Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Aluska88
    ***

    Hlavním nedostatkem tohoto filmu je fakt, že naprosto postrádá nějakou zásadní a hlavní dějovou konstrukci. Vše se odehrává v jedné, stejně plynoucí a neměnné linii. Chybí zde nějaký prvek napětí, zápletky, krize či dějového zvratu. A také příběh. Nápad tu je a jde to vidět, ale jakoby se paní režisérce nechtělo ho pořádně zpracovat. Vše se odehrává mezi večerkou, kde Ofka pracuje, jejím bytem, návštěvou nočních podniků a ulicí, jíž hlavní postavy bloumají. Pořád čekáte, kdy se stane něco výrazného, třeba vztahová přeměna, zajímavý dialog nebo nějaká akce. Nejspíš se nedočkáte. Issová i Mádl zahráli přesvědčivě, ale jejich postavám nebylo dopřáno více prostoru, kde by se mohly rozjet naplno. Pár scén ve mně zanechalo silný dojem (rozhovor a vyznání u řeky, společný tanec), nejspíš také díky tomu, že ve mne vyvolaly vzpomínky na mé osobní prožitky. Ale to je na celý film hrozně málo.(29.3.2010)

  • M.Macho
    ***

    Nebýt výborného Mádla a Issové (Mádl suprise for me) a nebývale půvabného Karlínského industriálu, tak by se tento počin rozsypal jak tužky na stole a najít tu správnou barvičku by bylo lehce problematické... Myslím, že to není zas až tak špatné... Ale ani zas tak dobré... Děti zapadají do konceptu současné české vody a komín ne a ne vystrčit růžky...(7.10.2008)

  • swamp
    ****

    Je mi líto toho nízkého hodnocení všude kolem. Michaela Pavlátová dle mého názoru dala prostor mladým hercům Issové a Mádlovi, aby ukázali, že se s nimi případně může počítat. Issová to dokázala určitě, Mádla trochu strhává jeho pitomý úsměv (tady byl ovšem víc než hodící se), trochu pak zaostává jinak můj oblíbený Dolanský. Děti noci je příběh, který mě velmi zaujal a nemůžu než doporučit.(12.5.2009)

  • Djoker
    ****

    Kdo zažil, ten ví. Kdo nezažil, ať drží hubu a je rád. Issová i Mádl jsou ve svých partech naprosto přesní. Ofka je dokonale otrávená životem a Ubr je zase správně ujetý. Pocit ztracenosti generace Y z toho čiší v každém záběru a už při druhé projekci jsem si uvědomil, že mnoho zásadnějších filmů tady po revoluci nevzniklo. Jelikož jsem si zde zobrazenou životní etapu už skoro celou prošel a dokonce přežil, tak k nim mám o mnoho blíže než generace notorických cinkačů klíčema, kteří, jak sami často rádi tvrdí, zažili o dost víc, než si dokážeme představit. Pravda, automaticky zaručené pracovní místo ke každému maturitnímu vysvědčení nebo výučnímu listu a k tomu jako bonus byt, to z ní jako skutečné peklo. Jak už jsem psal výše, raději držte hubu. Každá doba má svoje.(29.3.2010)

  • Stoka
    *

    Těšil jsem se,ale naplnění odplavalo pryč.Hlavní aktérka se mi protivila,byla naivní,prostě muchy zežerte mě.K Mádlovi-role mu moc neseděla a ke konci byl uraženej frajírek,lol.A ještě něco,už vidím jak mladá holčina,která je přes noc přepadena v jejím nonstopu a hned na druhý či třetí den nastoupí znovu do práce(i přes to co se stalo)mi přijde pitomost,jo je to film,ale i tak,není to jediný co se mi na Dětích noci nelíbilo.(7.7.2012)

  • - Scenáristka Irena Hejdová se ve filmu mihne jako "dívka v zeleném tričku" beroucí si panáka u baru ve scéně následující po setkání Ofky (Martha Issová) a Martiny (Kristýna Nováková-Fuitová) na toaletě diskotéky. (Monte_404)

  • - Ve filmovém bytě Ofčiny rodiny žila donedávna rodina režisérky Pavlátové. (Elisebah)

  • - Natáčení trvalo od 30. října do 12. prosince, to zejména v pražských čtvrtích Karlín, Holešovice a Florenc. (Elisebah)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace