klarinet, je poměrně zvláštní vzhledem k faktu, že při výuce se nepostupuje po tóninách, ale samotných tónech - zahrát B nebo Fis není o nic těžší než zahrát ostatní tóny. (L_O_U_S)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace