Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (139)

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Řečeno slovy klasika : A komu tím jako prospějete? No byl jsem na pokračování trilogie kde hlavně na trojku nedám dopustit (zastřelte mě), zvědavej a skeptickej zároveň, protože trojka to vesměs celý uzavřela sice nejhůř jak mohla, ale uzavřela a tohle působí dojmem nastavovaný kaše. Je třeba si samozřejmě odmyslet, že už ta premisa s amnestií je totální hovadina děj se pak potlouká odnikud nikam a vzhledem k vývoji ten finální zvrat nedává vůbec smysl. Nemluvě o tom, že Magnusek se hrát nenaučil a patrně ani nenaučí. Na trojku to zvedá gerontofilní pomsta v domově důchodců  a profesionální zabiják s astmatem. To ani člověk jako Magnusek nemůže myslet vážně. Takže pro tentokrát ještě průměr, ale příště už tak shovívavý nebudu.50% ()

William_ 

všechny recenze uživatele

3/10. Musím se přiznat, že jeden z mých guilty pleasure je právě série Bastardů. Jednička mi přijde jako nedoceněný film a zbylé dva díly špatné až amatérské, ale tak nějak mě to vždycky bavilo, a tak jsem byl s oznámením 4. dílu poměrně nadšen. Nutno ale předem říct, že 4. díl je asi stejně (ne)kvalitní jako předešlé dvě pokračování. Amaterismus smrdí až na střechu chanovského paneláku. Nadšení přetrvávalo po většinu filmu, ale pak se dojde do bodu, kdy se jen melancholicky vzpomíná, a to už mě lezlo na nervy. Finále předurčuje že se s nejvyšší pravděpodobností dočkáme i pátého dílu. Je dobře že je film pouze 86 minut dlouhý, je totiž vidět že většinu vaří z vody a někteří zúčastnění (Grossová, Kajumi nebo Karlos) byli směšní, než abychom jim měli  uvěřit cokoliv, co na place předváděli. Naopak staré známé ksichty jsem viděl rád (starý Dostál, uklízečka). Závěrečné vzpomenutí na zesnulé herce, kteří měli nějaké dočinění právě s původní trilogií bastardů bylo pěkné, je dobře že se na ně nezapomnělo. Soundtrack je jak jsme u bastardů zvyklí, velice kvalitní. Je zde slyšet i jakýsi remix hudby z předešlých dílů. Suma sumárum pro nezasvěcené lidi naprostý odpad, pro nás, co bastardy máme z jakéhokoliv důvody rádi se jedná o "ok" film. Ale první bastardi zůstanou pravděpodobně navždy nepřekonáni. ()

Reklama

ANTYCHRYST 

všechny recenze uživatele

Návrat k lejno záběrum..jako tradičně spousty pohledů do minulosti.. Nerozumím tomu..že Magnusek stále nepochopil že filmarina mu fakt nejde..strašné záběry kamery..špatně nezazivne nasnimane..prostě jako všechny jeho hovnofilmy tragédie..hvězdička za drzost po letech vyblejt další zbytečné pokračování..10% ()

