Reklama

Reklama

Interview

  • USA Interview (více)
Trailer

Obsahy(1)

Hlavními hrdiny briskního konverzačního dramatu, které v roce 2007 režisérsky vysekla herecká hvězda amerického nezávislého filmu Steve Buscemi, jsou dva lidé, kteří by k sobě za normálních okolností pravděpodobně nikdy nenašli cestu. On je zatrpklý ostřílený novinář, který už si všechny kariérní vrcholy prožil, a proto nyní musí psát podřadné články o ještě podřadnějších tématech a lidech. Ona je pak mladá, půvabná a obletovaná televizní hvězdička, která sice nic nedokázala, ale i tak se může vyhřívat pod paprsky slávy. A společně mají udělat rozhovor. Jejich vztah je tedy čistě pracovní. Jenže pak se mezi ně vkradou emoce, které původně rutinní džob kardinálně promění ve slovní zápas o nadvládu a vítězství v povrchním osobním klání, kde jde místo cti spíš jen o hrdost a uraženou pýchu. A čím více během večera napětí eskaluje, tím více si obě strany začínají uvědomovat, jak slepě jeden o druhém doposud přemýšleli. V remakeu slavného nizozemského dramatu z roku 2003 Interview podle van Gogha, mimochodem též uváděného na kanále Cinemax, excelují Steve Buscemi a stále nadějnější hollywoodská star Sienna Millerová. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (307)

Sobis87 

všechny recenze uživatele

k čemu ty stále narůstající rozpočtya přemrštěné honoráře, jejichž výši určuje popularita herců a ne jejich herecké schopnosti? Vždyť k natočení skvělého filmu stačí jen jedna místnost, citlivá režie, dva excelentní herecké výkony a spousta vyšperkovaných dialogů...tak, jak to dokazuje Buscemiho Interview. Filmový průmysl je obchod. Interview je umění. ()

Eddard 

všechny recenze uživatele

Heh. Mno, se závěrečným rozuzlením samozřejmě dává spousta věcí smysl a mnohé věci, které jsem oboum hercům a Steavově režii chtěl strašně sepsut se stávají naprosto samozřejmými a chytrými pozitivy. Tím, a ještě více obsahem samotného scénáře, se pak tak odlišuje od filozofujících konverzaček Linklatorova střihu natolik, že by případné srovnání bylo by poněkud mimo. Velice cynické, jako celem zajímavé, ale buďte připraveni, že budete dlouho zmateni a dost možná rozčarováni. 60% ()

Reklama

Reiniš 

všechny recenze uživatele

Aby vznikl výjmečný film, tak někdy stačí mít jen dobrý scénář (potažmo námět) a dva kvalitní herce. A to když do sebe Sienna Miller se Stevem Buscemim střílí rychleji než Rambo ve Vietnamu, připomíná to akční jízdu, kde zbraně a kulky nahradil břitký humor a verbální fikanost. Jenom onoho doslovného konce je zde téměř škoda. ()

lesumir 

všechny recenze uživatele

Po nekolika silnych dramatech a jednom nechapavem Mulholland Drive jsem potreboval neco u ceho vypnu, ale nechtel jsem zadnou druhoradou komedii a dlouho jsem nevidel zadnou konverzacku, proto jsem sahnul na komornejsi Interview, ktere je perfektne napsane, zahrane a odtocene. Steve si nevzal zadne velke sousto, takze to zvladnul bez problemu, ale ma se stale co ucit, pokud si chce brat vetsi kousky. Co se tyka hrani, opet byl divnejsi nez divny :)) Nejvetsim prekvapenim byla ale stejne Sienna Miller, ktera je nejen krasna ale i dobra herecka. Nakonec jsem si nechal scenar, ty brilantni obraty a zaver me donutili dat plny pocet, ale uplne ciste to neni. Rozhodne jedna z nejlepsich konverzacek! 9/10 ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

Interview režirované Stevem Buscemim je první z trojice předělávek filmů holandského tvůrce Theo van Gogha, který chtěl přetočit své filmy na americké půdě - konkrétně v newyorskyćh lokalitách - s americkými známějšimi herci, ale s holandským původním štábem a se zachováním stejného tvůrčiho přístup, který jeden kritik v připadě Theo van Gogha nazval "novým filmovým jazykem" - snímat třemi kamerami jednu dialogovou scénu (první snímá detail jednoho herce, druhá detail druhého a třetí celek). Z úcty k tvůrci výše vytčené podmínky byly dodrženy a v Interview si malou cameo roličku střihla i Katja Schuurmanová, která v originale hrála onu bulvární hvězdičku se schopností lidmi manipulovat a zneuživat svůj intelekt za povrchní vystupování blondýny; potěši i narážky na režiséra originálu (o podpis herečce v restauraci si přijde jistý "Theo" a projíždějící kamion s jménem režiséra je také nepřehlédnutelný)._____ Zatímco van Goghova verze byla více psychologická a dala se rozlousknout prostřednictvím freudovského klíče (to, co postavy dělaly v minulosti a jakou měly výchovu má vliv na to, co dělají a jak se chovají v součastnosti), Buscemi do přiběhu lépe zapracoval výdobytky moderní technologie a jeho snímek, i díky rychlejšimu řetězení událostí posouvajícímu film k narrative twistu a kratši stopáži je tak divácky vděčnější. Víc vypovídá o tom, co nám média sdělují a jakým způsobem nám to podávají či spíše upravují._____ Vznik originálu podnítila samotná Katja Schuurmanová, která se chtěla zbavit nálepky soap-operové herečky známé jenom díky bulvárním zprávám o ní, v předělávce si zahrála Siena Millerová, atraktivní a chytrá i pohledná mladá herečka se šťastnou volbou rolí (anebo dobrým agentem?), která si nepotřebuje nic potvrzovat a utváři tak rovnocennějši "pár" s Buscemim. Škoda těch přidaných záběrů v závěru (eh), které až moc naznačují, v jinak velice věrné předělávce, která je snad ještě lepší než originál. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (7)

  • Fanoušek, který chce po Pierrovi autogram se jmenuje Theo. Jako režisér předlohy. (don corleone)
  • Katja Schuurman se ve filmu mihne jako žena, která vystoupí z taxíku skoro na konci filmu a málem vrazí do Pierra. (don corleone)
  • Bratra Pierra (postava Steva Buscemi) hraje Michael Buscemi, který je skutečným bratrem Steva. (don corleone)

Související novinky

Všechny cesty vedou do Varů

Všechny cesty vedou do Varů

29.04.2007

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary svůj 42. ročník odstartuje již 29. června a tedy by bylo na místě trochu poodhalit program nejprestižnější české filmové události. Předběžná filmová nabídka… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno