• D.Moore
    ****

    Velmi dobrá komedie, líbila se mi více než Muži v offsidu, a to hlavně zásluhou Huga Haase, který byl i ve zmíněných Mužích tím nejlepším, ačkoliv nedostal příliš prostoru. Tady ovšem přímo exceluje, je nádherně cholerický a způsob, jakým se snaží své výbuchy vzteku krotit nebo jimi naopak zakrývat všemožné chyby, je neodolatelně vtipný. Řádí zkrátka jako Louis de Funès v té nejlepší formě. "Přijďte až po inventuře." - "Co je to?" - "Co je to... Židovský svátky!"(19.1.2017)

  • consuela1
    ****

    Filmy, ve kterých se podílel na scénáři Karel Poláček, nejsou v mém srdci nikdy v taloně, ale naopak vždy na výsostném forhontě. Jeho humor mne bude bavit do chvile, kdy budu efektivne mrtvá žena...(30.9.2016)

  • gouryella
    **

    Hodně nepovedené rádoby pokračování osudů hlavního hrdiny výborné komedie Muži v offsidu. Ani osoba Hugo Haase tentokrát nic nezmohla.(5.9.2002)

  • Marthos
    *****

    Ohromný úspěch Innemannovy adaptace Poláčkova románu Muži v offsidu se stal vhodnou záminkou pro filmové producenty, kteří ani na okamžik nezaváhali a v rekordně krátkém údobí zadali přípravu scénáře k volnému pokračování Načeradcova soukromého života. Jméno režiséra Machatého zde jistě právem překvapí nejednoho diváka, přesto slova jako neúspěch či stereotyp nejsou namístě. Trumfem, vytaženým v pravou chvíli, byl dle veškerých očekávání nenapodobitelný Hugo Haas, tehdy již respektovaný divadelní i filmový herec, který v roli hartusivého obchodníka Richarda Načeradce interpretoval nejjemnější odstíny židovského žargonu, nesené v úsečných, břitkých poznámkách vůči svému okolí. Mezi plejádou dalších zúčastněných si nelze nepovšimnout sedmnáctileté Hany Vítové v jedné z jejích prvních filmových kreací a Stanislava Neumanna, který si v epizodní figurce příručího odbýval vlastně svůj komediální křest. Machatého neklidná povaha jen stěží odolávala zájmům producentů, přesto se zdá, že čas strávený před vznikem jednoho z nejslavnějších filmů všech dob, mezinárodně proslulé Extase, nebyl tak úplně marný. Zejména díky Haasovi a jeho vynikajícím ekvilibristickým gagům se onen efektívně mrtvej muž stává postavou z nejpopulárnějších a nejmilovanějších. Člověkem minulosti i současnosti.(5.10.2008)

  • Fingon
    ***

    Otravný kibic podruhé. Z filmu čiší režisérova snaha natočit jej "nějak jinak," snová operní sekvence se čtyřmi králi a s šílenou atrapou mluvícího žaludského esa je hodně ujetá, ale příliš kladný efekt tato snaha bohužel neměla.(7.11.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace