poster

Chacun sa nuit

  • anglický

    One to Another

  • Velká Británie

    One Two Another

Drama / Erotický

Francie / Dánsko, 2006, 93 min

  • Martin741
    *

    Dalsia zbuznela homoromantika, brrr. Jo, axte sexualne dezorientovany, mate radi panske konecniky a ste fundom zbuznelej homoromantiky a gay romance, taxi tomu dajte 4, 5 alebo pre mna za mna aj 6 hviezd. Ak to takto pojde dalej cochvila sa dockam aj filmov ako Cas pro Buzneni a Gay erection - this is ass. 4 %(26.8.2017)

  • Eodeon
    *****

    jsou filmy, které jsou zkrátka zvrhlé. mohu se jimi nezúčastněně bavit, ale mnohdy to není nic víc než guilty pleasure porn na jednu noc. ale krom toho jsou také zvrhlé filmy, po kterých nasáknu podivným dojmem, že pocítěná zvrhlost není vlastní ani tak filmové fikci, ale světu samému, z něhož umění nevyhnutelně čerpá materiál. velkou úlohu v tom u filmu Každému jeho noc ani tak nehraje titulek informující o inspiraci skutečnou událostí, férově umístěný namísto začátku na konec filmu. takové beztak není radno brát vážně. ne, podstatná je přitom režijní zdatnost, schopnost autora filmu představit téma zcela upřímně, i kdyby to vyžadovalo zřetelné přiznání jisté míry neznalosti. ve filmu-schématickém-továrním-produktu by byla podobná taktika nemyslitelná. ve vypočítavých filmech točených podle osvědčených příruček je třeba zodpovědět každou otázku, nejlépe co nejjednodušeji, vytvořit přehlednou síť vztahů velmi snadno čitelných, průzračných charakterů postav a stejnému kritériu podřídit především konec, který je vždy závěrem. paradoxně, tento princip mimo jiné vzdaluje filmy úmyslům tvůrců zpodobnit pravdivé obrazy skutečnosti, ať už skutečnosti hmotné, psychologické nebo duchovní. Každému jeho noc je důkazem, že i prázdný prostor, temné vakuum ohraničené letmými, neuchopitelnými nástřely možností, může být nesmírně tématicky nosný. a alespoň já jsem nabyl silného přesvědčení, že tento obraz byl věrný, že s přátelstvím se to vpravdě mívá právě tak, jak je zde ukázáno. ani stopy falešnosti jsem nebyl schopný vypozorovat. všechno to do sebe na konci zapadlo nehledě na absentující motivace ne proto, že by tak příliš záleželo na důsledném motivování, na psychologické drobnokresbě a lpění na konstrukci stabilního narativu, ale protože záleží na věrnosti skutečnosti. dříve jsem pochyboval, zda si Barr zaslouží až tak velká uznání za svůj režijní um, jaká mu mnozí přiznávají, ale nyní jsem přesvědčen, že talent v něm je a ne zanedbatelný. velmi si v tomto případě pomohl i netradičním hudebním podkreslením a obsazením neokoukaných tváří - a neokoukaných těl - mladých herců.(28.8.2011)

  • anniehall
    ***

    3,5* Docela příjemný film a milé překvapení na sklonku dne. Čekal jsem o dost míň, už i podle toho laciného obalu. A přes má chabá očekávání jsem si odnesl poměrně silný zážitek. Pierre a jeho hédonistický přístup k životu nabízí pro diváky přinejmenším zajímavou a poutavou zkušenost, kterou by, nebýt filmu, možná jinak neokusili. Zajímavě postavený scénář, chvílemi smyslná kamera a uvěřitelné herecké výkony Lucie a Pierra povyšují tenhle film lehce nad průměr. A největším překvapením pak pro diváka je, že tenhle absurdní a téměř surreálný příběh ve střípcích, je natočený podle skutečné události, což se dozvíme až v závěrečných titulcích. Chytrý tah...(7.2.2010)

  • bllm
    ***

    Nic extra jsem nečekala, ale přesto je to trošku škoda. Příběh je to zajímavý a zasloužil by si kvalitnější zpracování, jak už po technické stránce, tak po stránce scénáristické. Kamera za moc nestojí, scény jsou statické, ale největší problém jsem měla se skoky po časové ose, obzvlášť v první polovině jsem se chvílemi dost ztrácela, moc nebylo podle čeho se orientovat, protože byli všichni se všema a navíc hoši si jsou typově dost podobní a liší se jen délkou účesu. Uvítala bych trochu hlubší vhled do postav samotných. Z herců stojí za zmínku asi jen představitelka Lucie Lizzie Brocheré.(2.2.2016)

  • FilmFan24
    ***

    Bylo jich pět...Dívka, její bratr a tři kluci. Pět přátel od dětství. Přátelé na život a na smrt. Jeden z nich byl nalezený mrtvý. Lucie se ve vzpomínkách vrací zpět, aby zjistila, co se vlastně oné noci Pierrovi stalo. Zajímavé, otevřeně křehké, civilní a zdánlivě nesourodé. Malý film, kterým Jean-Marc Barr ukazuje svůj talent točit dramata podobného ražení.(3.12.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace