Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Botič
    ***

    Karlínská Amélie Ofka se nerozhodla pomáhat ostatním lidem kolem sebe ba co víc ani sama sobě. Rezignovala na svůj život a budoucnost nevidí nikterak růžově. Stejně jako Ofka, rezignovali zřejmě i tvůrci scénáře, který rozehrává několik příběhových linií z nichž dokončí jen jednu jedinou, a to zrovna tu nejméně podstatnou a zajímavou ústící do opravdu nesmyslného konce. 6/10(19.9.2008)

  • ORIN
    **

    Film o chcípácích pro chcípáky. Otravný v maličkostech, nefunkční a rozpadající se jako celek. Postavy nežijí, jen předříkávají typologicky dané věty pro určité charaktery ("ty si blbej"; "ty si debil"; "nech mě bejt" apod.). Ofka (kdo ví, proč má tak kravskou přezdívku) trpí jen zastydlou apatickou pubertou a potřebuje pořádně profackovat, v tomto ohledu revoluční dialog Ofky a jejího otce ze závěru filmu ("ty si jen líná") ukončuje vyprávění o hovně (dlouhá předlouhá stopáž). Jediné, co mi v paměti utkvělo, byla specifická noční atmosféra Prahy (Karlína).(28.3.2010)

  • freddy
    ****

    Český film, od kterého jsem hodně čekal, hodně jsem si od něj sliboval a těšil jsem se, až si najdu čas a skouknu ho. Bohužel má velká očekávání zřejmě způsobila, že jsem nakonec mírně zklamaný. Já už jsem se v nějakém jiném komentáři vyznal z toho, že miluji filmy, které se z velké části odehrávají v noci, protože noc, to pro mě znamená tajemno, mystiku, něco nevýslovně vzrušujícího a zároveň obávaného. A těšil jsem se, že tenhle film bude přesně takový, co pro mě symbolizuje noc. Navíc o důvod víc k tomu, abych se na film těšil, představovalo obsazení Marthy Issové do hlavní role. Marthu považuji momentálně za nejlepší českou herečku a také proto jsem do filmu vkládal obrovské naděje. Bohužel však rozhodnutí obsadit do hlavní mužské role Jiřího Mádla jsem nevítal s nadšením, pokud nějakého českého herce nemám rád, tak je to právě on. Ale k filmu samotnému. Příběh zajímavý, ze začátku mě to nadchlo, ale bohužel tenhle film jede v jakési rutině stylem hlavní hrdinka v práci, hlavní hrdinka žije soukromý život, což představovalo řešení konfliktů a citových vztahů, ať už s rodinou, s přítelem nebo s kamarádem Ubrem. A zase do práce, a zase řešení soukromého života. Tenhle film je prostě hrozně monotónní a časem se pak už zdá to čekání na nějakou výraznější zápletku opravdu dlouhé. Ale na druhou stranu, pokud se na to podívám objektivně, může být život mladé holky, která neví, co chce a jak být dospělá, nějak dobrodružný a vzrušující? A o čem je reálný život? Kdo z nás může říct, že má zajímavější život než hlavní hrdinka? A proto své mírné zklamání připisuji spíše tomu, jak jsem byl na film natěšený, ale v reálu jsem vlastně spokojený, že ten film nabídl aspoň trochu solidní a zajímavý příběh, na který se dalo koukat. Navíc výkon Marthy Issové byl opravdu vynikající a bezchybný, takže nakonec po dlouhém váhání mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami uděluji s mírně odřnýma ušima čtyři hvězdy.(31.3.2010)

  • Stoka
    *

    Těšil jsem se,ale naplnění odplavalo pryč.Hlavní aktérka se mi protivila,byla naivní,prostě muchy zežerte mě.K Mádlovi-role mu moc neseděla a ke konci byl uraženej frajírek,lol.A ještě něco,už vidím jak mladá holčina,která je přes noc přepadena v jejím nonstopu a hned na druhý či třetí den nastoupí znovu do práce(i přes to co se stalo)mi přijde pitomost,jo je to film,ale i tak,není to jediný co se mi na Dětích noci nelíbilo.(7.7.2012)

  • honajz
    *

    Vyloženě nesnáším filmy o lůzrech, kteří ani nevědí, co chtějí, nikam nesměřují, a přitom je nic nebaví. Je to jejich problém a točit o tom film je podobné, jako točit film o kapání vody z kohoutku. Buď mi to nevadí, nebo ten kohoutek opravím a dám nové těsnění. (Možná by byl v tomto kontextu i hezký film o "moudrých" bezdomovcích. Neutěšené dlouhé pohledy na jejich jízdu tramvají, jak se počůrají na sedadlo, jak se opijí a vedou "filosofické" řeči, jak rozeberou nějakou lavičku, aby měli ohýnek, to by intelektuálové z takového filmu jen slintali.)(3.2.2010)

  • - Scenáristka Irena Hejdová se ve filmu mihne jako "dívka v zeleném tričku" beroucí si panáka u baru ve scéně následující po setkání Ofky (Martha Issová) a Martiny (Kristýna Nováková-Fuitová) na toaletě diskotéky. (Monte_404)

  • - Natáčení trvalo od 30. října do 12. prosince, to zejména v pražských čtvrtích Karlín, Holešovice a Florenc. (Elisebah)

  • - Ve filmovém bytě Ofčiny rodiny žila donedávna rodina režisérky Pavlátové. (Elisebah)