Reklama

Reklama

Interview

  • USA Interview (více)
Trailer

Obsahy(1)

Hlavními hrdiny briskního konverzačního dramatu, které v roce 2007 režisérsky vysekla herecká hvězda amerického nezávislého filmu Steve Buscemi, jsou dva lidé, kteří by k sobě za normálních okolností pravděpodobně nikdy nenašli cestu. On je zatrpklý ostřílený novinář, který už si všechny kariérní vrcholy prožil, a proto nyní musí psát podřadné články o ještě podřadnějších tématech a lidech. Ona je pak mladá, půvabná a obletovaná televizní hvězdička, která sice nic nedokázala, ale i tak se může vyhřívat pod paprsky slávy. A společně mají udělat rozhovor. Jejich vztah je tedy čistě pracovní. Jenže pak se mezi ně vkradou emoce, které původně rutinní džob kardinálně promění ve slovní zápas o nadvládu a vítězství v povrchním osobním klání, kde jde místo cti spíš jen o hrdost a uraženou pýchu. A čím více během večera napětí eskaluje, tím více si obě strany začínají uvědomovat, jak slepě jeden o druhém doposud přemýšleli. V remakeu slavného nizozemského dramatu z roku 2003 Interview podle van Gogha, mimochodem též uváděného na kanále Cinemax, excelují Steve Buscemi a stále nadějnější hollywoodská star Sienna Millerová. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (307)

emma53 

všechny recenze uživatele

Je mi to skoro líto, ale nebýt posledních dvaceti minut, šla bych asi ještě níž i když je to jinak poměrně dost dobře hodnocený film. A to jsem byla ráda, že jsem to do těch závěrečných minut vydržela. I když je Steve Busceni jinak velmi dobrý herec, tak mě na tomto komorním konverzačním dramatu něco iritovalo. Nejen, že hlavní protagonisté měli k sobě zvláštní ambivalentní vztah, ale i já měla k tomu filmu podobný pocity. Škoda. ()

Amarcord_1 

všechny recenze uživatele

60% - Steva Buscemiho mám moc rád, a toto jeho dílko jsem si užil. K nadšení jsem měl ale daleko. Jedná se o komorní konverzačku, v níž se však po té „konverzační“ stránce tolik zajímavého neděje. Během příjemných osmdesáti minut divák zažije několik náladových obratů, které po hříchu časem nepřekvapují a pateticky nudí. Něco na tomto filmu je scénaristicky nedotažené. Nevím, zda-li je to nepříliš velká přesvědčivost celé situace, či absence nějaké pointy, nebo oboje. Jisté je, že jsem z kina odcházel s pocitem, že jsem byl svědkem podivného chování dvou lidí,že mi to přišlo docela zábavné, ale taky bohužel „kde já už jsem to jen viděl...?“. ()

Reklama

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Interview je dokonalý konverzačný film bez zaváhania, bez nudných scén a z fantastickou ústrednou dvojkou. Steve Buscemi natočil svoj osobný vrchol, čo sa týka filmovej tvorby a keď na to príde tak aj za vrchol tej scénaristickej. Film sa nikam nenáhli a dáva nám skvelý priestor nazrieť do skúkromia dvoch hlavných protagonistov, snažiť sa pochopiť a uvidieť, čo nie je len ich povrchná a hlúpa hra a potom naplno prejaviť sympatie či už k jednému, alebo k druhej. V tomto smere sa nemôže jednať o dokonalejšie dielko, alebo aspoň o veľký, malý film, pretože práve tá hra, ktorá ma rôzne zvraty, pôsobí čudnejšie, a zároveň prirodzenejšie než čokoľvek čo som mal možnosť vidieť. Koniec je síce veľmi predvidateľný, ale ako celku nejako výrazne neubližuje. Pre mňa skvelý film ku ktorému sa z radosťou určite raz vrátim. ()

Ilicka 

všechny recenze uživatele

Vygradovaný dialog dvou silných osobností, krutých protivníků, ktěří se klamou, hádají, nenávidí i milují, odehrávající se během jediné noci, kdy morální zábrany padnou. Během nevázaného rozhovoru notně opojeného alkoholem se z cynického novináře stane zpovídaná oběť velmi inteligentní herečky z podřadných filmů. Syrovou atmosféru snímku, který téměř neopustí jedno prostředí umocňuje ruční digitální kamera a přirozené výkony Steva Buscemiho a Sienny Miller. Vnitřní (a erotické) napětí mezi nimi by se dalo krájet, jejich výměny názorů jsou ostré jako nože. "Neexistuje rovnost. Je jen vítěz a poražený." Tento filmový zážitek ve mně rezonoval ještě dlouho a chci ho vidět ještě alespoň jednou, abych si ještě ujasnila, proč se vítěz stal vítězem a poražený poraženým. Mrazivé, zvrácené, inteligentní. ()

Jordan 

všechny recenze uživatele

moje sklamanie pramení asi z toho, že som čakal oveľa viac a navyše niečo celkom iné (a to i napriek tomu že som vedel, že celý film sa budú v jednom byte rozprávať Buscemi s Millerovou - v tom problém nebol); prvá polovica má milý humor, Buscemi je výborný režisér a vynikajúci herec (a nielen vedľajších rolí!), Sienna je dobrá herečka a navyše kočka (ach, keby som s ňou bol zavretý v noci sám v jej byte, asi by film, ktorý by z toho vznikol, nebol veľmi podobný Interview . . . ) lenže scenár, ktorý sa celý čas uberá celkom zaujímavým smerom (no v druhej polovici už vyžaduje niečo "vážnejšie", zvratové, prekvapivé no dôležité) zrazu skončí akýmsi podivným "hraním" sa na "prekvapivú" pointu, ktorá z oboch hrdinov, ktorí sa vyše hodiny snažili nabrať sympatie a zapáčiť sa nám, robí totálne nesympatické svine a uhrá film do totálne neosobného "outu". Veľmi ma to mrzelo - aj keď na druhý deň po zhliadnutí (a po veľmi urputnom premýšľaní nad filmom) som dospel k záveru, že TOTO asi bol zámer a téma a teda Buscemi dosiahol, čo chcel - lenže ja som asi čakal inú tému, inú pointu, iné "posolstvo" než len to, že novinári a celebrity si navzájom skrátka nedôverujú a že nič, čo sa o nich povedia či dokonca čo o sebe povedia sami, nie je pravda a že už nedokážu milovať, dôverovať . . . takže vzniklo buď geniálne dielo presne sledujúce svoj zámer a isté vo svojej téme - IBAŽE sa so mnou mierne minulo, pretože som čakal iné (aj keď, priznávam, možno menej pravdivé - a preto zrejme menej bolestivé) rozuzlenie, alebo vznikol film, ktorý si až do konca sám nebol istý tým, čo chce povedať a ako z toho vykľučkovať, čo z neho hlavne v závere cítiť . . . tak neviem, asi si to budem musieť pozrieť ešte raz a hlavne si to s niekym poriadne vyargumentovať :) ()

Galerie (16)

Zajímavosti (8)

  • Katja Schuurman se ve filmu mihne jako žena, která vystoupí z taxíku skoro na konci filmu a málem vrazí do Pierra. (don corleone)
  • Theo van Gogh, režisér původní předlohy z roku 2003, je muž na fotografii, kterou si prohlíží Pierre v apartmánu Katji. Spolu s ním je na fotce i Katja Schuurman, která hrála hlavní ženskou roli v nizozemském originálu. (don corleone)

Související novinky

Všechny cesty vedou do Varů

Všechny cesty vedou do Varů

29.04.2007

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary svůj 42. ročník odstartuje již 29. června a tedy by bylo na místě trochu poodhalit program nejprestižnější české filmové události. Předběžná filmová nabídka… (více)

Reklama

Reklama