Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Cyril, Bruno a Aneta jsou sourozenci ve středním věku. Když byli Aneta s Brunem ještě malé děti, jejich rodiče se zabili při autonehodě a nejstarší Cyril se o ně postaral. Tato skutečnost vytvořila mezi nimi silné pouto. Cyril je soudce, který v tom takzvaně umí chodit. Má přátele mezi politiky, je bohatý a korupce je jen slovo. Aneta je svobodná televizní reportérka, která je právě zamilovaná do svého nového přítele Alana, a protože má skoro naivní představu o tom, jak by svět měl fungovat, nelíbí se jí jak Cyril zneužívá svého postavení. Bruno, naopak, je poněkud zakřiknutý. Jako jediný z nich žije v manželství a vychovává pubertální dceru. Ve volných chvílích sleduje na internetu striptýzovou tanečnici Tali. Sourozenci každoročně společně jezdí na hory. Ani letos tomu nebude jinak, ale přeci jen něco jinak je. Bruno se nedávno dozvěděl, že trpí nevyléčitelnou chorobou a moc života už mu nezbývá. Cyril se tedy rozhodne jejich každoroční výlet pojmout trochu jinak. Má to být něco jako dárek na rozloučenou pro umírajícího Bruna. Cyril se rozhodne, že pojedou do nejluxusnějšího hotelu v Tatrách a jako bonus pro Bruna zaplatí i striptérku Tali a doufá, že si to s ní bratr užije. Nesmělý Bruno z toho evidentně není ve své kůži, ale Cyrilovi se neodporuje. To vědí všichni tři. I když to Cyril asi myslí dobře, jeho povýšené chování sourozenci těžko snáší. Bruno se nedokáže chovat podle Cyrilových představ, a tak se Cyril jednoduše rozhodne, že si Tali nechá pro sebe. Nakonec si ji vlastně zaplatil, takže co by řešil. Tali to není proti mysli. Je jí vlastně jedno, kdo jí dopomůže k životu, jaký si představovala. Po telefonu se rozchází se svým přítelem Reném, který s Cyrilem tento obchod uzavřel. René si to však nechce nechat líbit a rozhodne se, že dá Cyrilovi za vyučenou. Dokonce ho chce zastřelit... (TV Prima)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (773)

Slarque 

všechny recenze uživatele

Cestovní kancelář Bařina nás po propagační akci na krásy jižní Moravy vzala na výlet do Vysokých Tater. Opět by neuškodil lepší scénář, protože realizace je velmi slušná. Komediální dvojice Jan Budař a Filip Čapka strčí na velmi malém prostoru do kapsy hláškujícího Donutila. A protože jde minimálně z poloviny o (melo)drama, je třeba na druhé straně pochválit dámskou dvojici, zejména Vandu Hybnerovou, jejíž postava jediná vypadá jako normální člověk, ne jen lehce načrtnutá figurka. Ale bohužel mi to tentokrát přišlo o něco slabší než Bobule (50%). ()

InJo 

všechny recenze uživatele

Těžké váhání mezi 2 a 3*. Na jedné straně pěkná kamera, dobré herecké obsazení a několik povedeneých momentů. Na té druhé vcelku banální děj (nekritizuju zápletku, z té se totiž dal vytěžit skutečně výborný a silný film) a nejistota, co že to má vlastně být za žánr - lidová komedie, dojemné drama, společenská kritika...? Ono to sice tak nějak funguje ve všech těch směrech, o něž se to pokouší, ale jako celek je to smutně nevýrazné a i nekonzistentní. Protože to prostě nejede naplno v žádném ohledu. Neškodné a neobjevné nic, v němž vyniká jen Donutil. Ten tu svou karikaturu arogantního egoistického zhýralce uchopil za správný konec, bohužel ale ve filmu, kde taková postava vyznívá jinak než by (asi) měla. 50 % ()

Reklama

Flakotaso 

všechny recenze uživatele

Přímo při sledování mi ten film nepřišel zas tak špatný. Problém ovšem nastal bezprostředně po shlédnutí - prostě dokonale vyšuměl a mě z něj nezůstal v hlavě jediný pocit. Bařina mě zklamal, po výtečných prvních Bobulích jsem očekával, že udělá další progres, ale stal se pravý opak. Román pro muže je ukázkový příklad suše zrežírovaného filmu, téměř bez jediného nápadu nebo pokusu oživit už tak chudý příběh. Několik dějových linií zůstalo podivně nerozvinuto, nebo byly úplně stupidní - viz. scéna s pistolí a melounem - to mělo být vtipné, překvapivé? Co se týče herců, Donutil na mě působil jaksi nepřirozeně a Vladyka je prostě Vladyka. Co naplat, ještě že je tu dvojka Budař a Pauhofová. ()

dex2man 

všechny recenze uživatele

Donutilovi sedí role namyšleného a arogantního státního zástupce jako ušitá a snaží se pobavit co to jde. Bohužel mu v tom kromě "čur-ka" a Vladyky hazejícího psí oči,nikdo nepomáhá a tak je těch pár vtipných scének utopených v moři nudných a zbytečných.Ke konci se nám film přiklání spíš k dramatické lince (Vladykovo umírání) a snaží se zřejmě vyvolat nějaké emoce.. v mém případě marně.Přijde mi, jako by se řežiser nemohl rozhodnout,co chce vlastně natočit a která rovina má udržovat divákovu pozornost, takže se to ve výsledku nedaří ani jedné.Škoda:-( ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Docela slušná hudba, kamera a výprava, nemohoucí režie (jak tam nejsou profi herci, působí to celé amatérsky až hanba - a tím nemyslím, že když je v obraze Donutil nebo Hybnerová, že to je profi), nesympatické postavy a product placement jak u blbejch (samolepka VISA na skleněných dveřích v nemocnici u vyšetřoven?). Vtipy nevtipné, spíš trapné, politické a sportovní reálie tak nějak z rychlíku, jak to má národ načtené z Blesku. (Btw, slavný fotbalista anonymně v supermarketu, nikdo si ho nevšimne?) Skončit to scénou ve vlaku, možná dám i čtyři hvězdy. Chápu, co nám tvůrci chtěli říct a některé scény na začátku a na konci jsou velmi dobré. Vzepření sestry, Brunovo splnění snu (ne ta prostitutka, která šla tvrdě za svým a povedlo se jí to, ale vlak a předtím zastání se sestry) například. Ale omáčka v prostřední části filmu, ti dva tupci jak z jiné planety, nedořečené motivy, to vše film sráží dolů. ()

Galerie (36)

Zajímavosti (14)

  • Ve scéně, kdy se René (Jan Budař) snaží trefit meloun v lese a po několika nezdarech se rozčílí, "střílí" dál i naprázdno, ale v ruce drží pistoli, která další zmáčknutí kohoutku po dostřílení zásobníku neumožňuje. (Kartmen)
  • Při natáčení komedie Román pro ženy naléhal Miroslav Donutil na spisovatele Michala Viewegha, aby napsal pokračování, v němž by se jeho tehdejší postava posunula do centra děje. Místo toho však Viewegh vytvořil nový příběh a postavu Cyrila psal ve scénáři Románu pro muže přímo pro M. Donutila. (Hismael)
  • I během natáčení na Slovensku občas herce odvelili povinnosti. Donutil musel stihnout představení "Sluha dvou pánů" v Národním divadle, Vladyka zase "Musíme si pomáhat" na pražské Jezerce a Slovenku Táňu Pauhofovou přivezli filmaři vrtulníkem, protože hrála v Bratislavě. [Zdroj: MF DNES] (zdeny99)

Reklama

Reklama