Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Charlizee
    **

    Dokonalý přepis knižní předlohy - snad až na 3 detaily, které se liší, se všechno děje úplně stejně, dokonce ve stejné časové posloupnosti, s každým dalším obrazem pouze obracíte další stránku knihy, chybí byť jen náznak invence. Tvůrci jakoby nevěděli, jak využít potenciál filmového média. Nějak takto si představuji rutinní práci, k čemuž přispívá i výkon Ondřeje Pavelky. Knihu nemám ráda (ostatně jako všechny Vieweghovy knihy - především pro jeho ukájení se ve vlastní "chytrosti"), tento snímek však nemám ráda ještě víc :-((1.11.2010)

  • Malarkey
    *

    Jednou a dost. Po tomhle filmu jsem hluboce přemýšlel nad tím, kdy mě Viewegh bavil. A přišel jsem na to, že mě svými náměty na filmy pokaždý spíš akorát tak rozčílil. Tady s veškerým jeho snažením končím. Jeho příběhy prostě nejsou pro mě. Ale uznávám, že plno herců se s jeho postavami dokáže vyřádit, jako tady například Aňa Geislerová.(25.4.2013)

  • jajinka
    **

    Tak tenhle film mě opět přesvědčil, že Viewegh není můj šálek kafe..(29.6.2006)

  • castor
    ***

    Tu a tam rozpačitá adaptace románu Michala Viewegha, kterak se ze soukromého doučování milionářské dcerky vyklube milostné šílenství. Užvaněný učitel Oskar tak pentluje mezi rodinou a dvacetiletou milenkou, pro Aňu Geislerovou to byla další příležitost vykreslit rozmazlenou dívku, co nezvládá hlavně samu sebe. Divoká, nevyrovnaná, manipulativní, touhami posedlá Beáta je v jejím podání uvěřitelná, namísto toho režisérské křeslo dosti zavánělo tápáním i absencí originality.(6.2.2008)

  • otík
    **

    Hodně zvláštní a spíše málo líbivý film o lásce postaršího muže a devatenáctileté dívky, která rozhodně není normální a je spíše zakázaná.(14.3.2006)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace