Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

kulyk 

všechny recenze uživatele

Pyšová ukázala mléčné vaky. Dobrý. Tím bohužel skončil přínos pro kinematografii nejen z její strany, ale i ze strany celého díla. Autoritativním systémem zparchantělí vidláci vyjeli do Itálie. A jsou debilní. Zajeli i k rakušákům pro comp. Platí zlatým chrupem zinstantněného člena rodiny a kilčem s Klémou. Hi hi hi. Občas mají ,,erekce na slunci". No to mě poser mámo, to je hlína ty vole. No já fakt nevím. Kdyby Troška zůstal u režírování oper, které z duše nesnáším, pouštěl bych si je setsakra raději než tento pokus o sociologickou sondu do života českých venkovanů. A to jsem někde četl, že do Hoštic přijíždějí denně autokary s množstvím návštěvníků, lačných onoho zážitku spatřit na vlastní oči místo vzniku slovutné trilogie, popřípadě zahlédnout spěchající pozadí nějakého z místních statistů. Já bych tam pořádal safari s volnými loveckými lístky. ()

Johanka 

všechny recenze uživatele

Třetí z trilogie Zdeňka Trošky o osudech lidí z jedné jihočeské vesničky. Jejich každodenní starosti naprosto přesně a s humorem vystihuje pan režisér ve všech dílech. Aby ne, vždyť je to jeho rodná víska a polovina obyvatel jsou jeho příbuzní. Ústředním motivem tohoto dílu je dovolená v Itálii a navázání kontaktů s jedním z tamních družstev. Je to humorné, ale ne každý má tento druh humoru rád. Já ano. ()

Reklama

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Troška nám tu už trošku začínal babovřeskovatět. Tam, kde první díly nabízely výborně zvolenou sestavu herců i neherců, tam se teď promenáduje řádka italských eskapád, o něž se stará afektované duo Dejdar/Kaiser. A tam, kde dříve byly karikatury škodolibých vesnických drben a buranů, tam jsou teď vyloženě zákeřní a nesnesitelní kreténi... Baví zdaleka nejmíň. ()

MM11 

všechny recenze uživatele

V Hoštické trilogii vtipu ubývalo a trapnosti přibývalo. U "erotiky" už Troška naprosto přetočil výhibku směrem k estrádní a pokleslé zábavě. Množství starých pardálů s předchozích dílů nemůžou zakrýt ten zmatek, co nastal po nových pořádcích, jež Troška (k smůle diváků) náležitě využil. Kromě naprosto odpudivého dua Kaiser a Dejdar i samotný děj ke konci kulhá na obě nohy, což Troška nezachránil. Místy se možná zasmějete, ale pak si uvědomíte, že je Vám k smíchu upocená a teatrální zábava... Marná sláva - ta břitkost prvního dílu už navždy zmizela. ()

Vampireman 

všechny recenze uživatele

"Všechno bude! Čeká nás budoucnost, vo který se nám ani nesnilo. To jasně vidim. Zemský ráj to bude na pohled. Budoucnost šťastná, tři auta tady budou stát, bazén s klimatizací a telefon si necháme zavýst až do maštale. A celej svět se bude divit co my češi jsme zač! My už se neztratíme a kór teď ne, když stojíme jednou nohou v Evropě!" ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • V knize Jaroslava Sedláčka "Rozmarná léta českého filmu" je na část vzniku filmu vzpomínáno takto: "'Na natáčení v Itálii i s cestou tam a zpátky jsme měli týden, takže to byl strašlivej fofr,' líčí režisér Troška, 'naštěstí nám počasí přálo, ale i tak se řada věcí natočit nestihla, takže jsme je museli všelijak ošvindlovat, například v dialogu,' říká Troška. 'Byl to první film po hodně dlouhý době, který se takhle venku natáčel, takže nikdo s tím neměl zkušenost a žádnými povoleními se netrápil,' směje se Martin Dejdar, který ve filmu o družbě hoštických družstevníků s italskými zemědělci hrál společně s Oldřichem Kaiserem duo jižanských mafiánů. 'Všichni jsme fakt jeli jedním autobusem, herci, neherci, filmaři, stařenky, který v životě možná nebyly dál než ve Strakonicích, do toho Olda Kaiser s Jirkou Lábusem, Jarka Hanušová, vstávali jsme už v pět, chodili spát pozdě, aby se to všechno stihlo, ale fór na fór, prostě obrovská sranda,' říká Dejdar a vzpomíná, kterak italská pláž jako mávnutím proutku zmlkla, když na ni v plavkách vyšli Helena a Jiří Růžičkovi. 'Největší legrace ale byla, když jsme přijížděli na italské hranice a já se ptal šéfa produkce, jestli má nějaké povolení, že tam jedeme natáčet a že máme dole v autobuse kufr plný profesionální techniky,' líčí Dejdar další veselou historku z natáčení. 'Samozřejmě nic takového nikdo neměl, takže to dopadlo tak, že Jirka Lábus vylezl na italské celnici z autobusu ven, začal zpívat italsky árie, které zpíval v představeních Ypsilonky, celníci se váleli po zemi smíchy a za nimi pomalu projížděl autobus. Když byl na druhé straně, Lábus dozpíval, sedli jsme a oni nám ještě zamávali.'" (NIRO)
  • Filmovalo se v Hošticích a Italském Monte Casino, přičemž v Itálii se točilo pouze týden. Všechny interiéry se z úsporných důvodů natáčely v Česku. Scéna v hotelu, kde se neměla Škopková čím přikrýt, byla natáčena v hotelu Šroubek na Václavském náměstí v Praze, kde měla Helena Růžičková již v roce 1956 svatební hostinu. (M.B)

Reklama

Reklama