Reklama

Reklama

Girls

(seriál)
  • USA Girls
Trailer 14
USA, (2012–2017), 29 h 9 min (Minutáž: 23–32 min)

Tvůrci:

Lena Dunham

Hudba:

Michael Penn

Hrají:

Lena Dunham, Allison Williams, Jemima Kirke, Adam Driver, Zosia Mamet, Alex Karpovsky, Andrew Rannells, Peter Scolari, Becky Ann Baker, Chris O'Dowd (více)
(další profese)

VOD (1)

Série(6) / Epizody(62)

Recenze (143)

Helmutek 

všechny recenze uživatele

Jenom podle názvu bych se na takovej seriál nikdy nepodíval. A byla by to chyba. Člověk sice správně odhadne, že to je buď něco o holkách nebo z pohledu holek, tim ale končí všechno, co by se tak dalo o seriálu předem usuzovat. Girls jsou syrovou, surovou, explicitní a relistickou (takže často tragikomickou, nechutnou nebo děsivou) sondou do života dnešní mladý generace - tý generace, která právě vypadla ze školy a hledá svoje místo ve světě, ve vztazích, ve společnosti... Tý frustrovaný generace, která ma v podstatě všechno, ale přesto nebo právě proto neví, co chce. Ten seriál se s ničim nesere - o skupince často nesympatickejch a ve všech ohledech lidskejch lidí (který si člověk samozřejmě stejně nakonec oblíbí) vypráví často dost nesmypatický věci, a nějaký tabu nebo společenský úzy se tady fakt neřešej. Girls jsou dítětem Leny Dunham (v seriálu Hannah), která se očividně vyžívá v tom, že samu sebe popisuje v nejhorším možnym světle - jak co se týče povahy nebo chování její postavy, tak i samotnýho fyzickýho vzhledu; v některejch scénách byla tak odporná, že si nemůžu pomoct, ale musim to chápat tak, že přesně to byl její záměr - vypadat a působit nechutně nebo minimálně nejhůř, jak to v daný situaci šlo. Protože scénář a velkou část režie dělala ona sama, tak je celkem pochopitelný, že to celý je nejspíš taková její zpověď s propráním toho největšího svinstva, který na sebe najde, s určitou nadějnou katarzí nakonec - ty scény totiž, ve kterejch se tak sebemrskačsky pranýřuje, jsou asi nejčastějc opakujícim se prvkem seriálu. Takže tu máme Hannah, která většinu seriálu vypadá jako vyplavenej vorvaň nebo přepásnej tuleň s neforemnou, tykvovitou postavou a špekama přetejkajícíma přes nějaký podivně rozevlátý a jí naprosto nepadnoucí kusy oblečení nebo plavky, která se ale často a očividně ráda ukazuje nejmíň nahoře bez, byť se nemá čim chlubit, a která je k tomu všemu problémová, náladová a obsesivní; máme tu Adama, kterej se postupem času ukáže jako docela fajn kluk, je to ale prostě impulzivní cholerik a magor a některý věci má prostě jinak; máme tu pozérskou, afektovanou a přepíčenou Marnie, která se za každou cenu snaží svět obhatit svym průměrnym zpíváním, a která se vlastně postará o totální rozklad Charlieho, do tý doby jedný z nejsympatičtějších a nejhodnějších klučičích postav; máme tu Shoshannu, která je učebnicovym příkladem totálně zmatený holky, která je ve všech ohledech nevybouřená a absolutně neví, co chce; a máme tu Jessu, která se nesere s ničim a nikym, žije okamžikem a dělá, co jí právě napadne, aniž by nějak řešila lidi kolem sebe nebo se dokonce zdržovala tim, co si o ní kdo myslí - jede si to svoje a po svym, jakkoli zvláštní a neohraničenej ten její život je. Pak tu jsou vedlejší postavy - Ray, kavárník, kterýmu už je přes třicítku a asi i díky tomu je ze všech nejvyspěleší a nejusedlejší, byť by i on sám sebe nejspíš nejradši viděl někde jinde než v krachující kavárně a bez holky; teplej Elijah, kterej je opravdu teplej ve všem, co dělá, ale aspoň má občas celkem dobrý hlášky, a taky může jako Hannin ex a toho času už oficiální teplouš dělat Hanně vrbu; a naposled zženštilej, nerozhodnej a nevyrovnanej Desi, přítel Marnie, kterej sice docela hezky zpívá, jinak je ale zmatenej a blbej jako tágo a žádný další výrazný přednosti kromě těch uměleckejch nejspíš nemá. Kromě toho se tu občas objevujou něčí rodiče, což téměř vždycky bejvaj celkem psycho lidi, takže si člověk řekne, že daná postava dopadla ještě docela dobře; případně Adamova pološílená sestra, ze který v některjch děsivejch scénách naskakuje až husí kůže. Postavy jsou ale napsaný skvěle a vyvíjej se, stejně jako vztahy mezi ústředníma postavama - neni to plochý ani neutrální nebo nevýrazný; v týhle oblasti je ten vývoj asi vůbec nejdynamičtější (viz např. závěrečnou hádku Adama s Jessou; to, jak dopadla Marnie ať už s Charliem nebo s Desim; dál třeba mrazivej konec Lairda s Caroline, Adamovou sestrou atd.). Konec seriálu je ale skvělej - sérií a dílů bylo tak akorát, neni to natahovaný ani nastavovaný; každá z pěti sérií měla co říct, byla potřebná a opodstatněná a ten konec byl jejich důstojnym, i když v mnoha ohledech jen dílčim (tak jako v životě) zakončenim. Jediný, co mi občas tak úplně nesedlo, byly herecký výkony - a to i včetně ústřední Hannah (předevšim zezačátku, pak už to bylo dobrý), ale to se dá celkem čekat, když tam hrajou samí mlaďoši bez nějakejch větších hereckejch zkušeností; výrazně dobrá ale naproti tomu byla třeba Jessa a předevšim Adam, kterej podle mě exceloval téměř v každý scéně, kterou měl. Další sice drobností, občas ale zbytečně nedotaženou a protivnou, byly často na sebe nenavazující střihy (třeba při pohledech z jinech kamer a tak) - škoda. // Doplnění po S06, pozor, TROLEJ: Všechno v zásadě platí, a i když ta série byla dost jiná a zvláštní (v dobrym slova smysu) a možná po sérii pátý úplně nutná nebyla, tak nakonec to všechno do osudů holek zapadlo, musim uznat, dobře. Rozhodně došlo ve většině rovinách a úrovních na lámání chleba, což ne ve všem samozřejmě dopadlo úplně sluníčkově, ale je to zajímavej posun oproti sériím předchozím, který byly víc o tom tápání a hledání - a šestka už je vlastně o těch konkrétních a trvalejších dopadech toho všeho předešlýho; posun z míň zodpovědnýho života studentů do tvrdýho světa dospělejch: něco se nakonec vyvinulo docela drsně (Shosh(!) nebo Adam+Hannah), obecně to ale bylo uzavřený smysluplně a zajímavě (třeba že to byla Marnie, kdo zůstal u Hanny, a možná tak napravuje svoje dřívější přešlapy; že Adam se vrátil k Jesse, že Hannah byla donucená převzít zodpovědnost, zajímavej příběh se ukázal i u Desiho...). Rozhodně je třeba uznat, že ten závěr potvrzuje a podtrhuje vývoj předchozích dějů, že vychází ze sledovanejch charakterů - Lena Dunham se s tim celkem sympaticky nesrala a vlastně to všechno nakonec tak nějak odpovídá. WTF moments: Tak třeba Shosh by se za nějakej ten rok tak plynně Japonsky fakt nejspíš nenaučila. Takovejchhle věcí tam pár bylo, ale o to ve výsledku nešlo - chápu to jako do jistý míry stylizovanou (i když jinak naturalistickou, nepřikrášlovanou a ve vztahovejch věcech realistickou) výpověď autorky, která težiště toho seriálu vložila jinam a bylo by v tomhle kontextu vlastně jenom zbytečný, kdyby dělala kompromisy v rovinách, který tak stěžejní nejsou. () (méně) (více)

Matty 

všechny recenze uživatele

Hořce komediální série o čtyřech newyorských dvacátnicích, které si snaží najít práci, udržet vztah a zachovat duševní zdraví, je mnohem víc než jen zemitější verzí Sexu ve městě. Neuhýbavá generační výpověď vytěžuje estetiku a doříkává témata řady amerických indie filmů (nejen od Dunhamové). Girls ukazují, že důraz kladený na autenticitu výpovědi (jako v Louiem) nemusí být nutně vykoupen rezignací na obrazovou eleganci (jako v Louiem). ___ Seriál od prvních epizod upoutá pozornost jednoduchým, ale koherentním stylem s promyšleně komponovanými záběry, obezřetným využíváním detailů a nájezdů na tváře postav (vyprávění je převážně subjektivní, zpravidla vázané na hledisko některé z hrdinek, jejichž svět tím pádem prakticky neopouštíme), dokumentaristickým vytěžováním reálných (nejen) newyorských lokací a subverzivním užíváním žánrových konvencí. ___ Proti konvencím jde seriál i v reprezentaci žen. Nejsou to chodící stereotypy definované svou rolí přítelkyně, matky či manželky. Zosobňují to, čeho se ženám v zábavním průmyslu stále v dostatečné míře nedostává – komplexitu a různorodost. Občas činí hloupá rozhodnutí, chovají se sobecky, trpí různými neurózami. Zároveň jsou ironické, drzé, intelektuálně zvídavé a velmi sebevědomé. ___ Sázka na opravdovost se vzhledem k neochotě autorky dělat kvůli svým postavám dramaturgické ústupky neprojevuje pouze plasticitou charakterů a přesvědčivým vykreslením prostředí, ale i formální rozvolněností. Epizody, zpravidla vytěžující jedno prostředí nebo jeden motiv, nefungují jako semknuté skeče s postupnou gradací a výstižnou pointou. Často končí do prázdna. Namísto prudkých zvratů pracují s náznaky a jemnými posuny v charakterovém vývoji hrdinek. ___ S každou další řadou je zároveň znát, že Dunhamová jako režisérka zraje a více svůj rukopis uzpůsobuje současné televizní produkci. Ani obroušení ostrých hran ale Girls neproměnilo v seriál, který by se svým narcistními postavami soucítil a obhajoval jejich krátkozrakou nekritičnost. Brutální upřímnost seriálu naopak začala plnit zjevnější účel. Nejde již tak často o upřímnost pro upřímnost samu, ale o upřímnost sloužící příběhu a vývoji postav. ___ Uvědomuji si, že Girls jsou výrazně generační záležitostí a sám budu za pár let řešit něco jiného než přátelství a nepřátelství, důvěru a sebedůvěru, kariéru a sebevzdělávání, ale momentálně je považuji za nejužitečnější trenažér pro životní situace, které vás mohou potkat po vysoké. Svými pronikavými postřehy o vztazích na jedné straně nepříjemně pravdivý, na druhé neuvěřitelně vtipný. Pro holky i pro kluky. Pro ty, kdo s někým chodí i pro ty, kdo by s někým chodit chtěli. Po životě samotném jsou pro mne Girls v současnosti hned druhou nejlepší školou života. Podrobněji zde. 90% Zajímavé komentáře: DaViD´82, novoten, Brygmi, Havenohome, erased, Remedy ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

“I give zero fucks about anything, yet I have a strong opinion on everything, even topics I'm not informed on.” Ono se na první dobrou nabízí napsat, že jde o Sex ve městě (protože komediální drama ze života čtveřice zástupkyň něžného pohlaví v New Yorku pod patronátem HBO) pro mladší generaci, ale to by nebylo k této samozvané generační výpovědi ani trochu férové a natož pak trefné. Ony ty dva seriály totiž už ani nemůžou být rozdílnější; stylem, humorem, cílovkou i zaměřením. Sex ve městě byl nechtěnou parodií sebe sama (a tedy vynikající guilty pleasure, ne že ne) o věkem sešlých „předstírejme, že jsme třicátnice“ a rozumem mdlých metropolitních kravkách v kramflecích a jejich sháňce po chlapech/hadrech/koktejlech a… A nic více. To neurotická Hannah aka Lena „tuze moc a někdy až ke své škodě wannabe Woody Allen s kozama“ Dunham má o své generaci privilegovaných bělošek "co nevědí co by", dospívání, hledání sebe sama, osamostatňování se, vztazích a o životě jako takovém rozhodně co říci a nebojí se to říci; hodně otevřeně, natvrdo, k věci, sebeironicky, sprostě a v roztodivných sexuálních polohách i praktikách. Otázka pouze je, zda to co říká (a hlavně jakým způsobem to říká; jedno zda skrze své alter ego či svá slova vkládá do úst jiným sympaticky životným postavám), je něco, co v první řadě chcete vůbec slyšet. A to je onen polarizující bod, protože z velké části je líbí/nelíbí závislé na tom, jak moc (ne)skousnete značně svébytný projev právě Leny Dunham. Buď vám nebetyčně poleze na nervy (a skrze ní i celý seriál, protože je za psacím strojem, za kamerou i před ní) či ne. A ani v jednom z těch případů se není moc co divit, ale když nic jiného, tak je to vděčný terč trefných skečů. | S1: 3/5 | S2: 3/5 | S3: 5/5 | S4: 5/5 | S5: 4/5 | S6: 4/5 | ()

Tom Riddle 

všechny recenze uživatele

V době supermoderních seriálů plných záhad, akce, šokujících zvratů, nebo alespoň dramat vyhrocených na ostří nože je potěšující, že všeumělka Lena Dunham (created by, written by, directed by, starring) přispěla svojí troškou do televizního mlýna seriálem, který jde docela jinou cestou, aneb o normálně nenormálním životě čtyřech twentysomething holek. Neurotická lajdácká baculatá Hannah má tendence neustále všechno analyzovat a vztahovat na sebe, britským přízvukem mluvící dobrodružná Jessa zase neřeší nic, dokud už opravdu nemusí, její plachá sestřenice Shoshanna je ještě ve dvaadvaceti pannou, a kráska party Marnie, jediná ve stabilním dlouholetém vztahu s milujícím partnerem, je k smrti znuděná. Všechny čtyři řeší sex (mimochodem velice sympatickým způsobem, a sice ukazují, že to není vždycky jenom dokonalý a strhující animální zážitek, ale často je to hodně ujetý, mnohdy všechno, jenom ne rajcovní, a sem tam je to taky pěkná otrava) a lásku, vztahy a práci, bydlení či nedostatek peněz, a sem tam deptí nad svými špeky nebo špatnými rozhodnutími. Tolikrát řečená podobnost se Sexem ve městě tam samozřejmě je, jenže zatímco SATC se věnoval především vztahům, nadneseně, a navíc z pohledu čtyřech profesně už úspěšných čtyřicátnic, u kterých spokojenost v partnerském životě byla to poslední, co chybělo ke štěstí, holky z Girls, kterým svítí na čelech obří nápis LOSER, ani ještě nevědí, kde by měli na cestě za svým štěstím začít. Asi jako když se po půl roce rozhodnete konečně uklidit tu hromadu hadrů, co se vám nastřádala v koutě pokoje, ale mezitím jste si nakoupili oblečení nové, a tak to jaksi není kam dát. Co začalo trochu nejistě, s postupem času přerůstá v nejpřesnější televizní zrcadlo mojí generace, a ač bych to během nějaké druhé série určitě netipoval, nakonec i velkou srdcovku. Děkujeme, Leno. 1. sezóna - 4*, 2. sezóna - 3*, 3. sezóna - 4*, 4. sezóna - 4*, 5. sezóna - 5* 6. sezóna - 5* ()

kiddo 

všechny recenze uživatele

No one could ever hate me as much as I hate myself, okay? So any mean thing someone's gonna think of to say about me, I've already said to me, about me, probably in the last half hour. Moje niterní Zlatý stránky neuróz konečně našly něco, do čeho se zabouchnout. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

1. série - 80% - I ve zdánlivě důkladně prostudovaném vztahovém žánru se dá najít něco nového. Nebo znovuobjevit cosi zcela jasného - třeba pravdu. Lena Dunham totiž svoji holčičí partu píše tak uvěřitelně, že některé situace, vzplanutí a rozchody rozehrají svou autentičností na zádech povědomé mrazení. S tím ale přichází i nebezpečí toho, že stejně jako v životě vám pár lidí bude nesympatických, což u Girls platí o většině mužských postav (křečovitý Charlie nebo creepy Adam) a bohužel i o té ústřední ženské. Hannah je sice zajímavě upovídaná, ale zároveň i do sebe zahleděná, trochu sobecká a velmi často divná nepříliš milým způsobem. To pak překvapí o to víc, že zbylé tři holčiny mě náramně baví, i když se zrovna rozhodnou všelijak, jen ne správně. A našlápnuto zatím mají až překvapivě sebejistě. 2. série - 70% - Jestli to takhle vážně chodí i ve skutečnosti, tak oficiálně hlásím, že holkám nerozumím o nic víc než v pubertě. Jenom je škoda, že trochu přestávám rozumět i celému seriálu. Dialogy jsou sice pořád psané zlatým písmem, ale série jako taková mi k srdci (i přes dokonale rozjetou první polovinu) nepřirostla. Neberu OCD linku, neberu zničehonic úspěšného Charlieho a problém mám i s přerodem Adama do sympatického damaged chlapíka s upřímným srdcem. Díky několika skvělým nápadům (epizoda s Patrickem Wilsonem), přesně poskládanému soundtracku a tahounce Marnie i tentokrát sledovatelné bez zaváhání, ale začínám mít strach, zda děvčatům nezačíná chybět kus srdce. 3. série - 75% - Z mojí strany trochu bezradnost, ze strany seriálu pak snad i sázka na jistotu. Největším otazníkem je pro mě stále onen masochismus, kdy Lena píše sama sebe jako tu nejnesnesitelnější osobu pod sluncem. I svéhlavec Adam nebo rozmařilá Shoshanna se svým rokem svobody se dají vnímat jako zajímavé postavy, zato každé rozhodnutí v podání Hannah kvituji tichým skřípěním zubů. A to je škoda o to větší, že třetí řada uháněla dopředu velmi sebevědomě a skrz zmatenou (ovšem stále jasně nejzlatější) Marnie nebo úžasného zloděje scén Elijaha kráčela pro o pořádný kus vyšší hodnocení. Takhle ale jenom hodně fajn nadprůměr s tím, že onen dojem scénáře podle nahodilých historek bez stupňovaného dějového podloží už funguje docela na hranici. Jestli se na ní udrží, můžou Holky fungovat klidně ještě pět sezón. Jestli z ní sklouzne, omrzí se daný koncept během pár dílů. 4. série - 85% - Podezírám miss Dunham z toho, že se při psaní nejnovějších zážitků hlavních hrdinek i hrdinů cítila v soukromém životě šťastně. I přes nejrůznější vztahové či rodinné karamboly totiž ze čtvrté sezóny Girls čiší neustálá špetka optimismu a nepřehlédnutelné světlo naděje. Díky tomu je tak z Raye místo nenápadného mouly najednou schopný sympaťák, z Adama i přes jeden klíčový omyl překvapivě milý chlapík a i sobeckost samotné Hannah najednou dává jistou logiku a je snadněji pochopitelná. Snad jen Jessa by nemusela být v každém svém sarkastickém projevu na zabití, ale nemůžu mít všechno. O celkový směr seriálu, i díky nápaditým vedlejším rolím známých tváří a sebejistým scénářům nebojících se opřít do nezvyklých témat ale najednou vůbec nemám strach. A jak se ukázalo, tak plným právem. 5. série - 100% - Jessa pořád nesnesitelná - a přesto jí chvílemi plně rozumím. Marnie stále nimrající se v detailech - a přesto ji nedokážu nemilovat. Shosh i nadále nejistá ve chvílích, kdy to není úplně záhodno - a přesto jí fandím. A konečně Hannah, největší tvrdohlavec široko daleko, sebestředná až k zbláznění - a já ji zkrátka chci vidět šťastnou. Girls dozrály tak jako dozrává Lena Dunham, nebojí se experimentovat (sólo díl v Tokyu, Marniina introspekce skrz návštěvu vlastní minulosti) a konečně dosahují tam, kam měly celou dobu namířeno. Na pozici konverzační perly, která svým specifickým humorem musí buď urazit nebo nadchnout. Ta dokonalost tu byla vždycky, jen jí trvalo čtyři sezóny, než se proklubala ven. 6. série - 100% - Ať už si hlavní hrdinky užívají radosti či strasti, řeší se záležitosti pracovní nebo se uzavírají či znovu otevírají vztahy, které divák celých šest let sledoval, je jasně patrné, že takhle nějak podobně to každý z nás zažil, takhle to každý z nás v tomhle věku cítil. Navíc nejen, že Lena Dunham dozrála jako tvůrce, tentokrát dosahuje i vrcholu hereckého. Ať si užívá v přímořské destinaci, řeší novou životní kapitolu nebo se staví tomu, co pro ni znamenal, znamená a vůbec kdy mohl znamenat Adam, je tak precizní a citlivá zároveň, že bych neváhal a okamžitě jí vrazil do ruky Zlatý glóbus. Tohle je hrdinka, se kterou nelze než slzet nebo se smát. Kdyby mi někdo pár sezón zpátky řekl, že právě Hannah Horvath, tehdy rozmazleně působící nevděčnice, bude charakterem, za který bych dýchal, jen kdybych jí mohl nějak pomoct, vysmál bych se mu. A právě tam vidím ten největší přerod, který mě, jako opatrného příznivce změnil na nefalšovaného fanouška, který seriál doporučuje, kudy chodí. Zatímco první tři roky se jednalo o příjemnou konverzačku, kde se objevovaly slabší i silnější místa, poslední dva roky jsou čirým, ze života odkoukaným zlatem, které považuji za úzkou špičku toho, co bylo v televizi k vidění. () (méně) (více)

