Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Dynamická lovestory plná tance a hudby. Život Mary a Buddyho se točí kolem jejich lásky, mají hlavně sami sebe navzájem a žijí romanticky v odstaveném přívěsu. Navíc je spojuje vášeň k tanci. Ve svém malém městě skoro na konci světa dali dokupy taneční skupinu, streetdance jim všem přináší přátelství, volnost a taky sny. Oba stejně jako ostatní členové skupiny sní o tom, že jednoho dne budou nejen zamilovaní, ale i slavní a bohatí. A dveře velkého světa i nablýskaného showbusinessu se jednoho dne opravdu pootevřou. Během tanečního battlu jim totiž uznávaný producent nabídne účast na castingu pro velkou televizní taneční soutěž. Zákulisí takové show má ale svoje tvrdé zákony, pro charakter každého z nich a pro přátelství bude sláva znamenat velkou zkoušku. Tu nejtěžší pak bude muset podstoupit láska ústřední dvojice. Zatím se milovali bez kompromisů, do jejich citů ale vstoupí nové a nečekané postavy. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (95)

tnp101 

všechny recenze uživatele

Já věděl, že to bude fany gylty pležr, mén. Backstage má výhodu v tom, že působí skromně, Není to klasický kalkul jako jiné české komedie poslední doby. Na tvorbě se očividně podíleli lidé, co chtěli natočit něco dobrého. Že výsledek působí, jak kdyby jej natočili puberťáci sjíždějící americké taneční filmy, je pro filmového fanouška jen dobře. Kombinace trapných anglických hlášek, špatných neherců, technicky špatného a vůbec celkově nesmyslného českého dabingu, rádoby objevného příběhu s klišé zvraty, to vše prakticky bez nadhledu. Jako nechtěná komedie Backstage funguje. Není to frustrující sračka, dobře jsem se bavil. A abych jen neshazoval, místy to má překvapivě dobrou kamerou. 40% ()

Likan7 odpad!

všechny recenze uživatele

Ono je to sice smutný, ale je fakt, že jakýkoliv díl jakékoliv estrády typu Československo má talent nebo Superstar, je zajímavější, akčnější a lépe natočený než tenhle šíleně trapný pokus o "první český taneční film". Kamera je šílená, film se snaží prodat Cristovao, který přitom hraje hodně malou vedlejší roli, scénář jedna velká křeč. A to ještě nemluvím o dabingu. Opravdu nechápu, proč se musí slovenští herci dabovat. Dobře, chtějí to, zkousnul bych to, jenže ten dabing je tak hrozný, že i na základní škole by jste to udělali lépe. To je fakt šílený, jak špatně ten zvuk zní. Když se tancuje, je to jen špatný film, ale čím více se film blíží do finiše, tím více se řeší vztahy a na to tihle neherci zoufale nemají. Jestli je Backstage první český taneční film, tak bych se nedivil, kdyby byl i posledním. Tohle je šílenost, která neměla vzniknout. ()

Reklama

honajz2 

všechny recenze uživatele

Dost mě překvapuje, že tohle natočila režisérka Fair Play, jelikož takový skok z žánrů bych nečekal u nikoho v Česku. Musí se nechat, že někdo konečně dostal do Česka žánr, který tu snad ani nikdy nebyl, bohužel to úplně nedopadlo. Jako jo, ten tanec sám o sobě funguje, jestli vypadá dobře nechám na jiných, nevyznám se v tom. Rap a hudba Bena Christovaa mi tam celkem lezla na nervy, ale co se dá dělat. Co se týče postav, jsem nakonec rád, že ze všech nevylezli megapitomci s megaegem, asi dvě jsou tady celkem sympatické (včetně zajímavého, ale naprosto blbě charakterizovaného Huga, ten jeho důvod proč s nikým nemluví je docela směšný). Tady je vlastně obecně hodně věcí nedomyšlených nebo úplně hloupých či zbytečných. Ta pasáž s matkou Mary je absolutně neuvěřitelná a naprosto nedotažená. A hlavně odfláklá, jako by tam prostě musela být za každou cenu. A nebo ta taneční soutěž - vždyť to absolutně nemělo pravidla. Jako, do finále postoupí skrze divokou kartu taneční skupina, co tam ani nesoutěžila v těch semifinálových kolech! A já tyhle Talenty a Superstar znám celkem dobře, tohle naprosto odporuje všem pravidlům, je sice hezký, že nám režisérka ukázala, jak tyhle soutěže skutečně fungují, ale zase na druhou stranu - většina z nás to stejně asi ví. Když ale pominu tohle a to, že někdy je ten slang hlavních postav ne sotva uvěřitelný, jedná se o celkem příjemnou podívanou. Ale jenom na jedno zhlédnutí. Podruhé bych se na to asi už nepodíval, možná tak v televizi, kdyby nic jiného nešlo a mě nejel počítač, tak asi jo. 2* ()

Gogo333 

všechny recenze uživatele

Taneční filmy mám rád, hlavně sérii Let's Dance a StreetDance. Tančit neumím, takže obdivuju ty lidi, jak umí ohýbat a nakrucovat s těli. K tomu vždy potěší pohled na nějakou pěknou slečnu a poslech soundtracku. U Backstage je ten název správný, neboť hodně děje se věnuje právě tomu, co se děje v zákulisí pořadu, kde se má tančit a jednotlivé tance jsou spíše naznačené, takže si moc tanečních vystoupení neužijeme. Těch pár ujde, ale nejzábavnější byly ty v továrně a při uklízení. Hudba mě taky nijak neoslovila. Když chyběl tanec a i hudba, který by mě bavily, tak jsme se zaměřil na příběh a herecké výkony a to taky žádná sláva. Film jako takový nebyl zas tak špatný, bohužel jsem čekal trochu víc a klidně bych si dal i pokračování, jen víc toho tance. 40% ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Nechtěná karikatura mediální manipulace a prohnilýho zákulisí talentových show, jejíž neplánovanou vtipnost povyšuje místy dost křečovitý předabování. A taky taneční film, nebo tak něco. Rozpačitýho napětí jsem si v průběhu filmu užil dost, díky čemuž jsem dvakrát vyprskl smíchy v místech, kdy se paradoxně nic nedělo. Takže ano, zábava se koná vlastně obrovská a abych někomu nekřivdil, nasnímaný je všechno povětšinou moc hezky. Pozitivem je určitě taky Mária Havranová, na kterou se přinejmenším dobře kouká a Judit Bárdos, jejíš rostoucí údiv nad tím, v čem se to sakra pohybuje, by se dal ironicky vztáhnout na celej film. Cílovka (věk kolem 15 let) si klidně může přihodit pár hvězd. ()

Galerie (81)

Zajímavosti (7)

  • „Bylo tam deset tanečních skupin, dvanáct televizních kamer, naše dvě televizní kamery, padesátičlenný štáb televizní, náš padesátičlenný štáb, asi čtyřicet maskérek i kostymérek. Byly to moje nejtěžší natáčecí dny,“ svěřila se režisérka Andrea Sedláčková. (SONY_)
  • „Točili jsme vlastně celý rok, fuška to byla pořádná, hlavně kvůli převládajícím tanečním skupinovým číslům. Když se ohlédnu, tak mi to připadá jako taková velká mašina valící se časoprostorem,“ říká režisérka Andrea Sedláčková. (SONY_)

Reklama

Reklama