hrumsrt 

všechny recenze uživatele

Kdysi jsem jeden víkend se škaredým počasím a prázdným programem věnoval nakouknutí do špíny českého filmu a dal jsem si práci s tím podívat se na celou trilogii Bastardů.. Která po tolika letech vypadala jak amatérská práce z filmové školy kam někdo prostříhal scény z nějakého béčkového českého pokusu o mafiánskou žánrovku, akorát že ono to k sobě patřit má.. Údajně společensky kritický Magnusek se naopak chtěl otevřít té sociálně znevýhodněné straně, akorát že z ní měli všichni úplnou prdel.. Bastardi byli jednu dobu bohužel téměř kultovní a jedna generace se bavila tím, že považovala spodní hlášky romských fakanů za truhlu české komedie.. I když v každém dalším pokračování Magnusek dokazoval, že větší peníze mu zamotali hlavu a kadence výskytu trošku serióznějších českých herců se zhušťovala, trapnost a absurdnost příběhu současně rostla exponenciálně až do skoro kanálních nížin, pořád se našel někdo s plnou peněženkou a něco mu nasypal.. Návrat Bastardů by někomu nemusel dávat smysl, ale to nedával žádný navazující díl z téhle rádoby série. S avizovaným příchodem Zdeňka Godly a pokusem o daleko skromnější příběhové ambice jde sice o film, který už mě neuráží a nekrade divákův čas, ale to nic nemění na to, že jde pořád o hodně nízkou zábavu.. Sazí se na nostalgii, něčeho co mě sralo, tady se to nebere tak vážně, i proto jsem neměl problém dojet to až dokonce. Ale přiznejme si, že to nemá prakticky žádný příběh a jde jen o sebeuspokojující frajeřinu, která nějak nemá směr ani soudnost. A paradoxně velkou část stopáže tvoří neustálé reprízující flashbacky, které s nostalgickým pokusem selhávají a jen natahují prázdný scénář.. Naštěstí závěr už je tak doslovný, že pátý film snad nehrozí, ale ještě bych úplně nedoufal, tahle série nemá smysl v žádném pokračování, když všechno byl uzavřeno již tehdy před 13 lety.. Ale jsem aspoň rád, že se drží mimo i v rovině výkladu amnestie. 20% ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Filmy Tomáše Magnuska jsou jedním z mých guilty pleasures, filmová úchylka, kterou si dopřávám, protože mi přinášejí zvláštní druh potěšení, kterého se mi odjinud nedostává. Když třeba sbalí nějakou krásnou mici Tom Cruise, Mark Wahlberg, Chris Hemsworth…, tak si toho málem ani nevšimnete, jak je to všední, nepřekvapivý, fádní. Když se ale ve filmovým Chánově objeví holka s parametry Miss, navíc vytuněná (údajně nezdařenými- neřekl bych) plastikami, která 22 let čekala jen na to, až ji přefikne trojnásobnej vrah dětí s tváří a tělem Tomáše Magnuska, tak z toho se příkladně já dokážu doslova tetelit blahem. Zvlášť, když ve stejným okamžiku zaboduje Zdeněk Godla u Báry Mottlový… To pak kdesi v mém nitru odpálí doslova erupci radosti z toho, co dokáže jen film, co ta svině život nepřináší, protože pokud vím, tak reálná žena Zdeňka Godly se Báře Mottlové ani trochu nepodobá a Zdeněk Godla Mottlové Mužům roku ČR taky moc ne. Ale ve filmech Tomáše Magnuska to působí tak přirozeně, že ani na vteřinu nezapochybujete o tom, jestli je něco takovýho myslitelný. Tak dobře je to ztvárněný. Navíc si to v té chvíli svou režijní genialitou pojistil tak, že od té zdánlivé absurdity odvádí vaše myšlenky situací, kdy se lamači těch nejvoňavějších ženských klínů střídají se svými skalpy na miniaturním panelákovém WC a vy tedy v tu chvíli spíš řešíte, jakej tam asi musí mít vzduch… Vskutku rafinované. Vyzdvihl bych taky scénu ze dvora kriminálu. Nejkrutopřísnějšího mukla představuje člověk s hlasem, kterým 40 let promlouvá jeden ze dvou nejznámějších plyšáků v této zemi. Poprvé po X letech se osmělí a zničeného spoluvězně Majera se konečně zeptá, jaké bylo jeho civilní zaměstnání. Majer ještě stihne odvětit, že učitel, zhruba do deseti vteřin ale vyleze z různých děr na buzerplacu asi 6 hlav, aby každá z nich vesele zahalekala: “Dobrý den, pane učiteli!” Geniální- opět! Miluju tuhle scénu. Zase- v Simpsonových byste si jí ani nevšimli, ale Tomáš Magnusek pochopil, že když převedete džouky s potenciálem z animáků do hrané tvorby, tak to teprve dostane ten správnej říz. Reparát- jak už nàzev napovídá- chci určitě vidět ještě jednou. A vám, kteří čtete tuto recenzi, bych to doporučil taky. Každej si v tom najdeme svoje. Od toho je to ta nejlidovější lidovka, se kterou se můžete v tuzemské filmové tvorbě setkat. ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Na české verzi Netflixu byl první tři dny po uvedení tento film tím nejsledovanějším. (ugugege)
  • Film v ČR odmítla nasadit řada jednosálových kin včetně jedné z největších sítí multikin. Po distribuci filmu byly předmětem mediální diskuze o pozici kin jako možném subjektu cenzury před divákem. (ugugege)

Reklama

Reklama