Reklama

Reklama

Romeo krvácí

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Jack Grimaldi je newyorský policista, který pracuje v oddělení organizovaného zločinu. Kromě toho si však přivydělává jako informátor mafiánského bose Dona Falconeho. Za informaci o místě pobytu gangstera Nicka si vyzvedne odměnu na obvyklém místě a vrátí se domů, ke své ženě Natalii, kterou nade vše miluje, i když udržuje milostný poměr s mladičkou milenkou Sheri. Při přestřelce v hotelu zahyne nejen gangster Nick, ale také několik jeho strážců. Podle FBI zabíjela chladnokrevná vražedkyně Mona Demarková. Pátrají po ní nejen muži zákona, ale také gangsteři. Falcone má pocit, že Mona ohrožuje jeho pozici a nařídí Jackovi, aby ji zlikvidoval. Když ji policisté zatknou, má ji Jack dopravit do hotelu Niagara. Vražedkyně mu nejprve nabízí peníze, pokud ji propustí a potom ho úspěšně svádí. V nejlepším je však vyruší agenti FBI, kteří si pak z kolegy dělají legraci. Jack oznámí Falconeho spojce místo Monina úkrytu. Tam však gangsteři Monu nenajdou, protože se jí podařilo uprchnout. Rozzlobený gangster chce, aby Jack ženu našel a zlikvidoval jinak na to doplatí Natalie a Sheri. Jack najde Monu v hotelovém pokoji, ale nakonec přistoupí na její návrh. Ona opatří vhodnou mrtvolu, on zase papíry potvrzující, že Monu zabil. Tuší, že se ocitl v bezvýchodné situaci a navíc se mu začnou komplikovat i vztahy s oběma ženami. Sheri ho chce opustit, Natalie má plné zuby jeho nevěry. Navíc se znovu objeví Falconeho muži a jako trest i varování mu uříznou patu. Jack se přizná Natalii ke své spolupráci s mafií, dá jí všechny peníze a pošle ji pryč z města s tím, aby se po něm dvakrát za rok ptala v baru Holiday Diner. Potom se sejde s Monou. Ta se ho pokusí zabít, ale Jack se ubrání a postřelí ji. Ženě se podaří zmizet, a přestože Jack nepřestává být ve střehu, dostane se Moně do rukou. Vražedkyně ho donutí zaživa pohřbít zajatého Dona Falconeho a potom s ním chce strávit poslední noc. Jsou však zatčeni policií. Přes Jackovu zradu pro něj však mají kolegové jistou nabídku. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (70)

Sidonka 

všechny recenze uživatele

Kdysi oblíbený thriller. Dnes už bych možná hodnotila trošičku slaběji, ale kdo ví, musím to znovu vidět a připomenout. Ono se po těch bezmála třiceti letech přece jen trošku zapomíná a možná i mění vkus. Co si tak pamatuji, tak ta Mona byla hrozná mrcha. Kdo by však této osudové manipulátorce odolal? Uměla si omotat chlapa kolem prstu a zblbnout, to se jí musí nechat a to si z toho filmu pamatuju asi nejsilněji. ()

Morien 

všechny recenze uživatele

Ačkoliv mám Garyho i Lenu ráda, tak tenhle film mě opravdu nebavil. Tam, kde bych jinde použila slovo pomalu budovaný se tady hodí spíš rozvleklý a nezáživný. Herci navíc dost přehrávají, zvlášť Lena. Ten její sexy hlas byl občas směšnej, nicméně nevim, jak se na to dívají muži. Pořád někde nějaký zadky s podvazkama, to bylo taky docela k smíchu. Začíná mě unavovat Juliette Lewis, respektive postavy, které hraje. Až na pár výjimek, kdekoliv se objeví, je to intelektuálně pomalá, naivní dívka, která spí s tím špatným chlapem. Což o to, třeba Kalifornie ještě jde, ale dívat se na tu samou pipku pořád a pořád znova bych už nemusela. ()

Reklama

MontyBrogan 

všechny recenze uživatele

Lena Olin je zvláštna žena. Spája sa v nej zjavná zrelosť s koketnosťou lolitky. Rada hráva excentrické exhibicionistky, čomu nie je inak ani v tomto prípade. Poznám človeka, ktorému príde vyslovene nesympatická. Ja si však začínam myslieť pravý opak. Napriek tomu pre mňa predstavovala jednu z mála nedokonalostí v Romeovi. K môjmu vyššie spomínanému opisu si môžete pridať ešte fakt, že tu hrala gangsterku a obraz nebezpačia, ktoré z nej vyžarovalo, vám môže byť jasný. Aj tak sa mi ale ťažko prehliada nereálnosť postavy záporáčky, ktorá keď robí zle, smeje sa pritom na plné hrdlo. Toto je snáď doména rozprávok, nie? Inak hrala presvedčivo, to radšej nevynchám, aby ste ma nepochopili zle. Juliette Lewis je nemenej zaujímavá žena, z ktorej tiež evidentne srší sexuálna energia. Fyzický opis Garyho Oldmana už nechám na dámy, no zahral klasicky dobre. A Peter Medak je pre mňa neznámy režisér, ktorého budem po tomto zážitku rád spoznávať. Zápletka filmu bola totiž nakombinovaná tak hutne, až som mal pocit, že jednotliví hrdinovia občas ani sami nevedeli, na ktorej strane zákona práve stoja. Nazval by som to neo-noir. Kvalitný neo-noir. ()

jondzavid 

všechny recenze uživatele

Zvláštny pocit som mal po zhliadnutí tohto filmíku. Jazzová atmosféra mi to silne ťahala k starším noirom, ale niečím to bolo od nich iné. Ako policajný thriller s nádychom kriminálky či mafiánky to bolo miestami nedotiahnuté a miesenie romantiky v druhej polovici to zase zatiahlo do iných vôd. Ale celkovo to nejak fungovalo a môžu za to najmä výborní herci (celý film stojí na charizmatickom Garym Oldmanovi, femme fatale Leny Olin je jednou z tých ukážkových a ujde aj mafián Roy Scheider) a divné, že aj scenár, ktorý je síce žánrovým patvarom, ale prekvapujúco sa nato dobre pozerá (neprekáža ani večné komentovanie rozprávača príbehu a niektoré nápady sú nazaj originálne - "nakrmit jámu", šialená ad absurdum pomsta Leny či "happáč"). ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Nie je to zly film, ale je to presne ten typ filmu, ktory mi nesedi. Nadava sa tomu vraj neonoir. Sice neviem aky je rozdiel medzi neonoir a noir, ale kaslem na to. Proste ma to svojou atmosferou sralo od zaciatku. Ci uz hnusnym jazzovym soundtrackom, tak aj hlavnym hrdinom, ktory bol strasne naivny (totalny blb), alebo predvidatelnym dejom (napriek tomu, ze sa tam obcas objavi sialena postava aku hra Lena Olin). Nakoniec ma najviac bavilo pocitat hviezdne xichty, ktore sa tu objavia. Je ich celkom dost, ale okrem zbiteho psa Garyho a uchylnej Leny tu nikto z nich nic zaujimave nepredvedie. Takze mna to absolutne nechytilo, ale chapem, ze sa najdu neo-divaci, ktorym to môze dokonale sadnut. 5/10. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (6)

  • Původně byla součástí obsazení také Ellen Barkin, ale štáb opustila, protože byla v době natáčení těhotná. (Gary)
  • Název filmu odkazuje na stejnojmennou píseň Toma Waitse, kterému patřilo i poděkování v závěrečných titulcích. (Gary)
  • Původně se titulní písní filmu měla stát „Always“, kterou přímo pro něj napsal Jon Bon Jovi, ale protože nebyl spokojen s jeho podobou během natáčení, stáhl ji. (Kwandar)

Reklama

Reklama