Obsahy(2)
Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))
(více)Recenze (72)
Jako sorry, tohle je povídka do Krajních mezí, s celovečerákem to nemá nic společného. To noirové ladění je sice hezoučké, ale falešné jako Star Trek pro teenagery. Zdlouhavé, zbytečné záběry, zbytečné postavy, postavení kamery jako ve videohře. Jistě, námět o zálohování vzpomínek - možná to někomu, kdo nečetl Ijona Tichého od Stanislawa Lema přijde originální, ale mně ne. Naroubovat to na rádoby špionážní historku je sice hezké, to diváky láká, ale v tom případě je potřeba vyvarovat se nelogičností a něco víc prozradit o světě, v němž hrdinové žijí, pravidlech, a koneckonců i charakterech postav. Tohle je jen načrtnuté jako komiks, kde taky podrobnosti nehrají roli, a noir to spíše zneužívá, než nabízí. Ono by to moc rádo bylo jako Renesance, ale tam byl propracovaný děj s nějakými zvraty a propracovanější prostředí i vnitřní zákony příběhu. Btw, a stejně furt nevím, co znamenalo 7/4. Jizvy, ano, ale proč? ()
Aj napriek mnohým negatívam snímku som sa nedokázal ubrániť pozítívnemu pocitu z pozerania naň. Budúcnosť je tu ukázaná a vykreslená len v nepatrnom množstve a divák spočiatku ani netuší, že je z budúcnosti....akciu vlastne tvoria len dáke naháňačky a tuším dva súboje na päste...( a najmä tá v závere sa mi páčila ), čiže vlastne nič moc...ale zato má to svoje neopísateľné čaro a ako som už býval spomenul moje pocity boli vcelku pozitívne. ()
Sci-fi prekvapko z Francuzka, ktore by bolo prekvapenim este vacsim, keby nebolo tak okato podobne Spielbergovmu Minority Report. Podobne vizualom, zapletkou, dobov a priestormi, ci mnohymi futuro vychytavkami, ktorymi je film presyteny. Ano tych podobnosti je az prilis. Predsa vsak, je to film kvalitny a s vyraznou, vyrazne odlisnou atmosferou. Chrysalis je predovsetkym detektivka. Temna, drsna, odtazita, presne tak ako aj hlavny hrdina. Samotarsky detektiv s kamennou tvarou a dokonalou kondickou, ktoru aj vyuzie v par tvrdych kontaktnych subojoch do ktorych sa dostane pri honbe za vrahom (choreograf z Bourne Identity). Dobre fungujuci, celkom spletity pribeh bez problemov tiahne dopredu a to aj vdaka nadstardartnym hereckym vykonom. Potesia niektore naozaj skvele vizualne vychytavky a zvukove efekty (niektore audiovizualne stimuly su naozaj intenzivne). Nakoniec, ani ta okata podobnost s MR mi nebranila, aby som si film paradne uzival. Na druhu stranu som si ale stale bol vedomy toho, ze ona vizia blizkej buducnosti je mi veeeelmi povedoma. Jednoznacne vsak odporucam. (7.2/10) ()
TV/// Obsazení 4/10 Děj 4/10 Hudba 4/10 Prostředí 7/10/// +námět, osobní souboje a brutalita, svět Paříže budoucnosti, Mélanie Thierry -zpracování scénáře, nudné dialogy a slabší místa, slabší hudba/// Chrysalis se hodně podobá seriálu Dům loutek. Jde tu o něco podobného, alespoň svojí základní myšlenkou a ta je zabalena do mrazivého krimi thrilleru blízké budoucnosti. Potěší sledování drobných detailů města, aut, budov a okolí. Už méně potěší rozvláčné tempo, které je i na 90 minut hodně znát./// Celkem 45%/// ()
Tato francouzská sci-fi kriminálka mě nalákala právě na tu kombinaci. Nápad byl zajímavý, ale to provedení hodně pokulhávalo a zklamalo, Věřím, že víc než na příběh se soustředili na výpravu a vizuální efekty. Což na mě působilo jen chvíli, než se většina futuristických věcí a kulis začne opakovat pořad dokolečka. Občas byla zajímavá kamera, ale většinu stopáže jsem se nudil a ani vyústění mě nepřesvědčilo, tak dávám jen slabé 2hvězdy. [ PŘÍBĚH: 1 /// ATMOSFÉRA: 1 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 1 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: 1 (3*MAX) ] ()
Galerie (26)
Photo © Gaumont
Zajímavosti (1)
- Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)
Reklama