Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Lékař záchranky František se odstěhuje od své ženy Bohuny ke své nové lásce Heleně. Ta má za sebou několik let trvající manželství s úspěšným spisovatelem Karlem. V něm však díky manželovým záletům nebyla nikterak šťastná. Zdá se, že Františka i Helenu čekají konečně poklidné dny a budou moci teď, na prahu padesátky, konečně prožít svou spokojenou lásku. Jejich nadšení však nesdílejí jejich minulí partneři. Karel i Bohuna si totiž uvědomují, že jim jejich bývalí manželé začínají chybět. A tak se oba, každý způsobem sobě vlastním, snaží vztah milenců rozbít. Když už toho má František dost, opatří pro sebe a Helenu zájezd do Maroka. Je přesvědčen, že zde prožije pěknou dovolenou po boku své milované. Jenže v Maroku se jim ztratí kufry i s penězi a doklady a každého z nich nenapadne nic lepšího než zavolat svému minulému partnerovi o pomoc. Výsledkem je to, že na cestu za nimi se vydává nejen Karel, ale i Bohuna. (TV Nova)

(více)

Videa (4)

Trailer 1

Recenze (461)

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Vidět ten film v jakoukoliv jinou dobu, než jsem ho viděl, asi by mé hodnocení bylo horší. Ale na večer prvního svátku vánočního, kdy jsem byl obložen cukrovím, salátem a jinými hříšnými pochutinami a rozhodně jsem nechtěl u něčeho přemýšlet a namáhat si mozek - tak na přesně tuhle dobu ten film sedl. Celkem nic jsem od něj nečekal, šel jsem do něj prakticky jen kvůli někdejší československé ikoně italského horrorového filmu Zoře Ulle Keslerové (a pokud je to ve filmu ta, o níž si myslím, že to je - přece jenom nějakých 25-30 let dělá své - tak na 62 let nevypadá vůbec špatně), ale musím říct, že jako lehká, prakticky bezobsažná zábava na odpočinkový večer, to i docela šlo. Mohlo to sice být kratší, mohly se vyeliminovat nudné až trapné úseky a scény, ale tu a tam jsem se i nahlas zasmál. Bartoška docela hlásí, Nela Boudová je prostě kus a její taneček výborný (ano, je to útok na první signální, ale proč ne?), postava Kostkové je ve filmu naprosto zbytečná, ale naštěstí se na ní strašně hezky kouká, Kaiser je v pohodě no a Holubová se svého přehrávacího patosu zřejmě již nikdy nezbaví. Nejhorší na jejích posledních rolích je, že poskytuje úplně přesně to, co od ní čekáte, jakoby ustrnula v nějaké své formě, která se sice divákům líbí, ale pokaždé, když jí znovu a znovu opakuje, už to spíše prudí, chtělo by to nějakou naprosto odlišnou roli. A kromě toho, Češi se ten product placement asi nikdy opravdu nenaučí, místo toho jím dál budou znechucovat diváky. Je to prázdné, je to zbytečně natáhlé, je to vlastně bezobsažné, ale je to místy i zábavné. Do kina bych na to určitě nikdy nešel a jsem velmi rád, že mi ten film skřížil cestu patrně v ten nejlépe vhodný okamžik, abych ho neposlal do kytek. ()

HappySmile 

všechny recenze uživatele

První díl byla taková komedie o hledání lásky ve středním věku. Jak na to ale navázat, když už ji v prvním díle hlavní dvojice našla? Společná dovolená alá "svatební cesta" není špatný nápad. Ovšem to, co tady paní Poledňáková vymyslela je ovšem jen jakési plácání bez nápadu, které by dokázal vymyslet kdejaký žák základní školy. Neuvěřitelná šílená zápletka, která z filmu udělala překombinovanou blbinu. Přesto dávám tři hvězdičky, protože i když to fakt byla totální ptákovina, tak jsem se těm absurditám musela smát. ()

Reklama

dopitak 

všechny recenze uživatele

Přestože tomu zdejší hodnocení zatím nenapodívá, od Boha k Ďáblu přineslo děsivou a děsnou propast. Zatímco "jednička" byla vtipná, tady se Poledňáková o vtipy marně snaží. Pamatujete si veletrapnou scénu s mafiánským únosem v Troškově Slunce, senu, erotice? Tak přesně takový je celý Líbáš jako ďábel. Jediný Bartoška s Nárožným jsou stoprocentní a Kaiser tak ze třetiny, ale ostatní jsou totálně na zabití. Když se chci proletět někam k moři, je fajn že mi to nějací blbci za pár záběrů na logo platební karty či kávovaru zaplatí, v tomhle případě by se ale diváci možná i rádi na paní režisérku a její štáb složili, že do Maroka o velikosti středočeského Malešova, kde se jako mimochodem všichni čeští turisti potkávají (klid, nerozčiluj se...) odletí, nic tam nenatočí a všichni tam zůstanou navždy. Dal bych stovku. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

První díl nebyl bůhvíjaký zázrak a v mých očích mu druhá projekce jen prospěla. Bojím se ale že to nebude případ Líbáš jako ďábel. Poledňáková moc neví kam se ve vztazích postav dále pohnout a tak místo vztahových propletenců vsadila na exotické dobrodružství. Druhý díl neobsahuje legrační scény a hlavní Helenka je už přímo otravná. Holubová vše zachránit nedokáže a jediný kdo si drží jakousi úroveň je Bartoška. Bambulo! 30% ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Nechápem, čo sa to v poslednom čase deje s českými režisérmi. Poledňáková je legenda, ale mám dojem, že už nejak troškovatie. Angažovať Magálovú do filmu, a v češtine, tak na to treba naozaj silný žalúdok založený na absolútnej strate súdnosti. Film dokáže povzniesť kvalitný herec, ale platí to aj opačne, zlý ho môže zase úplne pokaziť. Nechápem, čo ešte robí na TV obrazovkách, niekto by ju už konečne mal poslať ochotničiť do domova dôchodcov. Ale to nie je jediný problém. Film sám o sebe nemá zmysel komentovať. Je to silená hovadina s trápnymi pokusmi o "inteligentný" humor. Jediný čo za niečo stojí je Bartoška, ale zase to nie je žiadny spasiteľ. 15/100 ()

Galerie (28)

Zajímavosti (11)

  • Celý film byl realizován během 47 natáčecích dní, přičemž 20 se jich odehrálo v Maroku. Štáb tam však pobyl rovných 40 dní. (Robbi)
  • Natáčení filmu začalo v srpnu 2011 v Praze. O měsíc později se celý štáb přesunul do Maroka. Scéna v přístavu se točila v Essauiře, většina dalších záběrů v Marrakéši. Zajímavé bylo, že společně s českým filmem se zde natáčeli tři další snímky. (Robbi)
  • Herec Oldřich Kaiser, představitel Františka, měl ve filmu několik akčních scén. I když měl k dispozici kaskadéra, nakonec všechny scény odehrál sám. [Zdroj: kulturniservispuls.cz] (Amras)

Související novinky

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

08.11.2022

Ve věku jednaosmdesáti let v úterý v dopoledních hodinách zemřela česká scenáristka a režisérka Marie Poledňáková, autorka populárních rodinných komedií včetně dodnes extrémně oblíbené „české komedie… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno