Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Čtrnáctiletá fashion bloggerka Viktorie si musí po smrti matky vybrat, zda žít v dětském domově nebo na malé vesnici s otcem, kterého nikdy neviděla. Venkovské prostředí na ni zpočátku působí jako zoo plné exotů, kteří jsou sice zajímavou náplní pro její blog, ale žít se s nimi nedá. Její otec navíc úspěšně vzdoruje všem pokusům o převýchovu a raději se věnuje své praxi zvěrolékaře a poklidnému popíjení s kamarády. Do rodinného souboje je postupně zatažena celá vesnice i sociální pracovnice, která hrozí násilným rozdělením nově vzniklé rodiny. A to právě ve chvíli, kdy Viktorie kromě vztahu k otci nachází i první lásku... (Indigo Film)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (269)

Master19 

všechny recenze uživatele

Trošku přepálené tři hvězdy, ale za ten začátek si to zaslouží. Od toho obávaného ale zjevně nevyhnutelného zlomu a počátku Viktoriiny adaptace už film začíná vyhnívat do závěrečného odpadu. Za zmínku stojí určitě výborní herci, kteří své figurky zvládají veskrze bravurně a taky smysl pro detail. Škoda zpackaného příběhu... ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Lukáš Latinák spojuje svou přítomností dva filmy posledních let, trpící stejným problémem - mají některá výborně fungující místa, ale jako celek jsou takové rozpačité, protože to dobré je prokládáno laciností, blbostí a lajdáctvím. A to nemluvím o tom, že pokud jste měli tak jako já tu čest dnes při TV premiéře na Primě, tak jste tímto filmem, respektive product placementem vkládaným v blocích jménem reklamy (a sdělení sponzorů pořadu;)) do vlastního filmového product placementu (Nike, Nike, NIKE), strávili místo 105 minut minut 150, což zážitku rozhodně neprospívá. Ale i v běžné stopáži a rytmu byste si museli všimnout, že spousta věcí v Andílkovi by se rozhodně nemohla stát nebo dít tak, jak se stala nebo udála (problematika dotací je tu asi stejně sofistikovaná jako zadávání veřejných zakázek na stavební práce v Bořkovi Stavitelovi, o obecním referendu ani nemluvě:)), a určité věci jsou zase naprosto nepochopitelné (třeba ty umělé řasy, nebo to, o čem tak asi celý ten rok fashion blogerka na vesnici fashion blogovala...nebo proč je Kateřina Herčíková pořád označována za herečku...). Anna Kadeřávková ve svých sedmnácti-až-osmnácti může hrát čtrnáctku/patnáctku, a klíčové je, že tuto stylizaci zvládá, a především, že i HRÁT umí. Bohužel jakkoliv hashtagování v obrazu koresponduje se stylem komunikace dnešní mládeže (a odráží i kvality jejího obsahu, ehm), přeskočení od nejvyhrocenějšího momentu vztahu otec-dcera o půl roku vperjod, aniž by se jakkoliv vysvětlilo, co se stalo, a jak se naplnilo řečené, to je prostě chyba k nepřehlédnutí. K nepřehlédnutí jsou naštěstí i výborní přihrávači a komici, za které tu jsou Miroslav Vladyka, Miloš Knor a do určité míry i Petr Jablonský. Prve zmíněný Lukáš Latinák je jenom dementní ochotnickou karikaturou, ale to může mít něco společného s tím, že hraje manžela vesnicky fiflenoidní Kateřiny Herčíkové, a tudíž by to pak byl personifikační majstrštyk:) Každopádně vzato globálně - Andílek Na Nervy se dá hodnotit různě. Můžeme si říkat, co je prvoplánové, co je záměrně zobrazováno v hrubých rysech, a jak to dobře plní v líčení čehosi divákovi svůj účel, anebo to pojmout tak, že to naznačuje nějaké směřování, ale je to naprosto nezvládnuté a soustředí se jen na nejkřiklavější příklady, které vydává za trend, protože tvůrci prostě kontakt s generací hlavní hrdinky nemají, ale chtějí prostě natočit takovýhle v zásadě rodinný film. No... těm, co patří do druhé hodnotitelské skupiny, bych rád připomenul, že česká kinematografie dala v posledních letech v tomto ranku vzniknout daleko pochybnějším věcem a dokonce i pár zrůdnostem - viz třeba Můj Vysvlečenej Deník s Veronikou Kubařovou. A ve srovnání s tímhle materiálem nabízí Andílek Na Nervy vynikající pokoukání. Což ovšem neznamená, že jsem ochotný přehlížet ty především vztahově-vývojové díry a další nedostatky. Přesto ode mě 60% a nevylučuju, že za pár let bych se třeba mohl chtít podívat znovu. Jo a prý tam hraje taky nějaký Mišík. Asi má něco společného s Vladimírem, slavným to pěvcem. Dělám si legraci. Ale abych to moc neprodlužoval, řeknu jen jedno srovnání - pamatujete "mladého pana Stropnického" v Máji? Tak vedle toho je Adam Mišík Al Pacino. I když vypadá jako Damian Lewis s hárem mého nejmladšího bratra (které je samozřejmě démonicky cool... a shodou okolností stejné jako háro třetiny jeho vrstevníků;)). () (méně) (více)

Reklama

Lachtaan 

všechny recenze uživatele

Slátanina na x-tou, která nabízí kontroverzního Řezníčka, pěknou, ale šíleně otravnou Kadeřávkovou a zbytečného Mišíka. V poměrech českých filmů z vesnického prostředí se ale stále trochu vymyká a alespoň rychle utekla. Toho si musíme u filmu, který jsme zapnuli a chceme jej dokoukat, abychom jej mohli s čistým svědomím ohodnotit, cenit nejvíce. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Dno to není, ale jen proto, že české filmové dno je zatraceně hluboko. Komentář kolegy xxmartinxx je asi to nejvýstižnější, co by se dalo napsat. Možná měli vybrat mladší holku, nebo postavu Viktorky udělat starší. Světlých momentů je velmi málo, vesměs jsem cítil jen sentiment a soucit, když tam někteří HERCI měli nějakou lepší repliku (Vladyka, Černocká, kupodivu sympatický Knor). Pokud tvůrci chtěli do role někoho staršího, tak si měli někoho staršího vybrat, protože ten dabing René Slováčkové je šílený. Od Juraje Šajmoviče a jeho předchozího jezevčíkového dobrodružství pořádný krok zpátky. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Venkovský život z pohledu nafintěné městské bloggerky. Tou je čtrnáctiletá Viktorie, která je po náhlé smrti své mámy, svěřena do péče svého otce, veterináře Jakuba, se kterým se až dosud neznala. Ten s výchovou dcery nemá prakticky žádné zkušenosti, rozumí jen zvířatům ve své ordinaci, Viktorii ale ne. Mezi nimi vznikají časté generační střety. O nic lépe nevyznívá konfrontace zhýčkané fifleny s venkovským způsobem života. Viktorie si uvědomuje, že je zde zahrabaná. A samozřejmě o všem pilně informuje fanoušky na svém blogu. Přesto se stane zázrak. Slečna rozmazlená se postupně změní a pokusí se zapadnout do prostředí, kterým silně pohrdá. Kde by film byl, kdyby v něm nehrála kráska Anna Kadeřávková. Byl by úplně v prdeli. Všechno v tom filmu vyznívá nepřirozeně, vtipy na hovno, dokonce i internet má podobu, která tvůrce dostává někam, kde být asi nechtěli. To nikdy neviděli, jak vypadá plocha pro chatování a skype?! Známá bloggerka Dominika Myslivcová, co hraje kamarádku hlavní hrdinky, je zde nepřirozeně předabována René Slováčkovou. Vteřina záběru, ve kterém není Anna, a film šel silně do kopru. Film se odhodlal nahlédnout i do dramatičtější polohy. Otec je například nucen svést boj s nepříliš přátelsky nakloněnou sociálkou, která mu chce dceru odejmout za to, že její výchova neprobíhá zdárně. A Anna je nucena vrhat zamilované pohledy na slizkého Adama Mišíka. No, chudák holka. To si nezasloužila. Tak talentovaná herečka by si zasloužila mnohem kvalitnější snímek, který bude disponovat režií, která nenaseká jen křečovitě vtipné a dojemné scénky, respektive funkční a nefunkční mix, ale dokáže natočit celistvý film. Tohle může někomu lézt pěkně na nervy svým amatérským zpracováním, které obsahuje jen špatné herectví. Anna vás naštěstí vždy a včas ošuká pohledem. A námět i několik situací bylo neotřelých. 50% ()

Galerie (57)

Zajímavosti (9)

  • Pavel Řezníček (Jakub) při přípravě na závod traktorů málem narazil do stromu. [Zdroj: cervenykoberec.cz] (SONY_)
  • Dominika Myslivcová (Sabrina) musí ve filmu působit starším dojmem. Aby tvůrci tohoto efektu lépe docílili, nadabovala ji při postsynchronech René Slováčková. (funhouse)

Reklama

Reklama