Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jiří, živící se prodejem drog, slečna, jež se nedokáže rozejít s dlouholetým partnerem, protože je prostě hodnej, básník žijící ve své romantické iluzi, starostlivé matky a snaživí otcové. Jejich osudy se vzájemně proplétají, ale každý si přitom uchovává svůj vlastní svět, dokud jej nenaruší násilná pouliční vzpoura. HANY drze, s nadhledem a cynickým humorem zobrazuje společnost, které čas protéká mezi prsty. I z tohoto důvodu se tvůrci rozhodli film odvyprávět v jednom kontinuálním záběru. (CinemArt)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (170)

campix 

všechny recenze uživatele

Pochvalu si tvůrci filmu Hany zaslouží snad jen za technické zpracování spojené především s věrným navozením pocitu pro diváka, že je film natočen na jeden záběr. Bez jakéhokoliv střihu. Bohužel tak to opravdu není. Jinak je Hany snůška rádoby intelektuálních nebo uměleckých dialogů a dějových linek. Naprosto nezajímavé, neosobní a nudné. Trailer nalákal, ale snímek jako takový opravdu nezaujal. ()

Fr odpad!

všechny recenze uživatele

,,TAK MI, KURVA, ŘEKNI, CO TO JE, KDYŽ TO JE… A NE, ŽE TO NENÍ"... /// Mladí lidé vypouštějící z držky hrozný píčoviny (že by intelektuálové?). (Nebo sračky – jak kdo chce.) Po 20ti minutách se vobjeví Ondřej Malý – srdce mé zaplesá, ZBYTEČNĚ! Pavlačový sračky, na který navážou sračky vod jednoho hospodskýho stolu. (TADY NĚKOMU SLUŠNĚ MRDÁ V KOULI. NATOČIT TAKOVOUHLE … UMĚNÍ?…). Pak manželský sračky. Asi za to může hyperbolická elipsa, jenž svedla dohromady hromadu nesympatickejch lidí, pod taktovkou komunistickýho (sorry, ale jinýho člověka, si pod tímhle dílem nedovedu představit) rejži. Tenhle film MUSÍ do světa! Aby všichni viděli, že dokážem držet krok. Neuvěřitelnej PŘÍBĚH vo Praze (Plzni, Brnu, Liberci ... - dosaď si svýho nočního favorita) plný exotů, je opravdu pro silný nátury a nedá se nazvat sračkou. Von tady totiž ŽÁDNEJ NENÍ! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Už si ze mě nikdo dlouho nedělal filmovou prdel. 2.) Chcu si pustit něco náročnějšího (ty vole, dej tam radši Goťáka!). /// PŘÍBĚH NE HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Reklama

honajz2 

všechny recenze uživatele

Tady jediné, co si zaslouží chválu, je ta kamera. Ta je opravdu úchvatná a fascinující. Bohužel ten zbytek je prostě špatný. Chvílemi to vypadalo, že se to celé přehoupne v podobenství, aspoň když kamera zabírala přes okna životy obyvatelů bytů v jednom domě a následně se to pak skvěle přesune do hospody, kde staří nadávají na buzny a celý svět obecně (pozn. v podobných "knajpách" (tohle se ani knajpou nazvat nedalo) jsem byl často a že by tam štamgasti pořád nadávali, jsem nezažil ani jednou, spíš řešili normální věci, takže tohle tomu filmu nesežeru) - kdyby se to v téhle chvíli proměnilo v podobenství, které by bylo složené jen ze záběrů situací v bytech, ulicích nebo restauracích v jedné jediné ulici, celé by bylo o stavu současného světa a vše by to ukazovalo v jednom dlouhém záběru - pak bych řekl, že je ten film geniální. Místo toho se to sice snaží o něco jako podobenství, které ale celé je o vyprázdněnosti současné generace, jenže ono absolutně nefunguje, všechny postavy byste nejradši zabili hned na začátku, až takhle jsou nesympatické a do toho neustále pronášejí otravné dialogy, které brzy začnou nudit. Co vás pak má na takovém filmu bavit? A dávat tomu vysoké hodnocení jen kvůli skvělé filmařské práci, to fakt ne. A co se týče podobenství o vyprázdněnosti současné generace, znám jiné a mnohem lepší - Spring Breakers. Na to se měl Samir podívat předtím, než natočil tenhle nefunkční a protivný film (teď jsem koukal, že napsal scénář k Polednici, tak asi dobře, že to nerežíroval). Neznat právě Spring Brekaers, tak bych tomu asi ty slabé 2*. Takhle to ale je za 1*, jinak to nevidím. ()

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Film o devadesáti minutovém večeru několika lidí, který se snaží zaujmout převážně vizuální stránkou, která se tváří, že jde o souvislý hodinu a půl dlouhý záběr, který střídá postavy a několik metrů od sebe vzdálené lokality. Film je to absolutně o ničem a postavy nejen, že jsou špatné, ale ony jsou i extrémně nepříjemné a divák si po celou dobu přeje, aby se jim stalo něco opravdu nepříjemného, protože ať cokoliv řeknou, nebo udělají je to jedna velká, neúnosná křeč. Na druhou stranu hlavní nápad a celková režie a kamera je zajímavá i působivá zároveň. Ono střídání lokalit i postav je ladné a propracované, kamera je neustále v pohybu a nechybí ani "jeřábové" záběry. Za to si film zaslouží obrovské plus a pokud by tvůrci dostali kvalitní herce a scénář, mohli by stvořit něco, co by překračovalo standardní českou produkci. Takto se jedná o zajímavý tvůrčí záměr, zpracovávající něco nezajímavého až nepříjemného. ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Noční plzeňské ulice jsou místem setkávání aneb Nehezký obraz dnešní doby. 1) 29letý Michal Samir (scénář, režie) ve svém debutu na údajně jediný záběr (natáčelo se ale tři noci) se o něco pokusil, nebo si jen tak hrál anebo to bylo úplně jinak. Jako hříčka je to docela zajímavé, ale netuším, co chce autor říci. 2) 25letému Jiřímu Kocmanovi jsem toho arogantního debila věřil. 3) Nemohu se nezmínit, že koproducentem byl v závěrečných titulcích zmíněný zakladatel této databáze 36letý Martin Pomothy. 4) Zajímavý koment: Bluntman****. ()

Galerie (23)

Zajímavosti (17)

  • Film je věnován Jitce Zvirocké, což je jedna z významných technických tvůrkyň českého filmového dabingu. (Terva)
  • Na place byl přítomen James Kemp z Londýna ve funkci hereckého supervizora, kterou zastával sám Michal Samir právě u filmu Bez doteku. Pod Jamesem Kempen se učilo mnoho významných herců jako například Tom Hardy, Michael Fassbender nebo Paul Bettany. (Zdroj: CinemArt)
  • Jiří (Jiří Kocman) a Hana (Hana Vagnerová) jedou tramvají jednu zastávku. Ve skutečnosti ale ujedou jen vzdálenost cca 170 metrů a vystoupí v místě, kde běžně zastávka není a nikdy se zde nenecházela. Pro účely natáčení byl do tohoto místa instalován pražský zastávkový sloupek s nápisem "Divadlo". Aby během takto krátké jízdy mohly zaznít všechny dialogy, jede tramvaj velmi nízkou rychlostí. (Martin_L)

Související novinky

Finále Plzeň nově udělí Zlaté ledňáčky

Finále Plzeň nově udělí Zlaté ledňáčky

21.04.2014

Světové "neformanovské" filmy kameramana Miroslava Ondříčka, téměř kompletní domácí hraná i dokumentární tvorba za poslední rok za účasti tvůrců a poprvé i výběr nových slovenských filmů, to… (více)

Reklama

Reklama