Morien 

všechny recenze uživatele

My boy, to je úplně nemožné nějak sjednocujícně ohodnotit. Na jednu stranu je tam pár skvělých nápadů, ze kterých mi srdce plesalo, a na druhou tam vůbec nikdo nevěří na čarodějnice nebo něco doopravdy animálního, což je zvláštní, když je to z velké části o tělesných pudech. Za nejpropracovanější a nejvíce se s identifikační postavu považuji Adama, což je také zvláštní, když to má být o holkách. Ale co vůbec nejvíc nechápu jsou výkyvy směřování jednotlivých sérií. Jedničku jsem zhltla prakticky v kuse a byla jsem nadšená, kdežto u dvojky jsem měla chuť všechno a všechny rozmlátit kladivem, protože takové vytržení z nastaveného kontextu by se mělo trestat zákonem. Trojka mě uklidnila a vrátila se zase k něčemu trochu smysluplnému, ačkoliv nemám ráda zavádění dramatu an sich, a čtyřka je neuvěřitelně bezbarvá a nevýrazná, jako by jí došel vnitřní tah. Jsem zvědavá, jakým způsobem to budou protahovat ještě dva roky, a mám mírně až středně silné obavy, že se jim už nemůže podařit přeskočit nastavenou laťku. ()

Botič 

všechny recenze uživatele

Nejdivnější seriál ever! Odehrává se to sice v současnosti, ale kdyby občas holky neprohodily zmínku o facebooku nebo netweetovaly, vypadalo by to spíš na prekérní osmdesátky - jen ta podnikavá dívka chybí. Navíc se jedná o seriál se spoustou hodně divného sexu, takže představy o normálním a harmonickém vztahu opět berou za své! PS: Jemima Kirke je skutečně poník! ()

hellstruck

všechny recenze uživatele

Čekala jsem seriál o krásných holkách, které mají odjakživa všechno na stříbrném podnose a řeší jen módu.. A dočkala jsem se opaku. V tomhle případě je to škoda. Asi jako kdyby se někdo snažil o americké Skins (zase) nebo se minimálně u Britů inspiroval, ale neuměl tomu dodat tu jiskru... Bohužel záživnější příběhy bych viděla, kdybych vykoukla z okna. Takže pilot stačil bohatě. ()

Eddard 

všechny recenze uživatele

Po prvních dvou řadách... Ze skutečnosti, že má takhle napsaný, zprodukovaný a zahraný seriál 68% a mile přihlouplé skopičiny typu Big Bang Theory či nedej bože HIMYM kolem 90%, je mi lehce blivno. Žádné kompromisy, postavy, kterým život teče z uší, dialogy, které sedí jako prdel na hrnec, humor, který je vždy poctivě situační, nikdy na sílu natlačený. Skvěle napsané jsou nejenom samotné Girls, ale také pánský ansemble - jak Adam tak Ray jsou postavy, s kterýma cítím upřímné sympatie - i proto, že jsou to certifikovaní magoři. Sex ve městě jaký měl být. Lena Dunham je "a" a možná snad i "the" voice of our generation. 90% ()

MMR 

všechny recenze uživatele

Tak to jsem šlápnul trochu víc vedle, to se ovšem stává, nebudu se kvůli tomu přece věšet =D ()

Davies182 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pilot je vážně dost apatowskej, takže proč ne. Plus navíc konečně po dlouhé době seriál, který ukazuje také obyčejný lidi (čti obtloustlé dívky z New Yorku). Člověk by si po všech těch nablýskaných TV projektech, jež za sebou mají téměř dokonalý (záměrně, jistě) casting skoro myslel, že na Zemi neexistují jemu podobná individua! Prostě zajímavé a HBO zase skóruje. ()

FlyBoy 

všechny recenze uživatele

Návykové, originálne, komplexné. Tiež nekonečne vtipné a umne sebareflexívne. Na základe mojich skúseností, najlepší dievčenský seriál what-so-ever. Inu väčšina mužského osadenstva jása a väčšina ženského si sťažuje v duchu oklamaného zákazníka. Veru, radosť pohľadieť... ()

Nikon 

všechny recenze uživatele

Pokud je tohle pohled do "normální" mladé generace američanek, tak díky bohu za malou českou kotlinu. ... Všechna ta ocenêní pro tenhle seriál jsou naprosto nepochopitelná. ()

playboxguest 

všechny recenze uživatele

Navnadil mě plakát. Sjela jsem první čtyři díly, za tu dobu jsem se nezbavila dojmu, že mi jsou všechny postavy bez vyjímky nesympatické a jejich starosti a strasti mi připadaly nezajímavé, k účelu zívání jak ulité. Ani jednou jsem se nezasmála, nedojala, prostě nic. Končím. A ani jedna z holek není zdaleka tak hezká jako na zmíněném plakátu, photoshop rules. ()

sheen 

všechny recenze uživatele

Po dvou dílech zatím 3, je to takové neslané, nemastné, ničím mě to pořádně neodrovnalo. Každopádně hlavní představitelka je dost zvláštní, nejspíš záměr :) ()

Související novinky

71. Zlaté glóby - výsledky

71. Zlaté glóby - výsledky

13.01.2014

71. udělování Zlatých glóbů v hotelu Beverly Hilton skončilo. Moderátorská dvojice Tina Fey a Amy Poehler dala rychle zapomenout na nepříjemnost, kdy prasklý vodovod kolem poledne zatopil červený… (více)

71. Zlaté glóby - nominace

71. Zlaté glóby - nominace

12.12.2013

V odpoledních hodinách našeho času vyhlásila Asociace zahraničních novinářů v Hollywoodu nominace na 71. Zlaté glóby. Největšími favority se staly se sedmi nominacemi filmy 12 let v řetězech a… (více)

Reklama

Reklama