Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

topi 

všechny recenze uživatele

Poslední Troškův film, na kterej se dalo koukat a pobavit se. Pořád se jedná o stejnou zábavu, jako u předchozích dvou dílů, s porevolučním nádechem, kde se atmosféra oné doby perfektně promítla a ukázala cestu, jakou se snad všichni lidé tenkrát chtěli dát, zkrátka každej měl vidinu, že se po krachu komunistické strany všechno rychle zlepší a budeme si žít jako na západě. Jenže čas nejlíp ukázal, kam jsme se dostali. Závěrečná řeč Růžičkové je jasným důkazem, jak si každej představoval, že se vše rychle změní a budeme se mít všichni výborně. ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Závěr kultovní série se úplně nepovedl. Italská linka zůstane hořkou vzpomínkou na nově nabytou svobodu, na kterou většina ještě nebyla připravena, ale Troška to s mírou vidláctví stejně přehání. Nudistický festival už nedává vůbec smysl. Při honbě za lofasy a bobry se navíc úplně zapomnělo na humor. Troškův krok do Evropy však patří k tomu lepšímu, co jeho filmografie nabízí. ()

Reklama

Kimon 

všechny recenze uživatele

Třetí pokračování Troškových komedií je bezesporu nejslabší. Je zde cítit snaha dělat komedii za každou cenu a to se samozřejmě podepisuje na celém díle. Rádoby komediální scénky pak navozují na tvářích diváků pouze kyselý úsměv. Tenhle díl už nemusel spatřit světlo světa. Znáte to přece: "Co je moc, to je moc, celá koza v polívce je o nemoc". ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Suma sumárum, pár vtipů je i tady správně lidových a zkouška nového počítače je vyloženě k popukání, ale kdo sakra vymyslel takhle debilní příběh? Chápu záměr přivést vesnické buranství do jiné kultury a naopak, ale taková přehlídka trapných zvratů a podprahového humoru se jen tak nevidí ani v té Itálii. Ještě to zachraňují docela sympatické postavy (nejlepší flegmouš Škopek a Jeho Velebnost), ale dívat se na to už moc nedá a ta nudistická vsuvka jako odraz nových liberálních obzorů je úplně mimo. ()

Marek1991 

všechny recenze uživatele

Tento diel mám z tejto série najradšej, ak sa to tak dá povedať, lebo túto sériu naozaj zo srdca nemám rád. Tu mi to už prišlo viac vtipné, najmä tým, že to bolo tentokrát porevolučné a do filmu vnikol trocha život, tým výletom, zmodernizovávaním Hoštíc a myslím, že celkom slušnej erotiky, ktorá nebola nejak vulgárna a nevhodná. Aj tak to však bola pre mňa nuda, nesmiešne, také "sedlácke", vtieravé, jednoducho častým opakovaním už vidím všetky nedostatky a cítim sa pri tom zle. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Uvažovalo sa o nakrúcaní štvrtého dielu, to však nakoniec zmaril rozkol medzi Helenou Růžičkovou (Škopková) a režisérom Zdeňkom Troškom. „Zdeněk sa s ňou nedohodol a hovoril mi, že nechce, aby v tom hrala. Ja som mu povedal, že to nie je problém. Lenže Helena sa to dozvedela a urobila všetko pre to, aby sa ďalší diel netočil.“ – povedal scenárista všetkých troch filmov, Petr Markov. Štvrtý diel mal niesť názov Slunce, seno, ufoni. (Raccoon.city)
  • Projíždějící Italové Bernardo (Martin Dejdar) a Vincenzo (Oldřich Kaiser) jeli v italském voze Fiat Ritmo Cabrio, vyráběném v letech 1978-1988. Miluna (Petra Pyšová) na konci filmu nasedá do Vicenzova vozu německé značky BMW E30 Cabrio, který z výrobní linky sjížděl v letech 1981-1994. (JARDAHONDA)
  • Oranžovo-bílý autobus Karosa LC 736, kterým se herci a filmový štáb dopravili do Itálie, změnil během své cesty několikrát registrační značku. V jednom záběru je vidět trutnovská SPZ TU 84-02, v jiném záběru je zase čitelná strakonická značka ST 25-19. Při natáčení byl také v určitých záběrech původní zvuk motoru nahrazen přidaným zvukem, ale z jiného typu autobusu. Po dokončení filmu byl autobus ve vlastnictví dopravní společnosti OSNADO spol. s r.o., kde jezdil až do roku 2003. (Frajtkof)

Reklama

Reklama